Bekijk originele versie : 3affak, AUB, pliezzzzzz help me!!! fisabillah!!
hor-al-3ayn
14-12-2010, 15:46
salam o alaikom,
Ik zit echt met een GROOT probleem!!! :(
Ik kan snachts niet inslapen!! ik lig de hele nacht wakker. Ik heb echt alles geprobeerd! Ik ben de hele dag gewoon BEKAF!!!! ik kan niks meer overdag, heb totaal geen energie om te werken en te leren en andere zaken te doen. en alles gaat achteruit... doordat ik gewoon geen rust krijg snachts. Mijn gedrag tegenover andere is zelfs achteruit gegaan. Dit moet echt stoppen!!! :( :( :(
alsjeblieft heeft iemand een oplossing voor mij. of heeft iemand dit ook??
Ik kan er gewoon niet meer tegen. Dit maakt een mens echt GEK!
mensen onderschatten hoe belangrijk slapen is echt waar!
Aub serieuze reacties. Je zou alleen begrijpen hoe ernstig dit is als je het zelf ook hebt meegemaakt... Moge Allah swt jullie behoeden.
Moge Allah swt ons helpen en leiden!!!
amai kan me voorstellen hoe da voelt, heb dat van tijd tot tijd, maar nooit een hele nacht, als het echt ernstig wordt kan je jezelf laten onderzoeken u slaappatroon enz
hor-al-3ayn
14-12-2010, 16:14
djazak Allah gairan zuster nannah
Wonderfull__
14-12-2010, 16:18
Ben je al bij de huisarts geweest?
Leylaa_17
14-12-2010, 16:40
Waarom neem je geen melatonine in?
inchAllah gaat het goed komen, ga naar huisarts misschien schrijft hij slaappillen voor. maar wat ik doe is koran lezen en vragen om een goede nachtrust. probeer het eens. ghair inchAllah!
Salaamo alaykom,
ik herken jouw probleem. Ook ik slaap dramatisch slecht. Diverse onderzoeken hebben niets uitgehaald en het is simpelweg insomnia. Slaappillen van de huisarts doen hun werk, maar dit wil ik niet! Daarom heb ik het maar geaccepteerd en ik probeer zo goed als het kan wel dagelijks te functionere... al ben ik soms helemaal verrot het leven gaat door en je leert ermee omgaan. Soms neem ik nog weleens melatonine in wat kan helpen bij inslapen.
Ik hoop dat je gauw weer letterlijk rust vindt! Ik weet hoe rot en onbegrepen je je kan voelen. Liefs Zahia
Marocaine_
14-12-2010, 18:34
Heb ik ook last van gehad en eigenlijk nog steeds last van. Ik lig echt uren in mn bed en valt pas rond de 3/4/5 uur in slaap.. terwijl ik dan om 7 uur op moet voor school. (lukt me nauwelijks om op te staan, ga ook vaak eerste uren niet omdat ik gewoon te weinig slaap heb gehad). Ben er verschillende keren voor naar de huisarts geweest en zij schreef mij melatonine voor, wat een lichaamseigenstof is... ze wou me geen normale slaappillen geven omdat die verslavend zijn. Die melatonine helpt werkelijk geen moer bij mij.. misschien helpt melatonine wel bij jou? Je kan het in ieder geval wel proberen.. het is te verkrijgen bij de apotheek & bij drogisterijen en supermarkten...
Good luck =)!
l7obl3mar
14-12-2010, 19:44
Waaraan zal dat komen denk je?
Zorgen, spanning? stress.
Je kan niet heel je leven afhankelijk zijn aan slaappillen. Dat is ook het eerste wat een huisarts je voor gaat schrijven. Ik heb daar ook last van gehad. Enige wat bij mij hielp was sporten. Veel sporten. Je wordt kapot moe en wil slapen. Heb dat zelf niet lang volgehouden jammer genoeg. Komt omdat ik lui ben :maf2:
el-magraby
14-12-2010, 21:14
Je moet veel koran lezen en veel bidden dit is echt de einige oplossing geloof me ik heb het gehoord van mensen die deze probleem ook hadden alleen zo kan je rustig worden en slapen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.