Bekijk originele versie : voor de mannen
sexywoman
09-09-2004, 22:47
stel dat een vrouw geen kont heeft of geen borsten, zouden jullie daarop afknappen ook al zou ze heel mooi zijn.........
En waar knappen jullie eerder op af als ze geen kont heeft of als ze geen borsten heeft........
Ik weet het stomme vraag maar ik wil het gewoon graag weten, omdat ik ook vaak vrouwen zie die echt helemaal geen kont hebben, niet dat wij marokkaanse vrouwen daar echt veel last van hebben :D , en je ziet ook heel vaak vrouwen die helemaal plat zijn.....
alleen mannen mogen reageren, eerlijk antwoordt aub........
NorthStar
09-09-2004, 22:58
Wat denk jezelf?? Gaat het om jezelf?? Of is het een vraag: "Hoe kweek ik k*nt of tiet"?
You can't make a ho a housewife....
Tradition in progress.....
tatouzient
09-09-2004, 23:00
Origineel gepost door NorthStar
Wat denk jezelf?? Gaat het om jezelf?? Of is het een vraag: "Hoe kweek ik k*nt of tiet"?
je leeft nog :)
sexywoman
09-09-2004, 23:02
Tradition in progress..... ik zeg toch marokkaanse vrouwen hebben daar geen last van tenminste de kont gedeelte, of kun je niet goed lezen.......
sexywoman
09-09-2004, 23:04
Tradition in progress..... wat wat denk jezelf, als ik het wist zou ik eht niet vragen, de vraag is waar knap je eerder op af als ze geen borsten heeft of geen tieten............
en nee ik heb daar geen last van, en als ik daar last van zou hebben dan had ik daar echt wel iets aan gedaan, ik zou niet plat door het leven willen gaan.........
NorthStar
09-09-2004, 23:06
je leeft nog
Did you miss me?
You can't make a ho a housewife...
Glimlachje
09-09-2004, 23:07
Ik zou accepteren wat Allah mij gegeven heeft... ;)
tatouzient
09-09-2004, 23:07
Did you miss me?
You can't make a ho a housewife...
nah :)
NorthStar
09-09-2004, 23:09
Ik houd van houvast, dus een achterste is wel een vereistte....en borsten...ze mogen wel een handje vol zijn...hoeft niet al te groot.
Is dit een antwoord op JOUW vraag?
sexywoman
09-09-2004, 23:11
Ik houd van houvast, dus een achterste is wel een vereistte....en borsten...ze mogen wel een handje vol zijn...hoeft niet al te groot.
Is dit een antwoord op JOUW vraag?
Tradition in progress..... nee schat wat heb je liever als je moest kiezen kont of borsten, natuurlijk wil je liever allebei, maar waar zou je eerder op afknappen......
Origineel gepost door sexywoman
stel dat een vrouw geen kont heeft of geen borsten, zouden jullie daarop afknappen ook al zou ze heel mooi zijn.........
En waar knappen jullie eerder op af als ze geen kont heeft of als ze geen borsten heeft........
Ik weet het stomme vraag maar ik wil het gewoon graag weten, omdat ik ook vaak vrouwen zie die echt helemaal geen kont hebben, niet dat wij marokkaanse vrouwen daar echt veel last van hebben :D , en je ziet ook heel vaak vrouwen die helemaal plat zijn.....
alleen mannen mogen reageren, eerlijk antwoordt aub........
voor mij is de kont de referentiekader :D
als je een platte kont hebt
dan zal ik je zolang vetmesten tot je
een volwaardige exemplaar hebt
borsten zijn ook zeer belangrijk
moeten even groot zijn en even zwaar
zo groot als het hoofd van het meisje is het max
en niet kleiner dan een boskoop appel
ewa wat nog
het gezicht moet normaal wezen
niet te mooi
en niet te lelijk
en de buik moet mooi strak zijn
geen blubbers of vetbanden
nog vragen :D
NorthStar
09-09-2004, 23:12
nah
Jongens plagen, kusjes vragen?
You can't make a ho a housewife.....
Tradition in progress............
NorthStar
09-09-2004, 23:16
nee schat wat heb je liever als je moest kiezen kont of borsten, natuurlijk wil je liever allebei, maar waar zou je eerder op afknappen......
Wij kennen elkaar nauwelijks of je noemt me al een schat? Dat is een blijde boodschap, maar goed...afgezien van dat.... jawel...ik ga voor de kont, want tieten kan je altijd nog kopen :idee:
Tradition in progress..........
tatouzient
09-09-2004, 23:19
Jongens plagen, kusjes vragen?
You can't make a ho a housewife.....
Tradition in progress............
:rolleyes:
sexywoman
09-09-2004, 23:20
nou nou mannen ik begrijp dat jullie het allebei willen hebben, maar het is niet het antwoordt om mijn vraag, dus mannen inplaats van meteen het hoofd op hol te laten slaan omdat je kont en tieten ziet staan, lees eerst.........
Je moet je voorstellen dat je een leuk meisje tegen komt heel mooi het type waar je op zou vallen, maar dan plots zie je dat ze geen tieten heeft of geen kont, waar zou je eerder op afknappen als ze geen kont of geen tieten zou hebben, ik weet dat niemand zichzelf heeft gemaakt, ik hoef ook geen commentaar......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.