Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verbieden van Hijaab?

Pagina's : [1] 2

Benkiro
09-09-2004, 17:18

Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften." De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde. Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje. De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft. Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof? Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah.

smileyy
09-09-2004, 17:27
nee geen verbieding tegen hijaab!!:kwaad:

Benkiro
09-09-2004, 17:43
Origineel gepost door homingdevice binnen 2 tot 3 jaar verwacht ik toch echt dezelfde wetgeving als in Frankrijk. vrees is ook, ja..

Praetorian
09-09-2004, 19:29
Origineel gepost door Benkiro Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften." De 'bevrijding' van de moslimvrouw is in volle gang in het 'vrije' Westen. Zo worden ze reeds hier en daar de toegang belet. Openbare instellingen, normaal gesproken voor iedereen toegankelijk, worden verboden terrein voor de moslima. Een meisje met een hoofddoek mag bijvoorbeeld van een openbare school worden getrapt. In Nederland kwam dat al voor in het bijzonder onderwijs. Een christelijke school mag op godsdienstige grondslag een moslimmeisje van school trappen: "Jij mag hier niet komen, want jij tast de christelijke identiteit van onze school aan." Een sterk staaltje van christelijke naastenliefde. Natuurlijk willen ze onze vrouwen en dochters niet bevrijden. Ze willen de keuzevrijheid van onze vrouwen en dochters afpakken en ze op deze manier dwingen tot het secularisme. Ze exploiteren, bevuilen, seksueel intimideren en ze maken tot afvalligen. Ze onderdrukken en als seksobject laten dienen om zo hen, net als hun eigen vrouwen en dochters, te transformeren tot slavinnen, naakt afgebeeld op een reclameposter in een bus- of tramhokje. De hoofddoek of sluier van de vrouw is een verplichting van God. Als een vrouw zich vrijwillig wilt overgeven aan de wil van God en zich dus wil houden aan deze verplichting dan dient men dat te respecteren. Je eigen keuzes kunnen maken, dat is pas echte vrijheid. De enige echte emancipatie van de moslima geschiedt met de koran in de hand, want de rechten en plichten die de islam haar geeft is alles wat zij nodig heeft. Wat voor moslims zijn wij wanneer we de ongelovigen onder het mom van integratie toelaten onze vrouwen en dochters te bekeren tot hun ongeloof? Het is onze plicht te strijden en ze te beschermen tegen de perversie van de fundamentalistische seculieren. Het land van liberté, egalité et fraternité heeft al genoeg aangetoond wat een farce de 'vrije' westerse democratie is. Als het aan mij ligt beginnen we in de grote steden, waar we al in grote getale aanwezig zijn, alhamdulillah. Je kunt ook gewoon je koffers pakken en naar een land verhuizen waar ze dit alles net zo zien zitten als jij..... Wij, Nederlanders, hebben niks te maken met wat de Koran voorschrijft...nu niet en nooit niet.....Kerk en Staat worden hier al jaren gescheiden gehouden en dat is voor jullie maar goed ook, want als dat niet het geval zou zijn geweest, dan stond er nu niet één moskee in Nederland.....

Khaled2000
09-09-2004, 19:34

Ben je jaloers dat de er meer mensen naar de moskee geen om 5 uur in de ochtend dan er naar de kerk gaan op zondag.. ?

smileyy
09-09-2004, 19:39
Origineel gepost door homingdevice binnen 2 tot 3 jaar verwacht ik toch echt dezelfde wetgeving als in Frankrijk. ik hoop het niet!! ik bedoel ik ben een moslim,alleen draag ik geen hoofddoek, mijn zusje draagt het wel en die is het zelfde als mij,maar dat maakt ons toch niet verschillend van elkaar..en zij kiest ervoor om het te dragen.. maar als ik een broek koop en ik wil liever zwart dan rood,dan laat ik dat toch ook niet beslissen door de overheid of weet ik veel wat...dat kan toch niet?? dan moeten ze ook maar korte rokjes afschaffen of wee tik veel.. het is absurd enslaat nergens op.. maar zodra dfe mensen een meisje een hoofddoek zien dragen ja die is onderdrukt nou nee hoor,en ik ben het voorbeeld..k draag het niet,en daarmee basta maar dat maakt me niet anders dan mijn zusje die het wel draagt want ik ben net zo moslim als zij,alleen ik laat dat niet zien omdat ik geen hoofddoek draag??? slaat nergens op HELEMAAL NERGENS OP!!

