Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : woonprobleem in een relatie

Roos4u
09-12-2010, 20:00

Ik ben nieuwsgierig naar ander mans mening, over het volgende: Mijn toekomstige insjelah en ik hebben een woonprobleem. Hij woont aan de andere kant van Nederland, Limburg en ik in Brabant. Beide willen geen van twee naar elkaars stad toe. Beide wijken niet af van elkaar. Dus jah, is lastig. Hij vraagt echter van mij dat ik naar hem kom, omdat dit zo hoort. Echter heb ik een grotere woning en woon in stad dat goed gelegen is, bij hem niet. Hoe op te lossen?

samraaa
09-12-2010, 20:16
Ik ben nieuwsgierig naar ander mans mening, over het volgende: Mijn toekomstige insjelah en ik hebben een woonprobleem. Hij woont aan de andere kant van Nederland, Limburg en ik in Brabant. Beide willen geen van twee naar elkaars stad toe. Beide wijken niet af van elkaar. Dus jah, is lastig. Hij vraagt echter van mij dat ik naar hem kom, omdat dit zo hoort. Echter heb ik een grotere woning en woon in stad dat goed gelegen is, bij hem niet. Hoe op te lossen? woon jij nu alleen?

Ice-Qween
09-12-2010, 23:21
jij naar hem...... en toen waren de problemen opgelost...

Sarientje
10-12-2010, 13:00
woon jij nu alleen? WAT HEEFT DIT ERMEE TE MAKEN? Ze vraagt hoe ze kwestie met betrekking tot de woonafstand kunnen oplossen? Wat maakt het uit of zij nu wel of niet alleen woont?

titi123
10-12-2010, 13:24

ik zou een plaats middenin kiezen. woon jij in Amsterdam en hij in Maastricht, dan gaan jullie in Utrecht wonen of zo.

miss_ike
11-12-2010, 01:06
Ga allebei ergens in Weert/Roermond of ergens tussenin wonen. Dus allebei vertrekken uit eigen woning als het lukt. Anders ga naar hem toe aangezien dit hoort...! Je bent immers het vrouwtje en hij de man?! Het zou erger zijn als je helemaal van Groningen of Leewaarden naar Limboland moet... haha

Leylaa_17
11-12-2010, 01:20
Ik zou het ook erg vinden om uit mijn stadje te vertrekken. Ondanks alles zou ik toch verhuizen voor mijn man. Het is gewoon een kwestie van wennen, en je kunt altijd nog de auto/trein pakken als je naar je mamske wilt.

Lievejuf
11-12-2010, 17:11
Nou nou, Echte liefde overwint alles. Als jullie hier al een discussie over hebben dan wens ik je veel succes!

Jeblie
11-12-2010, 19:22
Blijkt al hieruit dat je niet geschikt bent als vrouw. je gehoorzaamd je Man niet. als ik hem was, zou ik je ass dumpen.

trico20
11-12-2010, 19:40
als ik jou was,zou ik bij me mannetje gaan wonen en jouw woning te huur zetten. ben jij je woning niet kwijt,en kun je dr misschien extra aan verdienen;)

Delicata
12-12-2010, 11:45
maak die fout nooit! dame ga ergens wonen wat real is voor jullie beide! dus een stad zoeken in het midden woon jij in eindhoven hij ergens in maastricht dan een stad tussen in kiezen ! zo ben jij makkelijk bij je ouders en je vrienden en je werk! je gaat spijt krijgen ieder keer dat heen en weer gereis!