Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echo: Meisje of Jongen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

MerCi
10-09-2004, 10:44

Salaam beste mensen, Hierbij 'n vraagje aan zowel zwangere als niet zwangere vrouwen: Zou je willen weten van welk geslacht je kind zal zijn ? Mijn nieuwsgierigheid zou dat wel willen weten, maar andere kant zou 't ook spannend zijn om 't pas te weten als 't geboren is. Voor degene die 't te weten zijn gekomen via 'n echo, wat zijn de ervaringen 'rna ?

Selly
10-09-2004, 13:00
was een hele opluchting omdat neutrale kleurtjes niet zoveel te verkrijgen is. Mijn ervaringen erna? Meidenspullen shoppen tot ik erbij neerviel en tig roze kleertjes gekocht :D

Sardina
10-09-2004, 18:55
ik sluit me bij Selly aan. ik zou t zo weer doen bij een volgende zw.schap. ik vind dat als je weet wt het is, dat de band veel closer is met de baby. sinds wij weten wat het is, noemen we haar alleen nog maar bij naam. en het is gewoon heel speciaal. en ja Selly, ook toen ze mij vertelden dat ik een meisje krijg inchaAllah ging ik de volgende dag gelijk meisjesinkopen doen! veel rose ja. ben gek op meisjes kleren.....zoooooo lief........

MerCi
10-09-2004, 20:36
Zijn jullie al bevallen? Zo ja, was 't ook inderdaad een meisje ? :D

Endless
11-09-2004, 21:18

Nee, ik zou het niet willen weten. Natuurlijk ben ik dan wel nieuwsgierig, maar het is het wachten waard. Als het maar gezond is Inshallah, dan ben ik al meer dan tevreden. :)

DaNGeRouZLy
11-09-2004, 23:16
Als ik een kindje krijg Insha`allah zou ik het absoluut niet willen weten. Dat lijkt me juist het mooiste moment dat de verloskundige de baby haalt en zegt het is een jongen/meisje :Iluvu:

Miss_Wafae
12-09-2004, 01:57
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Als ik een kindje krijg Insha`allah zou ik het absoluut niet willen weten. Dat lijkt me juist het mooiste moment dat de verloskundige de baby haalt en zegt het is een jongen/meisje :Iluvu: Mee Eens..;)

OemAbdoellah
12-09-2004, 11:18
Assalaamoe Alaikoem Hmm, ze kunnen je helaas geen 100% zekerheid geven ze hebben zovaak gezegd dat het jongetje zou worden en dan werd het tog een meiske.. of omgekeerd.. maar ik heb het wel gevraagd wel handig om te weten nu nog afwachten.... of het daadwerkelijk zo is ;)

MerCi
12-09-2004, 19:32
Origineel gepost door HighClassLady Ik zou het wel willen weten. Denk ik.. En jij MerCi? HCL. Ik ook.. Mijn nieuwsgierigheid zou 't toch overwinnen denk 'k. Heeft ook te maken met de kleertjes die je van te voren kan kopen. Als 't 'n jongen is blauw en voor 'n meisje roze kleertjes kopen :verliefd: . Lijkt me netzo spannend als dat je 't bij de geboorte pas ziet.

Sardina
13-09-2004, 15:12
hahahhah, jahoor het gebeurt weleens dat ze het mis hebben. ik heb van 4 verschillende gyn's gehoord dat ik een meisje krijg, (heb veel echo's achter de rug) dus kan bijna niet missen. maar uiteraard blijft het natuurlijk Allah ou A3lam. maar dan heb ik wel een probleem, want ik kon het niet laten om schattige roze kleertjes te kopen, hihi. dus we zien het wel........

Selly
13-09-2004, 15:20
Bij mij was het ook duidelijk te zien, je moet ook vragen of je onderen kan zien dan weet je het helemaal zeker Sardina weet je hoe leuk een meidje is he!!! Vooral die leuke prinsessejurkjes als het bijvoorbeel el3ied is en dan die haarband of andere accesoires in dr haar. Mijn dochtertje heeft weinig haar voor haar leeftijd maar je moet eens weten hoeveel haarspeldjes en strikjes ze heeft. Meskiena haar huid wordt helemaal meegetrokken maar die staartjes moet ze in :D

Sardina
13-09-2004, 15:34
hahahah die selly toch. mijn voorkeur ging stiekem ook uit naar een meisje om die redenen, leuke kleertjes enzo, en leuke haardingetjes. en kun je zo lekker mee tutten............................... (zucht kan niet w8ten)

MerCi
13-09-2004, 17:54
Origineel gepost door Sardina hahahah die selly toch. mijn voorkeur ging stiekem ook uit naar een meisje om die redenen, leuke kleertjes enzo, en leuke haardingetjes. en kun je zo lekker mee tutten............................... (zucht kan niet w8ten) Nou, Incha'allah zal je 't 16 november weten ! Eerste kindje ? @NeshWaha: Een kamer etc, in 't roze verven is een beetje téveel van 't goede :D . Maar je kan wel roze kleertjes kopen ipv alleen creme of wit kleurige..

Mysticalia
14-09-2004, 10:51
Ik zou het wel willen weten :D Ben te nieuwsgierig :o wil dan wel weten wat er mn buikje zit :hihi: InshAllah! Als Allah swt het voor me heeft voorbestemd tenminste.

HoneyBee
22-09-2004, 16:17

Ik wist tijdens mijn zwangerschappen ook altijd wat ik had. Bij mijn eerste was ik zo super nieuwsgierig. Ik wist met 16 weken al dat ik een meisje had. Bij mijn tweede zwangerschap konden ze twee keer niet zien wat het was, omdat het kindje zijn beentjes ervoor had. Pas met 30 weken tijdens de 3e echo konden we zien dat het een jongetje was. Maar dan is het echt leuk. Je ziet het heel duidelijk. Ik was zo blij, echt onbeschrijflijk. Maar ik kon het niet afwachten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6