smileyy
09-09-2004, 19:48
Origineel gepost door Praetorian Je kunt ook gewoon je koffers pakken en naar een land verhuizen waar ze dit alles net zo zien zitten als jij..... Wij, Nederlanders, hebben niks te maken met wat de Koran voorschrijft...nu niet en nooit niet.....Kerk en Staat worden hier al jaren gescheiden gehouden en dat is voor jullie maar goed ook, want als dat niet het geval zou zijn geweest, dan stond er nu niet één moskee in Nederland..... weet je.. ik ben in nederland geboren en getogen,woon me hele leven lang op 1 plaats in holland ja.. ik ben net zo een boer als jij.. ik volg de waarden en normen van holland net als jij!! ik ben in aanraking gekomen met de islam doordat mijn ouders het zijn..er werd me niets gedwongen ofzo..ik ging naar de moskee en leerde daar veel dingen van het geloof,en toen begon ik er van te houden..maar k kan net zo geintereseerd zijn in het christendom als de islam,en ik vind het ook best interessant om te weten hoe de bijbel van de christenen eruit ziet..maar ik heb voor mijn geloof gekozen de islam,en daar verander jij niets aan..ik combineer de normen en waarden van nederland met die van de islam.. als je me ziet,ben ik puur hollands..ik lijk totaal niet op een marokaan,ik praat als een nederlander,eet als een hollander,en kleedt me een beetje als een hollander maar dat neemt niet weg dat ik mijn geloof niet mag uiten.. ik hou van de islam,en als ik een hoofddoek wil dragen dan verander jij daar niets aan...maar het is in nederland niet het punt als je een hoofddoek draagt..ja het is wel..maarik leg het even anders uit..jullie moeten niet denken dat de personen die geen hoofddoek dragen geen moslim zijn,want dan hebben jullie het mis.. jij of niemand anders kan mijn geloof niet van me afpakken.. ik zal strijden voor mijn geloof,en als het op hoofddoeken aankomt ik zweer het!!bielehhh,ik sta vooraan om te strijden tegen ons hoofddoeken,en dan draag ik om jullie te treiteren een boerka..... en ik weet niet of je het weet hoor,maar in marokko wonen er ook joden en die hebben zelfs daar een gheel eigen plek gebouwd.. shcool kerk winkels enzvoort..en dat is dan niet erg??of is dat moderniseren??? alles wat juist weg van de isllam is is moderniseren volgens jullie!! echt dom!!:moe:

Praetorian
09-09-2004, 20:02
Origineel gepost door smileyy weet je.. ik ben in nederland geboren en getogen,woon me hele leven lang op 1 plaats in holland ja.. ik ben net zo een boer als jij.. ik volg de waarden en normen van holland net als jij!! ik ben in aanraking gekomen met de islam doordat mijn ouders het zijn..er werd me niets gedwongen ofzo..ik ging naar de moskee en leerde daar veel dingen van het geloof,en toen begon ik er van te houden..maar k kan net zo geintereseerd zijn in het christendom als de islam,en ik vind het ook best interessant om te weten hoe de bijbel van de christenen eruit ziet..maar ik heb voor mijn geloof gekozen de islam,en daar verander jij niets aan..ik combineer de normen en waarden van nederland met die van de islam.. als je me ziet,ben ik puur hollands..ik lijk totaal niet op een marokaan,ik praat als een nederlander,eet als een hollander,en kleedt me een beetje als een hollander maar dat neemt niet weg dat ik mijn geloof niet mag uiten.. ik hou van de islam,en als ik een hoofddoek wil dragen dan verander jij daar niets aan...maar het is in nederland niet het punt als je een hoofddoek draagt..ja het is wel..maarik leg het even anders uit..jullie moeten niet denken dat de personen die geen hoofddoek dragen geen moslim zijn,want dan hebben jullie het mis.. jij of niemand anders kan mijn geloof niet van me afpakken.. ik zal strijden voor mijn geloof,en als het op hoofddoeken aankomt ik zweer het!!bielehhh,ik sta vooraan om te strijden tegen ons hoofddoeken,en dan draag ik om jullie te treiteren een boerka..... en ik weet niet of je het weet hoor,maar in marokko wonen er ook joden en die hebben zelfs daar een gheel eigen plek gebouwd.. shcool kerk winkels enzvoort..en dat is dan niet erg??of is dat moderniseren??? alles wat juist weg van de isllam is is moderniseren volgens jullie!! echt dom!!:moe: Nou nou...rustig maar.....ik vroeg je alleen maar wat.... Het gaat mij erom wat een Islamiet beweegt om in zo`n smerig kikkerland te blijven als het hem er niet bevalt..... Maar je hebt een punt....ik heb het nog nooit zo bekeken zoals jiij het nu voorsteld, en ik moet zeggen dat ik dit even op me in moet laten werken...... btw ik wil geen geloof van je afpakken, je al helemaal niet dwars zitten....je mag van mij 10 hoofdoekjes op, moet je allemaal zelf weten..... Wanneer het verboden wordt, dan is dat niet de schuld van de Nederlanders, maar is een gevolg van die ellendige extremisten die voor een mensen leven geen respect hebben....dus richt je woede op hun en niet op ons.... Het woord "moslim" komt tegenwoordig iets teveel als, kindermoordenaar, fundamentalist, zelfmoordenaar, enz enz in beeld......niet onze schuld....... Wanneer de Nederlandse wet het hier gaat verbieden, dan vind ik dat voor jou en je geloofsgenoten erg vervelend, maar de wet is de wet......

