Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : :::BELANGRIJK KOM ALLEMAAL:::Zondag Lezingen

Sugargirl
10-09-2004, 23:13

Zondag lezingen Dit heb ik per mail gekregen en wil het dus aan jullie laten zien. Salaam o alaikom warahmatoeallahi wabarakatoeh Beste broeders en zusters wisten jullie dat er iedere zondag vanaf 14.00 in moskee Badr een lezing wordt gegeven het is echt belangrijk om meer te weten over ons religie de enige echte namelijk de Islam. Iedereen is van harte welkom zels niet-moslims die er meer over willen weten al heb je geen baard of hoofddoek kom gewoon zoals je bent No dresscode. Jongens en meisjes apart de lezing wordt dan door broeders in het Nederlands gegeven neem altijd even pen en papier mee voor notities en als je vragen hebt even noteren doorgeven aan de broeders en je vraag wordt duidelijk beantwoordt. En elke vrijdagavond vanaf 18.30 is er ook een lezing maar dan alleen voor de meiden die geinterreseerd zijn in de Islam.De lezing wordt dan gegeven door een zuster. Iedere zondag, woensdag, en vrijdag van 17.00 tot 18.30 is er in dezelfde moskee opvang voor advies, troost, of gewoon voor de gezelligheid voor iedereen tussen 14 en 34 jaar welkom. Tevens is er ook een vrouw nodig die de kleintjes opvangt wie zou dit willen doen of wie kent er iemand dit dit zou willen doen tegen betaling uiteraard zouden jullie dan willen bellen of mailen naar Tel: 06-15067125 of e-mail: postbus4us@hotmail.com. Adres: Moskee Badr Sara burgerhartstraat Bereikbaar met tram 12, bus 15 of 18 tot halte haarlemmerweg

yesmina19
11-09-2004, 18:28
waar is het??

Sugargirl
11-09-2004, 19:26
Adres: Moskee Badr Sara burgerhartstraat Bereikbaar met tram 12, bus 15 of 18 tot halte haarlemme

Tranquille
11-09-2004, 20:04
Te ver jammer maarja.. Effe upen éh :melig:

Sugargirl
11-09-2004, 20:38

Waar woon je dan? als je echt iets wil leren is het nooit te ver, er komen zuster helemaal van oost en zuid. Je moet het er maar voor over hebben. ma'salama Origineel gepost door Nique_La_Police Te ver jammer maarja.. Effe upen éh :melig:

Secret_girl
11-09-2004, 20:42
In amsterdam toch? Ik zal er insha allah zijn. Ik ga meestal naar moskee elkabir, maar nu kom ik wel naar badr. Thanx voor de info. Salamoe halaikoem.

Tranquille
11-09-2004, 20:45
Nene ik ben van de andere kant van Belgie das zekers een heel dag reizen :eek: Maarja moest ik van holland was dan zou ik wel gegaan zijn hoor noord of zuid maakt nie uit insha'Allah komen er veel zusters & broeders :) Origineel gepost door Sugargirl Waar woon je dan? als je echt iets wil leren is het nooit te ver, er komen zuster helemaal van oost en zuid. Je moet het er maar voor over hebben. ma'salama

Sugargirl
11-09-2004, 21:30
OOhh ok sorry, ik dacht dat je gewoon in amdterdam woonde. belgie is inderdaad wel een beetje ver. Ik hoop ook dat veel broeders en zuster aanwezig zullen zijn. afgelopen zondag was er al een hele grote komst al hamdoullialah. hopelijk a.s. zondag nog veel meer. het is echte de moeite waard en voor mensen die geen arabisch kennen is het helemaal mooi, omdat alles in het nederlands wordt verteld. machallah..... ik hoop jullie daar te zien broeders en zusters. ma'sallama Origineel gepost door Nique_La_Police Nene ik ben van de andere kant van Belgie das zekers een heel dag reizen :eek: Maarja moest ik van holland was dan zou ik wel gegaan zijn hoor noord of zuid maakt nie uit insha'Allah komen er veel zusters & broeders :)