Bekijk originele versie : Advies!!! Huwelijk Wel Of Geen Kans Geven
Salaam
Het is weer een tijdje geleden dat ik op op marokko.nl ben geweest. Maar in de loop van de tijd is er veel veranderd. Ik ben veel rustiger geworden.
Zoals jullie al eerder konden lezen in mijn topic heeft mijn “man”aangegeven dat hij wilde scheiden. Alleen krijg ik de afgelopen paar weken telefoontjes en smsen dat hij graag een nieuwe start wil maken. MET MIJ!!!!
Dat hij me heeft gemist en dat zich door mij in de steek gelaten volet. Hij had gedacht dat ik meer zou zeggen toentertijd van ik hou van je en alsjeblieft blijf bij me. Dat heb ik nooit gedaan, En zal ik nooit doen,
Maar nu zit ik ermee moet ik het een kans geven. Of zal hij dit doen om een bepaalde reden, Kijk ik hou veel van hem, maar hij heeft me te vaak pijn gedaan.
Graag jullie serieuze mening, Mochten jullie vragen hebben stel het>
Ik vraag me af of er vrouwen zijn die in mijn situatie hebben gezeten,
Sokran
JuStAmOsLiMa
13-12-2010, 09:44
Neem hem niet terug. Mijn man wil na 2 dagen dat we officieel getrouwd zijn al scheiden.. :(
moslimaatjuh09
13-12-2010, 10:02
Salaam
Het is weer een tijdje geleden dat ik op op marokko.nl ben geweest. Maar in de loop van de tijd is er veel veranderd. Ik ben veel rustiger geworden.
Zoals jullie al eerder konden lezen in mijn topic heeft mijn “man”aangegeven dat hij wilde scheiden. Alleen krijg ik de afgelopen paar weken telefoontjes en smsen dat hij graag een nieuwe start wil maken. MET MIJ!!!!
Dat hij me heeft gemist en dat zich door mij in de steek gelaten volet. Hij had gedacht dat ik meer zou zeggen toentertijd van ik hou van je en alsjeblieft blijf bij me. Dat heb ik nooit gedaan, En zal ik nooit doen,
Maar nu zit ik ermee moet ik het een kans geven. Of zal hij dit doen om een bepaalde reden, Kijk ik hou veel van hem, maar hij heeft me te vaak pijn gedaan.
Sokran
wa alaikoem salaam
in jouw situatie zou ik kijken wat voor problemen jullie hadden en of die op te lossen zijn
moslimaatjuh09
13-12-2010, 10:03
Neem hem niet terug. Mijn man wil na 2 dagen dat we officieel getrouwd zijn al scheiden.. :(
ow meid wat erg voor je
moge Allah subhana wa ta`ala het voor je vergemakkelijken,Amien
dounia133
13-12-2010, 10:45
spreek met hem af en bespreek de dingen waar jij mee zit en kijk dan wat je gevoel zegt heb je een goed gevoel erbij zou ik zeggen vergeef hem en geef hem een kans. wat je ook erbij kunt doen is salat istighara
Volg gewoon jouw hart. Zoals in de vorige reactie is vermeld, kijk naar het probleem en probeer het op te lossen.
Je kunt andere mensen vragen of je het wel of niet moet doen, maar daar zul je weinig aan hebben gezien het feit je verschillende reacties kunt krijgen. Velen zullen zeggen niet terugnemen en andere weer wel.
Hoe je het went of keert alleen jij weet het beste en ook over wat er gebeurd is.
Ik heb 1 les getrokken uit dit leven, namelijk altijd naar jezelf luisteren wat jij wilt. Luisteren naar anderen kan helpen maar soms ook erg verkeerd uitpakken.
Gegroet,
Lieverd. Ik vind het jammer dat je dit ook moet meemaken, Hoe komt dat zo?? Hadden jullie al problemen voordat julie zijn gaan trouwen,
Volg gewoon jouw hart. Zoals in de vorige reactie is vermeld, kijk naar het probleem en probeer het op te lossen.
Je kunt andere mensen vragen of je het wel of niet moet doen, maar daar zul je weinig aan hebben gezien het feit je verschillende reacties kunt krijgen. Velen zullen zeggen niet terugnemen en andere weer wel.
Hoe je het went of keert alleen jij weet het beste en ook over wat er gebeurd is.
Ik heb 1 les getrokken uit dit leven, namelijk altijd naar jezelf luisteren wat jij wilt. Luisteren naar anderen kan helpen maar soms ook erg verkeerd uitpakken.
Gegroet,
Kijk als ik niets meer voor mijn man zou voelen. Dan zou het heel makkelijk zijn. ik hou van hem en mis hem. Alleen heeft hij mij al vaak genoeg pijn gedaan, Van de week keek ik naar hem en dacht dat is mijn man, Dat gevoel had ik een lange tijd niet meer. Vind dat je moeite moe nemen om het te laten slagen, maar hij moet niet niet denken dat ik weer te makkelijk ben
Kijk als ik niets meer voor mijn man zou voelen. Dan zou het heel makkelijk zijn. ik hou van hem en mis hem. Alleen heeft hij mij al vaak genoeg pijn gedaan, Van de week keek ik naar hem en dacht dat is mijn man, Dat gevoel had ik een lange tijd niet meer. Vind dat je moeite moe nemen om het te laten slagen, maar hij moet niet niet denken dat ik weer te makkelijk ben
Ja mee eens dat beiden moeite moeten nemen om het huwelijk tot slagen te brengen. Helaas komt het vaak voor dat een wel de moeite neemt en de ander niet. Meestal is het zo, daarom slagen de huwelijken ook niet.
Als je van hem houdt en je kunt het hem een kans geven dan moet je goed met hem praten. Duidelijk maken dat er verandering moet zijn en dus dat je bepaalde dingen niet meer permiteert. Fouten worden gemaakt en helaas is het zo dat men daar achteraf pas spijt gaat krijgen. Wel is het belangrijk dat je het vertrouwen nog hebt. Zonder vertrouwen heb je namelijk niets.
En tja, als je verder zou willen zonder hem....dan moet je hem ook loslaten, in de zin van niet aan hem denken, verliefd zijn, houden van enz. Zolang het nog in jouw binneste zit, is het moeilijk een volgende stap te nemen en zul je altijd aan hem blijven denken ongeacht met wie je bent.
Gegroet.
Ik zou wel als eerst bespreken waarom hij je opeens nu terug wilt enz. Veel suc6 dame met je huwelijk en laat ons weten wat je nog hebt besloten :goedzo:
berberria_lady
14-12-2010, 22:34
:eek: meen je dit?
waarom? :confused:
LaMarroqui
14-12-2010, 23:50
Wallah deze is gewoon record. a3awdou billah!!:jammer:
Salaam
Sokran
Welke reden? in welke zin is hij afhankelijk van je?
Wallah deze is gewoon record. a3awdou billah!!:jammer:
nee ik denkt dat ze aleen getekend hebben dus geen bruiloft:hihi: anders zal het wel heel triest zijn:moe:
Lang leven de vreemde wereld :bril:
Ik neem aan dat hij een reden heeft aangegven waarom hij van jou wilde scheiden. Kijk wat precies de problemen zijn, en kijk voor oplossingen.
Jij weet het beste meid, wij kunnen jou slechts advies geven, maar jij zult de keuze moeten maken.
Moge allah swt je veel sbar geven.
Ghair Insha Allah...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.