smileyy
09-09-2004, 20:41
ja ik heb al twe keer wat getypt maaree ik kan niet kopieren en plakken en toen ik het hier wou plaatsen toen was ik weer afgemeld..echt balen zeg.. maar ik blijf het proberen en jij maak je borst maar nat..!!

smileyy
09-09-2004, 20:44
Origineel gepost door Praetorian Nou nou...rustig maar.....ik vroeg je alleen maar wat.... nee je vroeg me niets je zei wat.iets met moskee en kerken ofzo!! Het gaat mij erom wat een Islamiet beweegt om in zo`n smerig kikkerland te blijven als het hem er niet bevalt..... het verbaast me ten eerst dat een nederlandse (tenminste als je dat bent)kikkerlandje zegt!!en in dit kikkerlandje zijn we geboren en getogen dus ik begrijp niet waarop je doelt..maar het enige zielige aan ons is en dit meen ik echt,is dat wij waar wij imseken ook komen altijd buitenlanders zijn..gaan we op vakantie naar marokko noemen ze ons shab el gariez zeg maar de mensen uit het buitenland,dus buitenlanders en als we hier zijn en ons naam noemen of wat dan ook,zeggen ze marokkanen en buitenlanders!! Maar je hebt een punt....ik heb het nog nooit zo bekeken zoals jiij het nu voorsteld, en ik moet zeggen dat ik dit even op me in moet laten werken...... ja ik weet het..jij ziet het niet zo omdat je je niet in zo een situatie bevind..!!en ik zeg alleen maar de waarheid,en weet dat ik mensen vaak stil maak met mijn woorden,soms heel stil dat ik niets meer van ze hoor..sorry ik ben zo :D btw ik wil geen geloof van je afpakken, je al helemaal niet dwars zitten....je mag van mij 10 hoofdoekjes op, moet je allemaal zelf weten.....ons geloof word juist wel afgepakt omdat een hoofddoek een onderdeel van ons geloof is..bedek je kuisheid jegens andere mensen en bedek je boezem..!!maar jullie hebben dat niet door..bij jullie is een hoofddoek dragen net zoiets als onderdrukt worden,maar dat is juist een uiting van kijk ik ben een moslim!! Wanneer het verboden wordt, dan is dat niet de schuld van de Nederlanders, maar is een gevolg van die ellendige extremisten die voor een mensen leven geen respect hebben....dus richt je woede op hun en niet op ons....het is wel degelijk jullie schuld omdat jullie je laten beinvloedden door 10 100 of 1000 extremmisten die niet helemaal honderd zijn..jullie scheren iedereen over een kam.mijn hele straat zit vol met racisten en ik zit op een oerhollandse school,maar dan gaik toch ook niet tegen die school zeggen jullie zijn allemaal racisten omdat alleen wat mensen in mijn straat ook racisten zijn..denk eens even na man!! overal zitten rotte appels tussen en een hoofddoek heeft hier overigens niets mee te maken!! Het woord "moslim" komt tegenwoordig iets teveel als, kindermoordenaar, fundamentalist, zelfmoordenaar, enz enz in beeld......niet onze schuld.......ja dat is wel zo,maar als je een beetje weet hoe de islam in elkaar zit dan zeg je wel andere dingen,er staat echt niet dat je onschuldige kinderen mag doden maar dat betekent niet dat wij allemaal over een kam moeten worden gescheerd..als ik met een nederlandse persoon praat dan zijn ze vet vriendelijk enzvoort maar als ik daarna zeg wie ik ben,dan draait hen hele gezicht om,en ik schaam me soms dan om mijn naam te noemen, niet omdat ik me schaam voor me geloof maar juist door die extremisten is onze naam door het slijk gehaald.,,maar het is wel jullie schuld want jullie laten je beinvloedden door een paar extremisten,zoals ik al eerder zei er zitten overal rotte appels tussen!! Wanneer de Nederlandse wet het hier gaat verbieden, dan vind ik dat voor jou en je geloofsgenoten erg vervelend, maar de wet is de wet...... bij ons is dat de marokkaanse wet, enne het is net zoiets als dat jij bijvoorbeeld verslaafd bent aan chips en opeens besluit de overheid om alle chips uit heel nederland te halen omdat er stoffen voor hen erinzitten die slecht zijn voor de gezondheid van iemand,en dit is een voorbeeld maar lees maar verder..het punt is hier dat ze jou om geen toestemming hebben gevraagt..ze hebben je niets gevraagt en dan word je toch ook boos of niet??zo is dat nbij ons ook...er word ons niets gevraagt. en ze zien de hoofddoeken als een gevaarlijke besmette ziekte,want anders deden ze er ook niet moeilijk over!!denk eerst goed na voordat je hier wat plaatst, want ik pak je terug!!

