Bekijk originele versie : ben op zoek naar...
Een goeie Mannen Band
En Een nette goed georganiseerde Catering...
De catering is het belangerijkste...
Heb alleen nog een fotograaf...Ramdan als jullie welleens ervan hebben gehoord...maar ben echt dringend op zoek...wie o wie kan me raadt geven??.
Orchestra Serati...die raadt ik je zeker aan(Y)!!!
zijn nummer is: 0650560978 Veel succes meid!!!
alsje nog wat wil vragen kun je mij een pmtje sturen;)
tefa7a djellek:D
Origineel gepost door winny_the_TFOE
Shoukran lieverd! Ben je echt dankbaar...ik zal hem metteen gaan bellen want het is dringend!! Ik hoorde ook dat zijn band goed is...maar wist het niet zeker..Vandaar Ik heb ook gehoord dat er ene Catering Zohour is... Weetje jij toevallig waar ik fotos kan zien of nr kan krijgen? en waar ze precies vandaan komen?
Alvast bedankt :)
mooi ik hoop dat hij op de mooiste dag van je leven kan;)
maar Inderdaad Catering Zohour Bestaat... ik kan ze wel in alle mooie woorden beschrijven! Gewoon Prachtig ik heb ze een maand geleden meegemaakt... het leek net of ik een paleis binnen liep Echt tbarkellah Waar ze vandaan komen zou ik niet weten maar heb hun nr wel: 0640440809/0620277904 ( heb even voor je moeten zoeken vandaar de trage reactie) Maar ik heb op die bruiloft wat fotos genomen...van de bufet en theehoekje etc. dus mocht je deze foto's willen zien voeg me dan maar toe;) Ik pm je wel
En ik hoop echt dat je plekje vrij vind bij ze want ik heb gehoord dat ze heel druk zijn Succes!! :zwaai:
Riffia123
09-09-2004, 20:24
Ramdan... ik heb hem weleens vaker meegemaakt. Een hele aardige en goede fotograaf moet ik zeggen. Goede keuze heb je gemaakt.
Catering Zohour vindt ik ook absoluut een aanrader, ik zal zeker een kijkje bij ze nemen. masha allah.
En de band serati... haha wie kent hem nou niet. Heb hem alzo vaak meegemaakt. Zij weten wat feesten is!
missbruid
10-09-2004, 10:56
Goede keuzes heb je gemaakt. Het zal vast een geweldige bruiloft worden... Lah ie kemel 3likom bel ghair! ;)
:zwaai:
riffff_amal
10-09-2004, 18:55
salaamm....
patiseerie en CAtering AL-AFRAH...
dat is gewoon de beste catering ooit...
hier hebe de nmr...0621423243 of 0615032303..
ik heb ze meegemaakt op een bruiloft..
en ze waren topieeeeeeeeeeeeeee
en kon niet beter...
ze leggen alles op tijd klaar
alles wordt optijd gedient.... :zwaai: :zwaai: en alvast gefeliciteerd met je huwelijk...
riffff_amal
10-09-2004, 18:57
Ismailia
Dit Marokkaanse orchestre uit Utrecht is één van de meest populaire en aangeprezen groepen in haar genre. Ismailia brengt chaâbi muziek, een stijl die voor sfeer en ambiance zorgt, feestmuziek dus. Maar zij aarzelt niet haar publiek te verrassen met zeer stijlvolle stille ummers en mooie teksten. Of om de grenzen van dit genre te verleggen en andere stijlen te gaan onderzoeken zoals: Chaabi (populaire Marokkaanse volksmuziek), Charkia (muziek uit het Midden-Oosten), Soussia (muziek uit het zuiden van Marokko), Elmalhoun (muziek uit Fes en Meknes) en Rai-rifia (muziek uit het Noorden van Marokko). De muziek verbindt traditionele elementen met dansbare populaire ritmes. Ambiance maar tegelijkertijd ernst, kwaliteit en betrouwbaarheid
Contactinformatie
Telefoon: 030 603 84 77 (Akil)
Adres: -
E-mail: a.qoub.@home.nl
Website: www.ismailia.nl
dit ois de leukste banddd ooiittttttttt
die heeft me zus gedaan toen ze ging trouwenn...
en die waren ook bij Najma Kaftan 2004...
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.