Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help een SMS stalker maakt mijn huwelijk kapot

Pagina's : [1] 2

booty_girl
10-12-2010, 00:10

Ik heb een vraag. Ik ben net getrouwd en ik mijn man word met vreselijke smsjes gestalkt. Dat ik vreemd zou gaan en de meest verschrikkelijke dingen. Ons huwelijk staat op het spel. Ik wil weten hoe ik het adres achter dit sms nummer kan achterhalen. Ik ga er vanuit dat het een prepaid nummer is en geen abonnement en dat maakt het nog lastiger :( ...Ik hoop dat er iemand is die een speciaal progamma heeft of kent waardoor je adresgegevens kan achterhalen van gsm nummers. Ik ga er helemaal kapot aan....

ScheleKrelis
10-12-2010, 00:13
bron?:hihi:

Mugabe
10-12-2010, 00:17
Ik heb een vraag. Ik ben net getrouwd en ik mijn man word met vreselijke smsjes gestalkt. Dat ik vreemd zou gaan en de meest verschrikkelijke dingen. Ons huwelijk staat op het spel. Ik wil weten hoe ik het adres achter dit sms nummer kan achterhalen. Ik ga er vanuit dat het een prepaid nummer is en geen abonnement en dat maakt het nog lastiger :( ...Ik hoop dat er iemand is die een speciaal progamma heeft of kent waardoor je adresgegevens kan achterhalen van gsm nummers. Ik ga er helemaal kapot aan.... dat heet de politie

Mugabe
10-12-2010, 00:19
bron?:hihi: je platte kleine kont ?

ScheleKrelis
10-12-2010, 00:24

je platte kleine kont ? waar je hart vol van is:hihi:

Mugabe
10-12-2010, 00:26
waar je hart vol van is:hihi: wie zegt dat ik een hart heb ? kippenkont :D

bnitouzine_meid
10-12-2010, 00:32
Je man weet wel beter. Wat je huwelijk gaat kapot??? I dont get it!!!

Mugabe
10-12-2010, 00:34
Je man weet wel beter. Wat je huwelijk gaat kapot??? I dont get it!!! Het zijn vast de :confused:

ScheleKrelis
10-12-2010, 00:42
wie zegt dat ik een hart heb ? kippenkont :D zoek een vrindin frusti:hihi:

Poes_
10-12-2010, 09:05
Ik heb een vraag. Ik ben net getrouwd en ik mijn man word met vreselijke smsjes gestalkt. Dat ik vreemd zou gaan en de meest verschrikkelijke dingen. Ons huwelijk staat op het spel. Ik wil weten hoe ik het adres achter dit sms nummer kan achterhalen. Ik ga er vanuit dat het een prepaid nummer is en geen abonnement en dat maakt het nog lastiger :( ...Ik hoop dat er iemand is die een speciaal progamma heeft of kent waardoor je adresgegevens kan achterhalen van gsm nummers. Ik ga er helemaal kapot aan.... Spijtig voor je, maar ik denk niet dat er een dergelijk programma bestaat. Wat misschien wel een idee is is om naar de politie te stappen, aangifte doen. Daarnaast je bent net getrouwt en je denkt dat hierdoor je huwelijk op het spel staat? Ik neem aan dat je partner wel beter weet en de smsjes niet klakkeloos aanneemt. Anders zou ik zeggen werk aan de winkel!! Probeer eerst maar eens vertrouwen in elkaar te hebben. Succes!

ik_gewoon
10-12-2010, 12:34
Euh mss nummer veranderen?? Of wil je liever je huwelijk kapot dan een nieuwe nummer te nemen

GwoonM
10-12-2010, 18:42
Hallo dit is duidelijk iemand uit jullie omgeving want hoe komen ze aan jou/zijn nummer? Misschiene en jaloers vriendinnetje ofzo? Als i, jou was zou ik naar de politie gaan..

l7obl3mar
10-12-2010, 20:22
Wat dacht je van een ander nummer nemen. zowel jij als je man. Probleem opgelost.

NOSTALGIE.
10-12-2010, 20:55
Bel diegene eens op met een ander nummer als je bij politie bent, dan kunnen ze diegene traceren.

Forqaan
10-12-2010, 22:01

Ja dat zou ik ook gezegd hebben. maar als je in staat bent zo iets te doen.. Hebben ze denk ik wel verder nagedacht.. 1 simkaart kopen speciaal voor hun, en alleen gebruiken wanneer ze hen weer lastig wilt vallen.. Of je moet geluk hebben en ze moeten te maken hebebn met iemand die geestelijk en verstandelijk niet in orde is, geestelijk sowieso..

Pagina's : [1] 2