Bekijk originele versie : Wel of Niet???
Wie kan mij helpen?
Moet je nou wel of niet kussen op je eerste afspraakje??? Vooral als je beide niet zonder elkaar kan....
Atlas_Gebergte
10-09-2004, 12:52
Origineel gepost door Margrebia_18
Wie kan mij helpen?
Moet je nou wel of niet kussen op je eerste afspraakje??? Vooral als je beide niet zonder elkaar kan...
Wat jij doet is haram dame. Ga je op de islam concentreren ipv van vriendjes en kussen.................subhanallah dat sommige echt ver verdwaald zijn.
Miss_Nerd
10-09-2004, 12:54
Wie kan mij helpen?
Moet je nou wel of niet kussen op je eerste afspraakje??? Vooral als je beide niet zonder elkaar kan...
NOoooo men ......... je moet nie gelijk kussen... Je weetog amper hoe die persooon nog in elkaar steekt...
Ennee.. meteen kussen op de eerste date, vind ik wel Zwakkies.....
:stout: dan ben je wel een HoneyWIjf!
layla_moegroer
10-09-2004, 12:59
Wie kan mij helpen?
salaam maghrebia
je moet helemaal niet kussen meisje
dat is echt verkeerd van je? dat je eigenlijk zoiets hier durft te vragen maar jah zijn mijn zaken niet he :)
het kan zijn dat je het niet weet...
laat een man je NOOIT aanraken want dat is gewoon een test om te zien of je gemakkelijk bent of niet
je weet hoe onze mannen zijn he, ze houden van nette vrouwen
en trouwens als je ermee gaat trouwen en je hebt ruzie met hem gaat hij dat tegen jou gebruiken
wie weet wie je nog allemaal hebt gekust, je kan zeggen dat ik de eerste ben bla bla bla
als je je niet laat aanraken dan heeft hij alleen maar meer respect voor je en zal zijn liefde voor jou meer groeien ....
denk erover na voor je verkeerde stappen begaat :zwaai:
cheekygirl
10-09-2004, 12:59
1ste date noooooooit kussen :D
Gariba_1973
10-09-2004, 13:07
je moet doen wat je hart je ingeeft!!!!!!!!! en niet luisteren naar iedereen die het zogenaamd allemaal wel weet!!!!!!!??
_xxDaylaxx_
10-09-2004, 13:08
Dat zou ik nou nooooooooooooit doen
gelijk eerste afspraakje en dan......... kan tog niet
:idee: anhar sitan :jammer: en hou je aan de soena en koran
dame weet jij niet dat wij gezegend zijn met de mooiste geloof die er bestaat in dit wereld de ISLAM allahamdulilah
ps doe niks waar je later spijt van krijgt denk aan de dag des oordeels
denk aan de dood en dat zal je bevrijden van de wereldsverleiding
denk aan allah die alles ziet en hoort h3coema
Mysticalia
10-09-2004, 13:20
niet doen :jammer::jammer:
casa_gurl
10-09-2004, 15:58
Origineel gepost door layla_moegroer
salaam maghrebia
je moet helemaal niet kussen meisje
dat is echt verkeerd van je? dat je eigenlijk zoiets hier durft te vragen maar jah zijn mijn zaken niet he :)
het kan zijn dat je het niet weet...
laat een man je NOOIT aanraken want dat is gewoon een test om te zien of je gemakkelijk bent of niet
je weet hoe onze mannen zijn he, ze houden van nette vrouwen
en trouwens als je ermee gaat trouwen en je hebt ruzie met hem gaat hij dat tegen jou gebruiken
wie weet wie je nog allemaal hebt gekust, je kan zeggen dat ik de eerste ben bla bla bla
als je je niet laat aanraken dan heeft hij alleen maar meer respect voor je en zal zijn liefde voor jou meer groeien ....
denk erover na voor je verkeerde stappen begaat :zwaai:
;)
alhoceimagek
10-09-2004, 16:03
Nein, egt niej kussen, weet je waarom?
Omdat die gast dan gaat denken:"OH ze is goedkoop, ze laat haar aanraken oftewel ze laat mij gewoon kussen!!
Meid dus doe het niet, en hoe weet jij trouwens dat je niet zonder hem kan?
Groeten AlhoceimaGek!!
thement_return
10-09-2004, 18:09
Wie kan mij helpen?
Kussen op je eerste dag echt niet ben je gek geworden. :rolleyes: :jammer:
Lella_Roosje
10-09-2004, 18:25
Duh, natuurlijk niet kussen!!!! :rolleyes:
OOK NIET AFSPREKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pffffff :jammer:
Waar gaat dit toch heen... :(
Wie kan mij helpen?
Pfff, ben je dom of wil je dom lijken? Sorry, ik wil echt niet lullig zijn, maar het is gewoon illegaal om zulke lompe vragen te stellen.
Wat denk je? Natuurlijk moet je niet kussen. Al was het je 100ste afspraakje. Die dingen zijn haram.
Als je mijn zusje was geweest, had ik je lippen eraf geknipt. Schaamteloos!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.