Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleem groot probleem!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

BoeTnawies
12-12-2010, 00:30

ewa jah waar moet ik beginnen. elke dag hoofdpijn paracetamol 500 mg in 2 tabletten als ontbijt samen met een glas cola 3es om die hoofdpijn maar weg te krijgen.... Heh? denken jullie dan....waarom nou??? Nou ik zal je vertellen. je wil niet in mijn schoenen staan. Ik ben het zat!!!! Elke dag maar dan ook elke dag moet ik de vieze string en zweetsokken onder het bed vandaan halen. Die mossiba van een vriendin van mij wil maar niet opruimen en het meurt als de mallemoere in mijn slaapkamer. Ik zeg elke dag tegen haar eh ke7le raap je vieze ondergoed en zweetsokken op en gooi ze gewoon in de wasmand. Wesh is dat moeilijk of zo?? Ik word elke dag wakker met een vieze zweetsokkengeur in mijn mond en het begint nu in mijn huid in te trekken. Echt verschut elke dag in de tram als ik mensen zo hun neus zie ophalen om te bepalen waar dat stank vandaan komt? Vroeger was ze knap shen fotomodel materiaal maar nu tfoe 2 weken later plakband van die teerin de hele tijd op mijn kleren. Wat moet ik nou doen en graag advies van die mensen die hier ervaring mee hebben. (Haatreacties opdonderen hier geen behoefte aan heb genoeg aan mijn hoofdpijn!!)

gewoon_iets
12-12-2010, 00:52
de eerste volgende x stop je het in haar mond en een rotte vis in der kut en dan stuur je haar op straat wedde mensen gaan in de tram zoeken wie haar kut niet heeft gewasse :hihi:

xerxes
12-12-2010, 04:51
Dus daarom stinken al die Marokkanen in de tram altijd zo.

Medatative_Rose
12-12-2010, 07:13
Na 2 weken al? Jij hebt echt de verkeerde uitgekozen, van model naar ma flodder ewa mlih...

gekke_mama
12-12-2010, 10:31

Jij hebt een zwaar leven man, ik heb medelijden met jou.

BoeTnawies
12-12-2010, 10:39
Dus daarom stinken al die Marokkanen in de tram altijd zo. Eeeh voor het je ontgaan is wat er in de maatschappij gebeurd..laat ik je effe updaten. NL wijven zijn gek op Marokkanen........dus denk persoonlijk dat je eige volk stinkt!! Yeps met hen pedo naaiende massa moordenaar als hen voorbeeld in hun achterhoofd ;) BAN!! svp!! :) En dat zegt dit reageerbuis produkt. Na 2 weken al? Jij hebt echt de verkeerde uitgekozen, van model naar ma flodder ewa mlih... Ewa ik heb haar zo gemaakt. Van model naar rampprodukt in maar 2 weken. Mijn persoonlijke record.

nadia007
12-12-2010, 12:00
:hadj: neem gewoon een gioede moslima als vrouw.

Taza3tout
12-12-2010, 15:14
Iwa gwn niet meer de deur opendoen als ze aanbelt ofzo. Of het haar vragen of ze die shit van haar opruimt. Opgeruimd staat netjes! En zo te merken ben je alleen maar je ding gevolgd ipv je hersens

BoeTnawies
12-12-2010, 16:05
:hadj: neem gewoon een gioede moslima als vrouw. Goed idee zo een vies vuil varken in huis bevuilt alleen mn nest joh. Kutje wil er moeilijk uit. Gaat huilen en zo tfoe jeh afgang. Buren alles kijken tazzz . Iwa gwn niet meer de deur opendoen als ze aanbelt ofzo. Of het haar vragen of ze die shit van haar opruimt. Opgeruimd staat netjes! En zo te merken ben je alleen maar je ding gevolgd ipv je hersens Nee heb mijn ogen gevolgd. Pakketje zag er goed uit maar eenmaal open is het 10 x nix joh. Ik gooi dat trutje wel eruit en geef het terug aan de NL maatschappij.

maarzoek
12-12-2010, 16:26
Wil je zo snel mogelijk van haar af ? Zorg er dan voor dat wanneer ze thuis komt je met een andere uitschot in bed ligt. En als ze binnen komt dan vraag je of ze er gezellig bij komt liggen :D Nou geloof me binnen no time heeft ze haar spullen gepakt en is ze opgedonderd :nerd:

BoeTnawies
12-12-2010, 16:48
Hahaha zij gaat zkr zeggen mee te willen doen! Die mossiba doet alles om niet bij me weg te gaan.

Thechosenone
12-12-2010, 20:52
waarom plaats jij die fotos van die chick in je account haal die shizzle weg man

xerxes
12-12-2010, 21:03
Heb je er nog meer?

BoeTnawies
12-12-2010, 22:06
waarom plaats jij die fotos van die chick in je account haal die shizzle weg man is een gare marokkaanse negerslet. Deze aandacht heeft ze wel van me verdient. Heb je er nog meer? Hollandse stinkwijven? Nee dat was alles wat je moest weten ouwe.

Mevr_Diktiet
12-12-2010, 22:15

Ieuww. Volgende keer maar een net meisje nemen, uiterlijk is niet alles zoals je zelf ziet.

Pagina's : [1] 2 3