Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik snap niet dat bepaalde Marokkaanse jongens geen ogen hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

ManZonderVrouw
10-09-2004, 12:11

Waarom toch een Nederlandse vriendin als je toch met een Marokkaanse trouwt !!!!

layla_moegroer
10-09-2004, 12:12
Origineel gepost door ManZonderVrouw Waarom toch een Nederlandse vriend als je toch met een Marokkaanse trouwt !!!! ikvind het schandalig dat ze die nederlandse meisjes gebruiken dat zijn ook mensen met gevoelens, ik keur zoiets echt niet goed :jammer:

Habibinur
10-09-2004, 12:12
Dat vind ik wel een goede standpunt. Ik denk dat ze eerst en beetje willen genieten van de "makkelijke"meisjes voordat ze met hun leven delen met 1 vrouw.

layla_moegroer
10-09-2004, 12:16
tegenwoordig zijn de marokkaanse meisjes ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijk :jammer:

HalfBlood
10-09-2004, 12:21

Origineel gepost door layla_moegroer tegenwoordig zijn de marokkaanse meisjes ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijk :jammer: Zekers :jammer:..

Jasmina
10-09-2004, 12:35
En wie zegt dat ze niet met die nederlandse trouwen :o jasmina :D

Norabia
10-09-2004, 12:37
Origineel gepost door Simo_en_jasmina En wie zegt dat ze niet met die nederlandse trouwen :o jasmina :D Wou ik net zeggen.

selima_1984
10-09-2004, 12:39
Het omgaan met een meisje is zowieso ten strengste verboden. Of het nu gaat of een marokkaans meisje of een nederlands meisje. Maar over het algemeen zijn nederlandse meisjes geen moslima's dus dan weten ze indien ze moslims zijn dat ze met een moslima zouden moeten trouwen en dat zijn marokkaanse meisjes over het algemeen wel.

ManZonderVrouw
10-09-2004, 12:44
Origineel gepost door Simo_en_jasmina En wie zegt dat ze niet met die nederlandse trouwen :o jasmina :D Ik zeg dat

layla_moegroer
10-09-2004, 12:47
Origineel gepost door ManZonderVrouw Ik zeg dat dan heb je het goed mis want ik ken mensen die gelukkig getrouwd zijn met nederlandse of belgische vrouwen misschien geldt dat anders voor jou maar je moet niet spreken in naam van iedereen groetjes :zwaai:

selima_1984
10-09-2004, 12:49
Origineel gepost door layla_moegroer dan heb je het goed mis want ik ken mensen die gelukkig getrouwd zijn met nederlandse of belgische vrouwen misschien geldt dat anders voor jou maar je moet niet spreken in naam van iedereen groetjes :zwaai: Het ligt er net aan of ze een moslima is. Maar kom op een marokkaanse jongen die met een nederlandse gaat, die denkt echt niet ik ga met haar trouwen.Tenminste in mijn omgeving. Het is voor hun een speeltje meer niet, maar hierdoor kunnen ze wel in de hel belandden maar ze beseffen dat niet echt.

ManZonderVrouw
10-09-2004, 12:51
Origineel gepost door layla_moegroer dan heb je het goed mis want ik ken mensen die gelukkig getrouwd zijn met nederlandse of belgische vrouwen misschien geldt dat anders voor jou maar je moet niet spreken in naam van iedereen groetjes :zwaai: Niet iedereen is gelukkig getrouwd veel hebben hun familie leden verloren door alleen te trouwen met een Nederlandse en de meeste die getrouwd zijn met een Nederlanse zijn in het algemeen meer Christelijk dan Moslims ..ze laten honden uit en als ze wakker worden gaan ze niet eens hun gezicht of handen wassen voordat ze gaan ontbijten ..het zijn gewoon Honden

selima_1984
10-09-2004, 12:52
mee-eens!!!!!!!!!!!!

layla_moegroer
10-09-2004, 12:53
Origineel gepost door selima_1984 Het ligt er net aan of ze een moslima is. Maar kom op een marokkaanse jongen die met een nederlandse gaat, die denkt echt niet ik ga met haar trouwen.Tenminste in mijn omgeving. Het is voor hun een speeltje meer niet, maar hierdoor kunnen ze wel in de hel belandden maar ze beseffen dat niet echt. ik vind het echt schandalig dat ze hun als speeltje gebruiken :jammer: later gaan diezelfde jongens ook nog kinderen hebben en dan zal er ook goed met hun gespeeld worden, spijtig genoeg de kinderen worden gestraft door de schuld van de ouders :jammer: onze mannen denken niet na, ze denke alleen met hun banaan, overal waar een gaatje piept steken ze het erin :kwaad: en met zoiets moet je dan trouwen

Habibinur
10-09-2004, 12:54

Manzondervrouw wallah wat betreft hun gezicht niet wassen heb je helemaal gelijk. een hollandia was meegegaan op vakantie en ze waste haar handen en gezicht nooit in de ochtend/ avond enzo ze ging gelijk zitten om te ontbijten en te vreten. wallah mijn moeder werd para en heeft haar verrot gescholden. echt vies

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6