Bekijk originele versie : Waren we apen????????
Volgens de evolutie theorie, waren wij apjes geweest.......
Voor de leken onder ons :D de evolutie theorie is gebaseerd op het volgende :D door de overeenkomsten tussen alle dieren, hebben de wetenschapers geconcludeert dat alle deze dieren een gemeenschapelijk voorouder hebben :D
deze theorie klopt voor mij tot aan de conclusie ;) de overeenkomsten tussen de dieren kan je ook anders verklaren...de overeenkomsten zijn voor mij het bewijs dat alle deze dieren door een en al dezelfde persoon gecreerd zijn :D de overeenkomsten zijn als het ware de watermerk en de handtekening van Allah soeb7anahoe wa ta3ala.....
wa allahoe a3lam
Abden_nour
22-12-2002, 22:53
Tnawie begin je weer met die atheistische onzin Kom op twijfel niet de woord van Allah swt
Origineel gepost door Tnawie
Voor de leken onder ons :D de evolutie theorie is gebaseerd op het volgende :D door de overeenkomsten tussen alle dieren, hebben de wetenschapers geconcludeert dat alle deze dieren een gemeenschapelijk voorouder hebben :D
deze theorie klopt voor mij tot aan de conclusie ;) de overeenkomsten tussen de dieren kan je ook anders verklaren...de overeenkomsten zijn voor mij het bewijs dat alle deze dieren door een en al dezelfde persoon gecreerd zijn :D de overeenkomsten zijn als het ware de watermerk en de handtekening van Allah soeb7anahoe wa ta3ala.....
wa allahoe a3lam
ik ga je troosten: JIJ WAS EEN AAP!!! :D
Origineel gepost door Mustapha AA
haha nee niet was
maar bent hahaha
:D
typfoutje :D
Origineel gepost door Abden_nour
Tnawie begin je weer met die atheistische onzin Kom op twijfel niet de woord van Allah swt
wat is er nou atheistische aan ??????????????
als je goed leest dan zie je dat ik alleenmaar bewondering heb voor allah :D
een atheist ondetekent nooit zn tekst met allahoe a3laam
MISSCHIEN EEN COMBI.....................................
GOD(swt) creerde de evolutie...................:D
BENTGHATAR
22-12-2002, 23:04
Nee geloof ik niet.
Die evolutie theorie is gebaseerd op domme dingen, zoals overeenkomsten in de embryonale ontwikkelingen ,en op rundimentere organen, en
Volgens deze theorie hebben de mollen en mensen ook dezelfde vooruders.
NEe ik vind het maar bullshit
Origineel gepost door Tnawie
wa allahoe a3lam
Tbarkallah dat heb je heel mooi gezien! :goedzo:
Een Handtekening van Allah(swt)
Hoe heb ik er zelf nooit aan kunnen denken... :rolleyes:
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Darwins evolutie theorie zuigt :o
Wij zijn 100% homosapiens :cool:
( een homosapien is geen HOMO maar een wetenschappelijke benaming voor de mens :o )
Uw wetenschapper heeft gesproken........
Hij heeft toh niet gezegd dat we het niet zijn...............
Alleen zei hij dat we eerst in een andere 'vorm' voorkwamen........
Homo Sapiens is de 'vorm" waarin we ons nu bevinden..............
Zo als een wijze man eens zei..........................
TWEE COMPUTERS ZIJN BETER DAN EEN!!!!!!!.............:D:D:D:D
Origineel gepost door BENTGHATAR
Nee geloof ik niet.
Die evolutie theorie is gebaseerd op domme dingen, zoals overeenkomsten in de embryonale ontwikkelingen ,en op rundimentere organen, en
Volgens deze theorie hebben de mollen en mensen ook dezelfde vooruders.
NEe ik vind het maar bullshit
meschien heeft Allah juist die overeenkomsten gecreerd om ons duidelijk te maken dat alle wezentjes dezelfde schepper hebben ......
of kan dat nie klopen :D
een vb om mn gedachten een beetje duidelijker te makeh....stel je voor dat van gogh 100 jaar lang heeft geschildert(rachida ;) )...in die honderd jaar verandert zn schilder stijl....
een egt kunstkenner, kan er zo uithalen welke van gogh schilderijen zijn en welke niet :D van gogh laat altijd zijn stempel achter, de manier van kwast houden, kleur gebruik..blabla......God heeft ook zn stempel achter gelaten bij zn schepsels om ons duidelijk te maken van ik heb jullie gecreerd
ik hoop dat je de vergelijking snapt :D
Kenitrya+Emien= Kemientraya :maf2:
hoe kunnen jullie teglijk online zijn.......? :confused:
We doen om de beurt de stekker in de stopcontact...
We hebben namelijk wel 2 pc's in huis... maar er is maar 1 stopcontact beschikbaar... :(
Die evolutietheorie's van Darwin en Bodiféé zijn echt wel onzin volgens mij want alles is en komt van Allah soebhan wa ta3ala
Kenitrya+Emien= Kemientraya :maf2:
hoe kunnen jullie teglijk online zijn.......? :confused:
We HEBBEN EEN SYSTEEM...............
WE MOGEN ELK 1 BERICHTJE STUREN...................
En dan log je uit en dan logt de ander in.........
En die stuurt ook een bericht..........:D :maf2: :maf:
Origineel gepost door Kenitrya
Tbarkallah dat heb je heel mooi gezien! :goedzo:
Een Handtekening van Allah(swt)
Hoe heb ik er zelf nooit aan kunnen denken... :rolleyes:
dat soort dingen zijn alleenmaar voor tnawie weergelegd :cool:
jammer dat veel mensen nie goed lezen, en gelijk mij met een moshrik vergelijken terwijl ik juist al9oedra al ilahiya aanprijs met mn theorie :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.