Bekijk originele versie : vraagje aan de heren en dames
yesmina19
09-09-2004, 22:44
stel je ontmoet iemand
maar die jongen/meisjes heeft een lichamelijk peberking
(verlaming een handicap doof)
hoe ga jullie dan om??
zou den jullie dat persoon respeceren
als een partner
graag wil ik jullie mennig horen
groetjes
yesmina
sexywoman
09-09-2004, 22:50
moeilijke vraag, als ik eerlijk moet zijn zou ik daar moeilijk mee om kunnen gaan, als hij doof zou zijn zou ik het lastig vinden om ermee te kunnen communiceren, het ligt er natuurlijk ook aan **** erg het is, moehim ik heb niks tegen die mensen, moehim je weet maar nooit misschien dat ooit wel trouw met iemand die een handicap heeft.......
yesmina19
09-09-2004, 23:05
waarom reageer niemand
is dit niet voor jullie belang ofzo
Origineel gepost door yesmina19
stel je ontmoet iemand
hoe ga jullie dan om??
als een partner
groetjes
yesmina
Dat iemand een lichamelijke beperking heeft, zal cker niets afdoen aan mijn respect voor diegene, integendeel.
Diegene als partner accepteren hangt natuurlijk af of je 't kan vinden met diegene of niet en als 't zo is, zal 't gebrek niet zozeer van invloed zijn op m'n keuze. Wel zal je 'r goed over moeten nadenken, want 't is de bedoeling zoals in elke huwelijk dat je heel je leven met elkaar doorbrengt (als alles goed gaat). 't is dus geen keuze om 'r makkelijk mee om te gaan. Je moet 'r rekening mee houden dat je ook de zorg voor diegene op je zal nemen en goed beseffen of je dat zal aankunnen of niet. Ik heb veel respect voor diegene die ondanks alle lichamelijke gebreken gelukkig met elkaar leven.
Mooie instelling :goedzo: !
Maar 'k neem 't men ook niet kwalijk als die 'r moeite mee hebben, tja iedereen is verschillend en de een kan 't aan, de ander niet.
yesmina19
10-09-2004, 19:45
ewa waarom reageren alleen vrouwen
en geen mannen
Ik zou het accepteren, tuurlijk ook respecteren.
Hanaetje
10-09-2004, 19:52
Origineel gepost door yesmina19
stel je ontmoet iemand
hoe ga jullie dan om??
als een partner
groetjes
yesmina
Liefde : maakt jullie beide sterk voor wat de toekomst brengt
Vertrouwen : die geeft en neemt van die ene persoon
Acceptatie : om hoe hij/zij is (ook al heeft hij een "beperking")
Communicatie : zolang je elkaar maar begrijpt
Geloof : zouden jullie op kunnen steunen
:zwaai:
Lady_moi
10-09-2004, 20:09
Ik heb respect voor iedereen
yesmina19
11-09-2004, 18:31
tnx voor jullie reactie
ik ben wijzer geworden
dan niet iedereen zelfde is!!!
Origineel gepost door nassira1982
Ik zelf daarentegen zou hert heel moeilijk vinden als iemand bij mij zou (willen) zijn (of blijven), als er iets met mij Allah I Hfed zou gebeuren..
Ik zou me onzeker en tot last voelen....
Ik denk dat je 't wel merkt wanneer je partner je als last zou zien/beschouwen. Aan de handelingen van diegene en de veranderingen.
Lijkt me cker geen fijn gevoel en zou cker geen zorg willen van iemand die me als last ziet.
Habibinur
13-09-2004, 10:59
Ik zou diegene wel asl mijn partner kunnen accepteren. Je kan ook met iemand trouwen die geen handicap heeft en door een ongeluk gehandicapt raakt, ga je hem dan ook verlaten. Nee toch! dus ja waarom niet en heb er geen medelij mee behandel hem of haar normaal.
Als hij lekker kan zoenen, why not. Maar iemand in een rolstoel is niet echt mijn vorkeur. HAllo, ik wil later wel wippen hoor!!
Habibinur
13-09-2004, 11:02
Marmerr jij bent echt grappig!!!!! Iemand in een rolstoel kan ook wippen hoor en je hoeft dan alleen maar op hem te zitten in zijn rolstoel
:giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.