Bekijk originele versie : wie is de beste angafa?
miss__1984
10-09-2004, 20:09
kan je mij duidelijk vertellen wie de beste angafa is?
wie de mooiste , nieuwste kleding heeft.
niet te bloot,
mooie kapsels kan maken,
mooie make-up,
aan afspraken houdt,
en doet wat de bruid wil,
mooie decor (stoelen etc) heeft,
en natuurlijk , mooi prijs!
jah ik kom er zelf niet meer uit. alvast bedankt,
groetjes miss 19
miss__1984
10-09-2004, 22:27
moeilijk he... jah daarom , dat vind ik nou ook...
Dag meid,
Probeer neggafa aicha,zei is echt goed houd rekkening met je en doet wat jij wilt!! ze heeft echt mooie jurken en stoelen.
Ik zal hier alvast haar nummer plaatsen: 06-12183473
kabila_girl
10-09-2004, 23:03
Nadiaaaa uit Maastricht :goedzo:
sweet_maroccia
10-09-2004, 23:11
Naadia uit Maastricht is erg goed heeft mooie kleding en is profecioneel in opmaken,alleen prijzig. Ga je voor make -up dan moet je Saloua uit Amersfoort nemen, die valt mee kwa prijs.
Myriam Hillali is trouwens ook goed!
Deze twee nega. hebben niet echt mooie kleding maar zijn wel goed in opmaken en kapsels.
wat ik tot nu toe gezien heb..
miss__1984
11-09-2004, 16:04
kijk prijs boeit me eigenlijk niet zo, het is maar voor 1 keer inshallah, dus mag het wel wat kosten, maar dan moet het ook gewoon de moeite waard zijn snapjuh, ik ga gelijk bellen thanx..
nog meer tips?
Ik heb het gehoord en gezien
Cheima uit Zeist, ze heeft prachtige kleding, mooie lgmaria's
en prachtige kleding wel moet ik er bij zeggen dat ze veelk met pijpenkrullen werkt en nephaar maar ja als je het niet mooi vind doet ze het niet. Ik heb het nummer niet mnaar als je het insteressant vind kan ik wel haar nummer regelen. Ik hoor hetw el gauw
Beslamma amel
miss__1984
11-09-2004, 16:43
ik heb het nummer van haar. ze heeft inderdaad mooie kleding. maar ik heb heel veel geruchten en verhalen gehoord dat zij niet aan gemaakte afspraken houdt, en andere mensen in haar plaats stuurt terwijl je bv met haar hebt afgesproken. ik vind haar kleding heel mooi, maar ze moet wel gewoon komen opdagen snapje. ik weet niet of het waar is maarjah
Origineel gepost door miss 17
ik heb het nummer van haar. ze heeft inderdaad mooie kleding. maar ik heb heel veel geruchten en verhalen gehoord dat zij niet aan gemaakte afspraken houdt, en andere mensen in haar plaats stuurt terwijl je bv met haar hebt afgesproken. ik vind haar kleding heel mooi, maar ze moet wel gewoon komen opdagen snapje. ik weet niet of het waar is maarjah
:kwaad: Mhhh wel vreemd hoor maar gelijk heb je meid
Daar kan ik alleeen geen uitspraken over doen, ik beoordeel
haar alleen van kleding, kapsels enzovoort
Maar veel succes verder
miss__1984
11-09-2004, 16:50
hey amel wel bedankt hoor:blauwkus:
ik wil gewoon de beste. en als ze dan zooo geweldig mooie kleding en make-up heeft wil ik haar egt heel graag. (want ik wou haar egt huren) maar dan moet ze wel egt komen toch, anders moet ik die dag snel maar alles uit mn eigen kast rukken haha
Origineel gepost door miss 17
hey amel wel bedankt hoor:blauwkus:
ik wil gewoon de beste. en als ze dan zooo geweldig mooie kleding en make-up heeft wil ik haar egt heel graag. (want ik wou haar egt huren) maar dan moet ze wel egt komen toch, anders moet ik die dag snel maar alles uit mn eigen kast rukken haha
Ach het komt vast wel goed insh allah
En of het nou zo handig is om alles uit je eigen kast te trekken :D
sweet_maroccia
11-09-2004, 21:39
Mensen ik lees net iets over Chaima uit Zeist...geloof me die geruchten zijn echt waar. Ik heb een bruiloft meegemaakt waarvan zei niet eens kwam opdagen!!! Sorry dat vind ik echt te ver gaan!
miss__1984
11-09-2004, 22:06
serieus! wat heeft de bruid toen gedaan dan?
salimma19
12-09-2004, 02:00
Ik vind Naima uit Den Haag ook goed. Haar make-up is mooi, sieraden ook en vooral het decor is prachtig. Wel een aanradertje hoor. En eh.......Jamila uit Amsterdam geloof ik is ook onwijs goed.
miss__1984
12-09-2004, 14:21
uhm kunnen jullie ook telefoonnummers of internetsite's of e-mail adressen ofzo door geven want ik kan dat niet ergens vinden hoor,
thanxxx ikram
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.