Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zoveel vuile woorden

Pagina's : [1] 2

MissYnane
10-09-2004, 22:38

Dag meiden! Wat jammer dat jullie zo snel vuile woorden kunnen typen. Ik bedoel daarmee dus de twee meiden die ruzie hebben. Leef en laat leven. Waarom iemand helemaal afkatten. Voel je je dan beter. Sta je er dan niet even bij stil dat elk letter wordt op geschreven. Als ik soms de verhalen van lady lees, dan heb ik ook ziets van ... oke dit is dus dik verzonnen. Maar so what? waarom zou je je zooo erg gaan irriteren van het gene die je niet kent. Als je het zo vervelend vind, begin dan zelf een leuke topic te openen. Wat ik eigenlijk wil duidelijk maken is dat dit allemaal niet waard is. Heb angst tegenover Allah (swt) en maak wat van je leven! veelliefs Ynane.

casa_babygurl2
10-09-2004, 22:42
meissie, je hebt helemaal gelijk lieverd. ben het wel helemaal met je eens. alleen ik ben het nu echt helemaal zat en heb het ook helemaal gehad! En heb zo n hekel aan die domme topics van haar alleen maar schijnheilig en alleen maar liegen. En alleen maar andere meisjes omlaag halen dat kan ik gewoon niet zien. en ik kan zo ook niet mijn mond houden. sorry voor die vuile woorden maar ze heeft meer dan alleen dat verdient. maar toch bedankt ynane. veel liefssssss (kan ook lief zijn hoor)

MissYnane
10-09-2004, 22:45
Dat geloof ik graag hoor schat, maar als je gaat schelden werkt het ook in jou nadeel, helaas. Ik keur haar gedrag ook niet goed, maar zo zit ze dan eenmaal in elkaar. En graag gedaan meissie kus kus.

Schatjee
10-09-2004, 22:48
:goedzo: Ja inderdaad !

casa_babygurl2
10-09-2004, 22:53

Een dikke koes terug lieverd!

alhoceima_ladyy
11-09-2004, 15:00
Ik kan dat wijf ook niet uitstaan Kedaba:jammer:

Lady_moi
11-09-2004, 16:53
Das u proleem :stout:

Lady_moi
11-09-2004, 17:02
Je geeft haar gelijk maar je kan u klep nie dichthouden. En das u verdiende loon da ik u irriteer. Mijn leugens topic zijn aantrekkelijk voor u maar jij kan er nie tegen en da vind ik leuk. En ik ga nooit ophouden met mijn topics want ik plaats ze nie voor u. Schijnheilig ben ik nie wel irritant maar das u probleem en nie de mijne want ook al plaats ik hier een miljard berichtjes NIX is serieus (buiten de islamberichtjes natuurlijk) WAAAAAAAABLIEFT ikke meisjes omlaag halen?? Ik haal enkel wijve als u omlaag en natuurlijk opnieuw om JOU te irriteren :stout: Wat dacht je dan? :) :engel: Origineel gepost door casa_babygurl2 meissie, je hebt helemaal gelijk lieverd. ben het wel helemaal met je eens. alleen ik ben het nu echt helemaal zat en heb het ook helemaal gehad! En heb zo n hekel aan die domme topics van haar alleen maar schijnheilig en alleen maar liegen. En alleen maar andere meisjes omlaag halen dat kan ik gewoon niet zien. en ik kan zo ook niet mijn mond houden. sorry voor die vuile woorden maar ze heeft meer dan alleen dat verdient. maar toch bedankt ynane. veel liefssssss (kan ook lief zijn hoor)

merry_casa
11-09-2004, 19:57
zij is echt zielig en weet je wat babygirl **** die biatch ze is het niet waard

Tranquille
11-09-2004, 20:02
:jammer: Origineel gepost door merry_casa zij is echt zielig en weet je wat babygirl **** die biatch ze is het niet waard

Lella_Roosje
11-09-2004, 20:10
Mensen, safie!!! CUT THE CRAP aub!!! Mensen gaan dood van de honger, worden afgeslacht omdat ze Moslim zijn. En ipv elkaar te steunen, maakt men hier ruzie op het forum... :jammer: Waar gaat dit heen, waar gaat dit nou toch naar toe?? Iedereen doet gemeen, en dit maakt mij nou zo moe.. :(

Tranquille
11-09-2004, 20:15
Triestig ik wee het.. was eigenlijk ook fout..maar ik hou het hierbij.. :jammer: Origineel gepost door Lella_Roosje Mensen, safie!!! CUT THE CRAP aub!!! Mensen gaan dood van de honger, worden afgeslacht omdat ze Moslim zijn. En ipv elkaar te steunen, maakt men hier ruzie op het forum... :jammer: Waar gaat dit heen, waar gaat dit nou toch naar toe?? Iedereen doet gemeen, en dit maakt mij nou zo moe.. :(

Lella_Roosje
11-09-2004, 20:16
Verstandige keuze Nique_La_Police.. :goedzo:

Tranquille
11-09-2004, 20:18
Ja zina :) Origineel gepost door Lella_Roosje Verstandige keuze Nique_La_Police.. :goedzo:

Marrakchia_86
11-09-2004, 20:20

Just keep smiling :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2