Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet iemand.....

Quiksilver
09-09-2004, 19:11

Hey weten jullie toevallig een oplossing voor onverschilligheid...en met name onverschilligheid in de liefde...???????????? :confused:

Habibinur
09-09-2004, 19:13
gewoon met elkaar erover praten en mekaars mening respecteren!!

Imani_casa
09-09-2004, 19:14
Ik denk dat er veel mensen zijn die zich van nature niet echt in liefde of dingen die ermee te maken hebben interesseren, maar dat verandert meestal als ze de ware ontmoeten. Dan kunnen ze plotseling aan niets anders denken...

Quiksilver
09-09-2004, 19:15
gewoon met elkaar erover praten en mekaars mening respecteren!! Jah maar en als je die fase al voorbij bent? :confused:

Quiksilver
09-09-2004, 19:16

Origineel gepost door Imani_casa Ik denk dat er veel mensen zijn die zich van nature niet echt in liefde of dingen die ermee te maken hebben interesseren, maar dat verandert meestal als ze de ware ontmoeten. Dan kunnen ze plotseling aan niets aan anders denken... Hoezo dan niet volgens jou? Kan je me dat uitleggen?

Habibinur
09-09-2004, 19:17
Nou dan lekker zoenend mekaar duidelijk maken wat je voelt :giechel: grapje. Ik weet niet het is moeilijk, wees eens wat specifieker dan kan ik duidelijker antwoord geven

Quiksilver
09-09-2004, 19:20
Nou dan lekker zoenend mekaar duidelijk maken wat je voelt grapje. Ik weet niet het is moeilijk, wees eens wat specifieker dan kan ik duidelijker antwoord geven UHm..jah dat is moeilijk; weet je ik kan hier niet uitgebreid dingen gaan uitleggen want anders schaad ik bepaalde mensen, en daar sta ik niet echt op te wachten, maar het is zo....je geeft alles wat je in je hebt; je hebt de beste bedoelingen....maar nog steeds maakt t niets uit; de onverschilligheid blijft aanwezig... wat dan???? Want ik weet t niet meer..... :confused:

Imani_casa
09-09-2004, 19:21
Origineel gepost door Quiksilver Hoezo dan niet volgens jou? Kan je me dat uitleggen? Ik weet niet hoe het komt. Zo zitten die mensen nou eenmaal in mekaar. Maar ik weet wel dat iedereen, maar dan ook iedereen, liefde in zijn/haar leven nodig heeft. Dus zal ooit wel de behoefte ernaar groeien...

Habibinur
09-09-2004, 19:23
Oke, kijk als jij zodanig je best doet en de tegenpartij ziet dat niet in dan denk ik dat er niet voldoende interesse is. Je kan haar uitleggen waarom je bepaalde dingen doet en wat ze ervan vindt en of het haar uberhaupt wel intereseerd!

Quiksilver
09-09-2004, 19:24
Ik weet niet hoe het komt. Zo zitten die mensen nou eenmaal in mekaar. Maar ik weet wel dat iedereen, maar dan ook iedereen, liefde in zijn/haar leven nodig heeft. Dus zal ooit wel de behoefte ernaar groeien... Jah dat iedereen liefde in zijn of haar leven nodig heeft is wel duidelijk, tenminste dat hoop ik.....want wat sommige zich wijsmaken.....nou...wil je niet weten.... Maar je hebt gelijk over dat.....

Quiksilver
09-09-2004, 19:26
Origineel gepost door Habibinur Oke, kijk als jij zodanig je best doet en de tegenpartij ziet dat niet in dan denk ik dat er niet voldoende interesse is. Je kan haar uitleggen waarom je bepaalde dingen doet en wat ze ervan vindt en of het haar uberhaupt wel intereseerd! En als ze nou zegt dat ze wel geintresseerd is maar het gewoon niet kan? En dan.....

Habibinur
09-09-2004, 19:28
Iwa dan zeg jij praatjes vullen geen gaatjes. Weet je wat laat haar achter je aankomen, geef haar een paar dagen geen aandacht als ze belt en contact opneemt en je wilt zien en blabla dan weet je dat het oprecht is zo niet dan F*ck it dan is het gewoon spel en speelt ze met jou gevoelens

Imani_casa
09-09-2004, 19:30
Origineel gepost door Quiksilver En als ze nou zegt dat ze wel geintresseerd is maar het gewoon niet kan? En dan..... Als er problemen zijn die opgelost kunnen worden moeten die ook zeker opgelost worden. Want anders wordt die persoon na een aantal jaren op een ochtend wakker en realiseert die zich dat zij de grootste fout in haar leven heeft gemaakt en het niet meer kan terugdraaien

Quiksilver
09-09-2004, 20:02
Origineel gepost door Imani_casa Als er problemen zijn die opgelost kunnen worden moeten die ook zeker opgelost worden. Want anders wordt die persoon na een aantal jaren op een ochtend wakker en realiseert die zich dat zij de grootste fout in haar leven heeft gemaakt en het niet meer kan terugdraaien Jah...misschien heb je wel gelijk......ach t is en blijft moeilijk....ik voel me zo machteloos.... :(

Quiksilver
09-09-2004, 21:29

Hoezo ??? Lady_moi :confused: