Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mooie gedicht/tekst voor mijn trouwkaart

sweet_maroccia
10-09-2004, 23:03

mensen heb een vraagje.. wie kent er een mooie trouwtekst..het moet niet de langdradig zijn of eventueel een site waar het te vinden is? alvast bedankt!

sweet_maroccia
11-09-2004, 20:55
niemand??? nou ja zeg.. :(

Sara_xx
11-09-2004, 21:08
In de naam van Allah De meest Batmhartige Meest Genadevolle Op weg naar een gelukkig en voorspoedig leven Waarin wij naar Allah's tevredenheid streven Zijn wij in het huwelijksbootje getreden Om zo in de voetsporen van onze profeet te treden Want volgens de soenna van onze profeet Is met dit huwelijk Insha-Allah onze Imaan compleet Moge Allah ons zegenen en beschermen En zich over alle moslims ontfermen ................................ & ................................

sweet_maroccia
12-09-2004, 13:42
ja dat lijkt er meer op :D bedankt Sara_xx :zwaai:

Diamantje01
12-09-2004, 14:17

Twee sterren hebben gesproken Twee mensen hebben elkaar gevonden In de naam van Allah met een ring voor eeuwig verbonden Treden (Naam bruid & Naam bruidegom) Op datum het uur In het huwelijksbootje Hierbij danken wij inze beide ouders die ons groot hebben gebracht tot deze bijzondere dag U bent van harte welkom Gelegenheidsadres:.......... Deze heb ik genomen!!

chaouniaibn
14-09-2004, 12:14
ken je er nog meer

Berberia83
14-09-2004, 12:18
Mooi zeg! Ik wil er meer.

Ghizlane_girl
14-09-2004, 14:41
tbarkelah oe salaat alaa nabi echt prachtig

palestijntje
15-09-2004, 14:52
Het bruidsboeket is geplukt Alle verdere voorbereidingen zijn gelukt Twee harten worden èèn Vanaf nu nooit meer alleen Op de mooiste dag van ons leven Gaan wij elkaar het jawoord geven (Naam bruid & Naam bruidegom) Onze bruiloft wordt een heel festijn Wij hopen dan ook dat u er bij kunt zijn