Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Steeds meer...

Pagina's : [1] 2 3

Norabia
10-09-2004, 16:21

begin ik een afkeer te ontwikkelen voor marokkaanse meiden. Zo vreselijk zonde voor de goede die ertussen zitten....Jullie bitches verpesten het voor jullie zusters. :jammer: even een wijziging, de marokkaanse heren idem dito. Stelletje losers. Alleen al bepaalde mensen hier op het forum waar ik van denk...:jammer:

Mysticalia
10-09-2004, 16:23
Elke mand heeft wel een rotte appel tussen zitten. :moe:

Norabia
10-09-2004, 16:25
Origineel gepost door Mysticalia Elke mand heeft wel een rotte appel tussen zitten. :moe: Klopt, maar in mijn ogen worden het steeds meer.

mazhar
10-09-2004, 16:25
ik ken dat gevoel heb dat ook tegen de jongens :verdriet:

AMAR421
10-09-2004, 16:26

en toch hou je van ze..

Miss_Nerd
10-09-2004, 16:27
Origineel gepost door Norabia Klopt, maar in mijn ogen worden het steeds meer. Ewaa, Da is Wel Soooo...... Maarree da ken Gij ook over De BOyzz Zeggen... Maaarree ieder voor zich.. enne daarom is vooroordelen altijd SOOOo :jammer:...... Maarree :maf3: Boeiee.... Men weet van zichzelf wel hoe hij of zij is.... Peace........ :goedzo:

mazhar
nee ik hou niet van ze ik ben ze aan't haten heb geen tijd om van ze te houden

Norabia
Origineel gepost door mazhar ik ken dat gevoel heb dat ook tegen de jongens :verdriet: Niet met ZooFree omgaan dan :)

Norabia
10-09-2004, 16:29
Origineel gepost door AMAR421 en toch hou je van ze.. ik kan eerlijk zeggen van niet.

Mysticalia
10-09-2004, 16:30
Origineel gepost door Norabia Klopt, maar in mijn ogen worden het steeds meer. Dat is dan hun probleem... Ieder gaat alleen zijn/haar graf in. Zorg jij er maar voor dat jij met goede zaken dit leven verlaat inshAllah. Die rotte appels krijgen hun straf wel van Allah swt tenzij ze oprecht berouw tonen. Het is een rotte tijd met wat er allemaal gebeurt :verdriet: maar alhamdoulilah dat er nog hier en daar van die zeldzame mensen zijn die de hart en imaan op de juiste plaats hebben.

marocaan18
7adir!

mazhar
Origineel gepost door Norabia Niet met ZooFree omgaan dan :) zoofree is een toffe jongen op de site zolang je geen al te dicht contact hebt met de meeste marokaanse jongens, merk je weinig van de hatelijke eigenschappen

Norabia
10-09-2004, 16:31
Origineel gepost door Mysticalia Dat is dan hun probleem... Ieder gaat alleen zijn/haar graf in. Zorg jij er maar voor dat jij met goede zaken dit leven verlaat inshAllah. Die rotte appels krijgen hun straf wel van Allah swt tenzij ze oprecht berouw tonen. Het is een rotte tijd met wat er allemaal gebeurt :verdriet: maar alhamdoulilah dat er nog hier en daar van die zeldzame mensen zijn die de hart en imaan op de juiste plaats hebben. Sub7anAllah, wijze woorden meid :goedzo:

Miss_Nerd
10-09-2004, 16:31
Origineel gepost door Norabia ik kan eerlijk zeggen van niet. Dan scheer jij tog iedereen over 1 kam.... Broooo...... Jij ziet enkele verkeerde en ontspoorde mocro Meiden.... Enne daarom hou je nie van ze...... Denk aan de Goede Meiden... DE EGTE VROUWEN!!!!!!! SOOOooo :aftel: Thee RESt men... als men zich wilt verpesten... GA je GANG........! :boos:

Norabia
10-09-2004, 16:32

Origineel gepost door Miss_Nerd Dan scheer jij tog iedereen over 1 kam.... Broooo...... Jij ziet enkele verkeerde en ontspoorde mocro Meiden.... Enne daarom hou je nie van ze...... Denk aan de Goede Meiden... DE EGTE VROUWEN!!!!!!! SOOOooo :aftel: Thee RESt men... als men zich wilt verpesten... GA je GANG........! :boos: Dat zeg ik....ze verpesten het voor de rest :jammer:

Pagina's : [1] 2 3