Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik verlang...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
22-12-2002, 23:50

naar het moment wanneer ik tijd heb voor mezelf. Ik heb het echt te druk En sinds de zomervakantie heb ik niet eens normaal kunnen slapen omdat ik het te druk heb met school, werk, een stichting waar ik intensief aan meedoe... het lijkt alsof ik alleen in Marokko tot mezelf kom... Ik ben helemaal uitgeput en ik kan echt niet zo door gaan tot zomervakantie 2003 ik kan natuurlijk wel vrij nemen van werk maar ja dat gaat ook niet zo gemakkelijk... :D Ik vind het wel leuk ben er een beetje verslaafd aan geworde ;) En dit jaar heb ik examen dus dat schiet ook niet op... maar wie maakt het zelfde mee als ik kunne we elkaar troosten ;) Bent Dagilia :zwaai:

AdamX
22-12-2002, 23:51
komt tijd, komt AdamX voor ene heerlijke massage :D

Saiyan
22-12-2002, 23:52
Origineel gepost door Bent Dagilia naar het moment wanneer ik tijd heb voor mezelf. Ik heb het echt te druk En sinds de zomervakantie heb ik niet eens normaal kunnen slapen omdat ik het te druk heb met school, werk, een stichting waar ik intensief aan meedoe... het lijkt alsof ik alleen in Marokko tot mezelf kom... Ik ben helemaal uitgeput en ik kan echt niet zo door gaan tot zomervakantie 2003 ik kan natuurlijk wel vrij nemen van werk maar ja dat gaat ook niet zo gemakkelijk... :D Ik vind het wel leuk ben er een beetje verslaafd aan geworde ;) En dit jaar heb ik examen dus dat schiet ook niet op... maar wie maakt het zelfde mee als ik kunne we elkaar troosten ;) Bent Dagilia :zwaai: Je moet goed rusten meid. Gezondheid is belangrijk...

BentDagilia
22-12-2002, 23:53
AAAAAAAH ADAM x... dat is denk ik wat ik nodig heb.. ff kijken wanneer ik tijd voor je kan maken ;) Bent Dagilia

KI_kracht
22-12-2002, 23:54

:( :( :( ik verlang juist naar wanneer school weer begint. ik heb vanaf oktober niks gedaan :( . ik behoor stage te lopen :( . tering economie gaat echt achter uit :( . geen bedrijven :( . en verlang dus echt naar 20 januari wanneer school weer begint. :(

AdamX
22-12-2002, 23:56
Origineel gepost door Bent Dagilia AAAAAAAH ADAM x... dat is denk ik wat ik nodig heb.. ff kijken wanneer ik tijd voor je kan maken ;) Bent Dagilia hahaha ewa zorg eerst dat je tijd maakt, dan kunnen we verder praten :zwaai: raki habla :P

BENTGHATAR
22-12-2002, 23:56
Ik had het juist vorig jaar erg druk Maar alhamdollilah is dat nu over, want nu moet ik me concenteren op mijn examens

BentDagilia
22-12-2002, 23:57
Iwa een nieuw jaar een nieuw begin dus dont worry Ki Kracht... Kop Op he Bent Dagilia

KI_kracht
23-12-2002, 00:00
Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa een nieuw jaar een nieuw begin dus dont worry Ki Kracht... Kop Op he Bent Dagilia alles komt goed zei pa altijd ;)

SweetRose
23-12-2002, 00:00
Damnnnn Bent Dagilia.hoe doe je het nou weer elke keer?!!! :D

BentDagilia
23-12-2002, 00:03
Wat zin in midar??? Bent Dagilia :stout:

Dida
23-12-2002, 00:13
weet je waar ik naar verlanG.. ik verlanG naar harD werken, moe thuis komen vroeG slapen om 10 uur..lekker vroeG in de ochtend wakker worden zonder slaap.. ik verlanG naar vaste schooltijDen, vaste slaapuren, ik verlanG naar actief huiswerK maken ik verlanG naar werken ik verlanG naar DRUKTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! :(

saidaaatje
23-12-2002, 00:18
wayowww ik verlang erna om rust te krijgen....ik heb in mei examens gedaan en ik ahd zoiets van yes eindelijk ben ik van alle drukte af nmaarre t wordt steeds erger...heb t echt pokkedruk met school werken sporten en studeren...daarnaast moet je je sociale contacten onderhouden.......tiss echt heavy enne deze twee weken vakantie zijn ook shit...moet werken en studeren dus echt rust heb ik eigelijk niet......

SweetRose
23-12-2002, 00:19
Origineel gepost door Bent Dagilia Wat zin in midar??? Bent Dagilia :stout: wel in zo'n goede topics te opene..het doet echt een mens denken..allesinds mij toch...:maf2: en denken doe ik ni graag :( haha

BentDagilia
23-12-2002, 00:25

Nou Zin in Midar... Zijn toch dingen die je onder ogen moet zien he ;) Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2