Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vriend

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
10-09-2004, 10:04

Hallo allemaal Ik ben een nederlands meisje en heb een marokkaanse vriend. Wij gaan al 3 maanden en 6 dagen met elkaar alleen ben ik bang dat ik door hem hele rare dingen doe. Gisteren zijn we naar een feestje geweest en had ik teveel op en ik ben iets verder gegaan dan dat ik eigenlijk wilde. Ik heb nu hele erge spijt en voel me gebruikt want ik dacht dat ik hem vertrouwde. Weet iemand wat ik nu moet doen. :( :(.

Miss_Nerd
10-09-2004, 10:05
Talk About Your feelings Babe!!........:stout: Anderzzz doet hij het de volgende x Weer.....

NietTeDissen
10-09-2004, 10:07
ja...hij heeft dus gewoon misbruik van je gemaakt..het klinkt hard:( maar marokkaanse jongens gebruiken nederlandse meisjes meestal enkel voor de sex...geld niet voor allemaal, maar wel voor de meeste.Ik denk dat het beste is om hem uit je hoofd te zetten, en verder te gaan met je leven, meid. veel liefs xxxfarahxxx

LaMorena
10-09-2004, 10:10
Dumpen die loser, als hij zo met jou omgaat. Je moet geen slechte dingen gaan doen door een gozer. Elke gozer die wilt dat je slechte dingen doet is slecht voor je dus dump hem voordat hij je nog meer slechte dingen laat doen. Je weet zelf ook wel wat je moet doen dus doe het. ACT LIKE A TENNISSHOE AND JUST DO IT

NietTeDissen
10-09-2004, 10:19

Origineel gepost door Margrebia_18 He Farah ik zie dat je uit Den Haag komt ken je trouwens ene Bilal? 21 jaar oud. ik ken meerdere bilals van 21:moe: zeg maar effe hoe die eruitziet :D

Miss_Nerd
10-09-2004, 10:20
Origineel gepost door hettie Hallo Farah Maar hij is zo lief en anders dan alle andere (dacht ik ) Is het niet beter als ik met hem praat of kan ik ook naar zijn ouders of anders nooit meer drinken. Ik weet het allemaal niet meer. Liefts Hettie HIj is zo lief en anders dan alle andere (dacht ik)?????? :jammer: je vertrouwd hem amper ... da geef je duidelijk aan met die zin...... Ennee Da zegt tog al genoeg meid.... Naar zijn ouderzz gaan... Waaaaaajaaw meid... wil je Oorlog....? :auw: Hij gaat jou slopen dan.... Maarree k geef jou 1 advies: DENk GOed Na.... En jij twijfelt al ...en dat is Geen goed teken... FaLLow YoUr... Heart... enne soms is het beterzz dat je je hersens gebruikt.. ( je verstand) Good lucckies meid!!

NietTeDissen
10-09-2004, 10:22
Origineel gepost door hettie Hallo Farah Maar hij is zo lief en anders dan alle andere (dacht ik ) Is het niet beter als ik met hem praat of kan ik ook naar zijn ouders of anders nooit meer drinken. Ik weet het allemaal niet meer. Liefts Hettie Ja, ik kan je zeggen, je kunt best met hem praten, kijk dan of hij naar je luistert, of evt, dat jullie het kunnen uitpraten!:) Je kunt in elk geval proberen met hem te praten. en meid kop op, niet een hand vol, maar een land vol (leuke) jongens... alles komt goed, met Gods wil.

Habibinur
10-09-2004, 10:26
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jij gaat naar zijn ouders? wallah hij maakt je af. zet hem uit je hoofd en zoek een nederlandse vriend voordat je straks nog achter de ramen staat door hem.

Juistem
10-09-2004, 11:10
Grappig dat je de dagen telt :haha:. Maar even terzake zulke jochies zijn niet op zoek naar vaste relaties maar naar SEX veel heel veel SEX! Dus dumpen :).

Norabia
10-09-2004, 11:18
Origineel gepost door Margrebia_18 Ten eerste zal je nooit geacepteerd worden door zijn ouders dus betekent dat hij jouw flascht want tja jullie zijn toch zo makkelijk. om deze soort reacties begin ik echt een hekel aan marokkaanse meiden te krijgen.

Habibinur
10-09-2004, 11:28
Ja maar Norabia zeg nou even eerlijk vaak is het wel zo.

NietTeDissen
10-09-2004, 11:47
Origineel gepost door Habibinur Ja maar Norabia zeg nou even eerlijk vaak is het wel zo. ja maar zo hoeft ze het ook weer niet te zeggen...het lijkt pure jaloezie, weet je... :rolleyes:

Habibinur
10-09-2004, 12:03
ik denk niet dat mensen jaloers zijn als ze zoiets zeggen. Maar goed het had ook anders gekund ja

Juistem
10-09-2004, 12:41
Origineel gepost door HoNeYBee Niet om het een of ander Hettie, maar hier ben je toch wel zelf bij geweest.. zo zie je maar wat alchohol allemaal met je kan doen.. wat je nu het beste kan doen is gewoon met hem erover praten, en kijken wat hij erop te zeggen heeft.. een jongen zegt bijna nooit nee, dus in feite kan je hem niets verwijten.. ten 2e wil ik even tegen Magrebia18 zeggen dat niet elk Nederlands meisje makkelijk is, er zijn er genoeg die ook gewoon wachten op de speciale iemand om zichzelf compleet aan te geven.. Er zijn ook zat marokaanse meisjes die te erg voor woorden zijn..die alles doen voor een dieselbroek, als je begrijpt wat ik bedoel.. *One Luf* Lisa dieselbroek :hihi:

layla_moegroer
10-09-2004, 12:45

Origineel gepost door hettie Hallo allemaal Ik ben een nederlands meisje en heb een marokkaanse vriend. Wij gaan al 3 maanden en 6 dagen met elkaar alleen ben ik bang dat ik door hem hele rare dingen doe. Gisteren zijn we naar een feestje geweest en had ik teveel op en ik ben iets verder gegaan dan dat ik eigenlijk wilde. Ik heb nu hele erge spijt en voel me gebruikt want ik dacht dat ik hem vertrouwde. Weet iemand wat ik nu moet doen. :( :( hoi hettie begrijp je nu waarom drank en disco in de islam niet mag omdat als ze onder invloed zijn veel gemakkelijker zijn hoeveel vrouwen zijn wel niet verkracht in zo'n situatie? je zei dat je dronken was, wel dronken mensen doen rare dingen en hangen meestal aan hun vriend of vriendin hun lijf, geen wonder dat jou vriend het warm kreeg, snap je als je clean was dan zou dit niet gebeurd zijn.. ik zou zeggen stop met drinken en praat met hem hierover een man moet je niet in je hart stoppen maar in je verstand, pas als je met hem getrouwd ben dan moet je van hem houden snap je wat ik hiermee bedoel groetjes :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6