Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met de trein naar Antwerpen?

Toerka
11-12-2010, 19:41

Beste mensen, HOe kom ik met de trein in Antwerpen vanuit Eindhoven en wat zijn de kosten? Op Ns.Nl kan ik niks vinden over tarieven e.d

hassan90
11-12-2010, 19:55
Je moet de intercity naar tilburg ( overstappen naar intercity naar breda)-.. vervolgens in roosendaal overstappen naar de intercity van brussel die zal stoppen in antwerpen. De kosten weet ik niet zo uit mijn hoofd vanuit Eindhoven, Vanuit tilburg kost het ong.10 euro enkeltje, maar indien de kaartje niet wordt gestempeld, is die een maand geldig :D

Toerka
11-12-2010, 22:42
Dus je moet kaartje kopen vanaf Tilburg ???

hassan90
11-12-2010, 22:44
Dus je moet kaartje kopen vanaf Tilburg ??? nee hoor je kan gewoon ook in eindhoven kopen, alleen je moet wel belgie/luxemburg ofzo selecteren, dan pas antwerpen in selecteren..

Experience
12-12-2010, 02:37

Kijk op nshispeed.nl Je koopt een kaartje van Eindhoven naar Roosendaal. En dan koop je een kaartje vanaf de grens naar Antwerpen.

hassan90
12-12-2010, 14:45
Kijk op nshispeed.nl Je koopt een kaartje van Eindhoven naar Roosendaal. En dan koop je een kaartje vanaf de grens naar Antwerpen. Nee je kan ook gewoon direct kopen tot en met antwerpen, alleen je moet als je bij die automaat een kaartje wilt halen, eerst belgie/luxemburg selecteren ( helemaal onderaan aan de linkerkant) en dan antwerpen typen !! de rest spreekt dan voor zich