Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderen van strenge ouders roken minder snel

Lieve-Brunette
09-12-2010, 12:37

NIJMEGEN - Kinderen van strenge ouders gaan minder snel roken. Dat komt onder meer omdat ze van zulke ouders niet naar films mogen kijken die niet voor hun leeftijd geschikt zijn. In films voor boven de 16 jaar wordt vaak gerookt en jonge kinderen imiteren zulk stoer gedrag graag. Wellicht dat bovenstaande theorie ook invloed heeft op het seksgedrag van jongeren. Wat is jullie mening?

YabYum
09-12-2010, 15:09
Wellicht... Denk juist dat het averechts werkt op seksueel gebied! Streng = onderdrukking = opstand= rebels = doen wat niet mag!

Lieve-Brunette
09-12-2010, 22:41
@YabYum: je hebt enigszins gelijk. Maar ik denk dat het vooral komt omdat er zo'n grote taboe rust op het onderwerp an sich. Vandaar dat velen het dan zelf willen ontdekken :kweetnie:

Lieve-Brunette
09-12-2010, 22:45
ja klopt, als ik na me zelf kijk, me moeder was heel streng , ik zal niet durfen met sigarten geur thuis te komen of dronken, dan breekt de hel los:maf:. maar tog rook ik niet drink niet blow ik niet is tog goed Ik ben trots op je. *geeft virtuele schouderklopje*

missmocrootje
10-12-2010, 17:21

Nee, denk het niet want als je bijvoorbeeld nee tegen een kind zegt is er een groot deel die dat dan gewoon doet. :kweetnie: Ik weet het antwoord zoiezo al altijd bij mijn moeder, dat is altijd nee. Dan doe ik het zoiezo! Ik weet het erg enzo, :jammer:

Lieve-Brunette
10-12-2010, 22:19
Nee, denk het niet want als je bijvoorbeeld nee tegen een kind zegt is er een groot deel die dat dan gewoon doet. :kweetnie: Ik weet het antwoord zoiezo al altijd bij mijn moeder, dat is altijd nee. Dan doe ik het zoiezo! Ik weet het erg enzo, :jammer: heel rebels :haha:

MultiCultureel
10-12-2010, 22:20
Citaat: NIJMEGEN - Kinderen van strenge ouders gaan minder snel roken. Dat komt onder meer omdat ze van zulke ouders niet naar films mogen kijken die niet voor hun leeftijd geschikt zijn. In films voor boven de 16 jaar wordt vaak gerookt en jonge kinderen imiteren zulk stoer gedrag graag. Wellicht dat bovenstaande theorie ook invloed heeft op het seksgedrag van jongeren. Wat is jullie mening? en de kinderen op school en op straat doen zulke dingen niet dan moet je ze thuis les gaan geven erbij daar krijg je pas verknipte kinderen van :maf: en juist die meisjes die op zo rokkenschool zitten en juist streng worden opgevoed zijn het ergste ik weet niet hoor maar zie en hoor dat overal om me heen :kweetnie: en juist wat verboden is is interessant op die leeftijd het gebeurd in elke cultuur en elke geloof maar niemand praat erover behalve de ongelovigen en dat is het hele verschil