Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede en betaalbare verzekering gevonden!

Pagina's : [1] 2

Hoezodat
13-12-2010, 16:07

SELAAM IEDEREEN, IK WOU DIT EVEN MET JULLIE DELEN, IK WAS ALTIJD BIJ AGIS VERZEKERD, MAAR IK VOND DAT HET ECHT DUUR BEGON TE WORDEN 130,- , EN GING NAAR DE AGIS KANTOOR OM DE EXTRA PAKKET DIE IK HAD NAAR COMFORT TE VERANDEREN. EN EEN MEDEWERKSTER GAF ME EEN ZEER GOEDE TIP, EN ZEI MET DE TAKE CARE VERZEKERING (VALT OOK ONDER AGIS, VOOR JONGEREN ONDER DE 30) KOM JE VEEL GOEDKOPER UIT, EN PLUS JE BEHOUDT GEWOON JE PAKKET, EN IK HET EEN ANDERE OPGEZOCHT EN HET KLOPTE, IK HEB TAKE 2 GENOMEN, IK MOET NU MAAR 103, BETALEN IN PLAATS VAN 130,- :banana: BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ, :banana: :banana: IK RAAD HET ECHT IEDEREEN AAN, VOORAL ALS JE STUDEERT, ELKE CENT TELT, HIER ZIE JE DE LINK WAAR JE KAN AANMELDEN, http://www.takecarenow.nl/zorgverzekering?CID=TCN-EM-4109754 ALS JE NOG VRAGEN HEBT, PM MIJ MAAR:goedzo:

Foetoe
13-12-2010, 19:21
zelfs 103 p.m. vind ik veel, vooral als je bedenkt dat ik ongeveer 1x in de 2 jaar ( of nog niet eens) ofzo naar de dokter ga:(

ChikiBiki
13-12-2010, 21:15
zelfs 103 p.m. vind ik veel, vooral als je bedenkt dat ik ongeveer 1x in de 2 jaar ( of nog niet eens) ofzo naar de dokter ga:( als je echt weinig gebruik maakt van dokter en andere dingen die worden vergoed, (tandarts etc) dan kun je beste anderzorg nemen en dan de hoogst mogelijke eigen risico aanklikken (600 volgens mij) dan wordt de verzekering nog maar 65 euro ofze per maand ik heb deze jaar anderzorg genomen met hoogste eigen risico en hoefde maar 58 euro te betalen en kreeg 61 euro van zorgtoeslag. dus ik betaalde werkelijk niks voor de verzekering, kreeg juist 2 euros van de belastingdienst aan zorgtoeslag :hihi: maar goed dat is echt als je geen gebruik maakt van die dingen. ik heb hele jaar geen gebruik van gemaakt (ook niet naar tandarts geweest) dus voor mij was het zeeeeeeeeeeeeeer gunstig. maar voor volgend jaar moet ik helaas een andere verzekeringzoeken, aangezien ik zwanger ben en wel gewoon gebruik ga maken nu van ziekenhuis etc en niet alles uit eigen risico wil betalen

Hoezodat
14-12-2010, 10:23
ja maar helaas kunnen we er niet omheen gaan, ik heb het genomen omdat je heel weinig betaald voor aanvullende tand verzekering, aangezien ik een beugel heb,

performer
14-12-2010, 22:40

thankss!! ik ga meteen aanmelden ik moet volgend jaar gewoon 125 euries betalen!, nou denk et toch maar niet he :kwaad:

souk2003
15-12-2010, 15:16
bedankt voor de info meid!!!

souk2003
15-12-2010, 15:16
Nog een tip voor de dames!!! Wie de pil gebruikt kan het beste deze maand nog voor 6maanden bij bestellen want nu zijn ze nog gratis volgend jaar moet je betalen :)

Foetoe
15-12-2010, 19:43
als je echt weinig gebruik maakt van dokter en andere dingen die worden vergoed, (tandarts etc) dan kun je beste anderzorg nemen en dan de hoogst mogelijke eigen risico aanklikken (600 volgens mij) dan wordt de verzekering nog maar 65 euro ofze per maand ik heb deze jaar anderzorg genomen met hoogste eigen risico en hoefde maar 58 euro te betalen en kreeg 61 euro van zorgtoeslag. dus ik betaalde werkelijk niks voor de verzekering, kreeg juist 2 euros van de belastingdienst aan zorgtoeslag :hihi: maar goed dat is echt als je geen gebruik maakt van die dingen. ik heb hele jaar geen gebruik van gemaakt (ook niet naar tandarts geweest) dus voor mij was het zeeeeeeeeeeeeeer gunstig. maar voor volgend jaar moet ik helaas een andere verzekeringzoeken, aangezien ik zwanger ben en wel gewoon gebruik ga maken nu van ziekenhuis etc en niet alles uit eigen risico wil betalen maar die 600 euro moet je ook betalen schat..??? mabrouk zine!!:kus:

MevrouwPerfect
15-12-2010, 20:06
Iemand ervaring met vgz..?

TAMLALT__
15-12-2010, 20:12
Werkt Ie Echt Zo Goedddd??

ChikiBiki
16-12-2010, 14:12
maar die 600 euro moet je ook betalen schat..??? mabrouk zine!!:kus: nee hoor, alleen als ik recepten ofzo van de apotheek moest halen of fysitherapie of iets wat niet in de basisverzekering zit nodig had, dan moest ik eerst alle facturen betalen tot ik op een bedrag van 600 ofzo kwam, vanaf daar gingen zij pas betalen. maar ik had hele jaar niks nodig, dus ik hoefde niks te betalen, maar omdat ik volgend jaar wel meer nodig heb, moet ik andere verzekering nemen. zit niet te wachten op 600 zelf betalen voor zij meebetalen maar als je dus niks nodig heb, is het uitstekend :kus:

Foetoe
20-12-2010, 11:53
nee hoor, alleen als ik recepten ofzo van de apotheek moest halen of fysitherapie of iets wat niet in de basisverzekering zit nodig had, dan moest ik eerst alle facturen betalen tot ik op een bedrag van 600 ofzo kwam, vanaf daar gingen zij pas betalen. maar ik had hele jaar niks nodig, dus ik hoefde niks te betalen, maar omdat ik volgend jaar wel meer nodig heb, moet ik andere verzekering nemen. zit niet te wachten op 600 zelf betalen voor zij meebetalen maar als je dus niks nodig heb, is het uitstekend :kus: oke is goed shokran zine!!!! nee 600 is een hoop geld hoor!

sjonita
20-12-2010, 22:38
Wat je ook kan doen is je verzekering in een keer betalen, dus gelijk voor het hele jaar. Scheelt zo een 3 of 4% en je bent er gelijk vanaf. Ik zit zelf ook bij take care now en had een mail gekregen dat ik voor elke nieuwe klant 50€ ontvang. Dussss als iemand naar die verzekering overstapt tell me. Dan doen we 50/50 :)

Omar_001
21-12-2010, 02:57
Geldt deze verzekering alleen voor studenten? Kan ik wel gewoon naar de tandarts gaan?

chaima14
25-12-2010, 23:25

Ik heb nu een verzekering lopen bij zilveren kruis. Alles aanvullen verzekerd. Volgend jaar wordt mijn premie €150,- p.m. Dus overweeg ook om over te stappen naar een andere verzekeraar aangezien ik haast geen gebruik maak van medicijnen, tandarts, dokter etc..

Pagina's : [1] 2