Bekijk originele versie : Vreemdgaan als je getrouwd bent
Ik heb onlangs in een boek gelezen dat vreemdgaan wanneer je getrouwd bent, gezond voor je huwelijk kan zijn.???
In een huwelijk raak je meestal met je partner in problemen, onenigheden en meningverschillen. Dat verorzaakt natuurlijk stress binnen je huwelijk.
Veel mensen zeggen dus, als je vreemdgaat voor een nacht of langer dat je dan gezonder thuis komt en niet gestresst.
Zelf ben ik daar NIET mee een's, Allah (SWT) en Mohammad (SAWS) hebben ons duidelijk kunnen maken hoe je zulke problemen en onenigheden kunt overwinnen binnen je huwelijk.
Ik wil graag jullie mening vragen, graag lees mijn Topic goed en geef goede en volwassene reacties.
Toufik19
22-12-2002, 22:08
welk boek was dat?playboy of flair?
SAMMYGIRL
22-12-2002, 22:11
Origineel gepost door Nz_lr
Zelf ben ik daar NIET mee een's, Allah (SWT) en Mohammad (SAWS) hebben ons duidelijk kunnen maken hoe je zulke problemen en onenigheden kunt overwinnen binnen je huwelijk.
:goedzo: :goedzo:
Het gaat er niet om welke boek het was, maar wat is jouw mening daarover...???
Origineel gepost door Nz_lr
Ik heb onlangs in een boek gelezen dat vreemdgaan wanneer je getrouwd bent, gezond voor je huwelijk kan zijn.???
In een huwelijk raak je meestal met je partner in problemen, onenigheden en meningverschillen. Dat verorzaakt natuurlijk stress binnen je huwelijk.
Veel mensen zeggen dus, als je vreemdgaat voor een nacht of langer dat je dan gezonder thuis komt en niet gestresst.
Ik wil graag jullie mening vragen, graag lees mijn Topic goed en geef goede en volwassene reacties.
Ik zie geen enkele reden waarom vreemdgaan beter zou zijn voor je huwelijk. Het is namelijk zo dat wanneer je vreemdgaat dan pas de problemen beginnen. Als je met je partner in problemen raakt hoor je die ook op te kunnen lossen samen. Lukt dat niet, ga dan maar scheiden en een nieuwe partner zoeken die beter bij je past...
Meid ik vind het Bull Schit..
Dat je daar nog over filosveert, kom op, dit is zeker werk van een of ander Satan...
Ik zie het al voor me: Je man betrapt je met een ander vent,,wat ga je zeggen,,´´Ja schat dat schijn gezond te zijn´,,,
Kom op doe effe normaal...
Wat doet dan een muslim vrouw die getrouwd is met een slechte man en niet kan scheiden..?
Je hebt volgens mij 2 opties:
! .Je blijft het slikken tot je dood gaat.
2.Je gaat vreemd om je lang onbevredigde behoeftes te bevredigen.
wat vinden jullie daarvan..???
SAMMYGIRL
22-12-2002, 22:30
Origineel gepost door Salaama
Meid ik vind het Bull Schit..
Dat je daar nog over filosveert, kom op, dit is zeker werk van een of ander Satan...
Ik zie het al voor me: Je man betrapt je met een ander vent,,wat ga je zeggen,,´´Ja schat dat schijn gezond te zijn´,,,
Kom op doe effe normaal...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ps: het is trouwens een man :D
Origineel gepost door SAMMYGIRL
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ps: het is trouwens een man :D
O, shit je hebt gelijk ook :giechel: :giechel:
Het lijk net of ik het over twee homo´s heb,,,Jeetje zeg.. :D
PerfectTangawia
22-12-2002, 23:16
Origineel gepost door Toufik19
WAT IS DIT NOU WEER VOOR DOMME OPMERKING.. ALS JE NIETS ZINNIGS TE ZEGGEN HEB.. ZEG ASTUBLIEFT NIETS..
TANGAWIA
laboudanda
22-12-2002, 23:49
Origineel gepost door Toufik19
volgens mij was dat suske & wiske in "vreemd gaan is gezond".
Buh Bye
laboudanda
22-12-2002, 23:52
Oh jah in de islam mag je met max 4 ( of was het 3 )vrouwen trouwen.
duzzz probleem opgelost!
Buh Bye
ReaLFaatjuH
22-12-2002, 23:59
Origineel gepost door laboudanda
duzzz probleem opgelost!
Buh Bye
What about the woman ??? :kwaad:
Origineel gepost door laboudanda
duzzz probleem opgelost!
Buh Bye
Probleem opgelost, DACHT HET NIET, Je mag pas hertrouwen als de vrouw met wie je momenteel getrouwt bent, Je daarvoor toestemming geeft, anders niet...Ik denk niet dat de vrouwen van tegenwoordig,,toestemming zouden verlengen..Ik niet in ieder geval.. :stout:
:zwaai:
laboudanda
23-12-2002, 00:10
Origineel gepost door ReaLFaatjuH
What about the woman ??? :kwaad:
een vrouw met 4 mannen?! get real!
See yaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.