smileyy
09-09-2004, 20:52
ik ben steeds afgemeld als ik iets wil plaatsen en daarom duur het zo lang..net als net..hebik een heel stuk weer,en dan ben iki weer afgemeld..tfoee!! maa rik blijf door gaan totdat ik al jouw untven heb gehad!!

tonk
09-09-2004, 21:06
Origineel gepost door Benkiro Mijn vrouw is mijn slaafje, althans volgens de seculieren. Ik als moslimman zou haar onderdrukken door haar te dwingen een hoofddoek te dragen, wat als symbool zou staan voor extremistische gewelddadige politieke ideeën. Mijn vrouw zou bevrijd moeten worden uit de handen van een tiran als mij. Dat willen ze bereiken door haar te vernederen: "Sorry mevrouwtje, maar uw hoofddoek voldoet niet aan de kledingvoorschriften." Ga alsjeblieft naar www.vooroordelen.nl met je debiele ideeen over seculieren.

Chrifa
09-09-2004, 21:07
Origineel gepost door Praetorian Je kunt ook gewoon je koffers pakken en naar een land verhuizen waar ze dit alles net zo zien zitten als jij..... Wij, Nederlanders, hebben niks te maken met wat de Koran voorschrijft...nu niet en nooit niet.....Kerk en Staat worden hier al jaren gescheiden gehouden en dat is voor jullie maar goed ook, want als dat niet het geval zou zijn geweest, dan stond er nu niet één moskee in Nederland..... Hahaha koetje....scheiding van kerk en staat houdt niet in dat je in Nederland geen hoofddoek mag dragen hoor. En als je nog mensen hebt die wel een hoofddoek verbod willen dan bestaat er nog altijd art. 1, 6 en 10 van de grondwet :zwaai: Kom daar maar eerst onderuit.

Peej
09-09-2004, 22:18
het zoveelste zinloze topic over het hoofddoekjesverbod. Wanneer dringt het nu eens tot jullie hoofden door dat die discussie in Nederland is afgesloten. Tweede en eerste kamer hebben al lang besloten dat er geen verbod zal komen op het dragen van religieuze tekens. Jullie mogen je hoofddoek dus gewoon blijven dragen. Zolang je niet bij de rechtbank gaat werken want daar MOET iedereen dezelfde kleren dragen vanwege het gelijkheidsbeginsel en de onpartijdigheid die er altijd moet zijn in de rechtbank. Maar het hoofddoekjesverbod is dus al verworpen door tweede en eerste kamer. DUS ... Einde discussie.

Khaled2000
10-09-2004, 11:06

verbaast me eerlijk gezegd ..

Pagina's : [1] 2