Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beffen

TooShy
10-12-2010, 18:21

Welke meid houdt daar wel van. En voor de man is dat toch vies offe. PS: heb nooit nader onderzoek gedaan, daarom deze vraag

Tazaouia94
10-12-2010, 18:23
je hondenvoer niet gehad?

TooShy
10-12-2010, 18:26
je hondenvoer niet gehad? Als jij bent gedumpt en gepakt door iemand , waar je veel van hield. Moet je dat niet hier bij mij afreageren:goedzo: Ga in therapie.. a trut

Tazaouia94
10-12-2010, 18:28
Als jij bent gedumpt en gepakt door iemand , waar je veel van hield. Moet je dat niet hier bij mij afreageren:goedzo: Ga in therapie.. a trut ben niet gedumt en ook niet gepakt door iemand.:moe: debiellen zo als jou hebben hun hersenen bij hun balle. vraag je baas gauw om hondervoer.:goedzo:

TooShy
10-12-2010, 19:10

ben niet gedumt en ook niet gepakt door iemand.:moe: debiellen zo als jou hebben hun hersenen bij hun balle. vraag je baas gauw om hondervoer.:goedzo: Uhu omdat ik een vraag in het openbaar stel over het vrouwelijk gelachtsdeel ( wat wellicht handig kan zijn ooit), heb ik hersenen bij mn ballen? Beantwoord de vraag, of druk op alt f4, heb jij geen last van mij, en wat helemaal belangrijk is, ik geen last van jou:goedzo:

Doewnyaaa
10-12-2010, 19:15
ben niet gedumt en ook niet gepakt door iemand.:moe: debiellen zo als jou hebben hun hersenen bij hun balle. vraag je baas gauw om hondervoer.:goedzo: Jouw spelling en grammatica klopt niet. Indien dat wel klopt, dan pas mag je lollige zinnetjes komen uitkramen.

sweetlady2010
10-12-2010, 19:17
Welke meid houdt daar wel van. En voor de man is dat toch vies offe. PS: heb nooit nader onderzoek gedaan, daarom deze vraag Meeste vrouwen houden er van, mits het op de juiste manier gebeurd natuurlijk;) En het is niet vies, tenzij je iemand treft die zichzelf niet goed verzorgd:hadj:

TooShy
10-12-2010, 19:59
Jouw spelling en grammatica klopt niet. Indien dat wel klopt, dan pas mag je lollige zinnetjes komen uitkramen. :haha: ik wilde dat ook eerst typen, maar dacht meer op de inhoud te gaan. Anders krijg je een reactie van , wat doet dat er toe etc. etc. PS: mooie naam

TooShy
10-12-2010, 20:01
Meeste vrouwen houden er van, mits het op de juiste manier gebeurd natuurlijk;) En het is niet vies, tenzij je iemand treft die zichzelf niet goed verzorgd:hadj: Aah zoo.. Ewa dat zal ik dan meenemen. Ik heb gehoord stinkt gewoon te erg!(als ie niet schoon is ) Deel je ervaringen met ons..

sweetlady2010
10-12-2010, 20:23
Aah zoo.. Ewa dat zal ik dan meenemen. Ik heb gehoord stinkt gewoon te erg!(als ie niet schoon is ) Deel je ervaringen met ons.. Als je een vrouw echt wil verwennen dan zou ik maar gauw beginnen met likken en niet zomaar likken moet wel met passie:) Als een vrouw zich niet goed verzorgd dan kan het wel gaan stinken idd, dat lijkt me niet echt smakelijk voor een man..:jammer:

lovelyass
10-12-2010, 20:32
Je zal maar als man zijnde stukjes brie tegenkomen. Gadverr....

Miss_Chikiya
10-12-2010, 20:34
Een man die een dame oraal wil verwennen en bevredigen moet dat met passie doen en er zijn tijd voor nemen.

sweetlady2010
10-12-2010, 20:39
Je zal maar als man zijnde stukjes brie tegenkomen. Gadverr.... Ieuw hahahahahaha:hihi: :hihi: