Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : seks

Pagina's : [1] 2 3 4

Me_again
09-12-2010, 02:45

Sorry meiden.. Maar ik begrijp niet waarom jullie je voor het huwelijk geven. Ik ben ook niet een van de heiligste, draag geen hoofddoek etc. Maar mijn eer is mijn trots en waarde. Hamdoelilah.. Is all i have, wat ik mijn mannetje te bieden heb. Hou je trots omhoog en je waarden.. denk aan je ouders, teleurstelling van je moeder en die arme man, je vader dus. Hij ziet jou als een vrouw thuis, en heeft vertrouwen erop dat je een echte vrouw bent, met respect voor iedere deel van haar lichaam. Allah eyhdie ma glak. Amien

gewoon_iets
09-12-2010, 02:48
Jij hebt gesproken :goedzo: gewoon maagd blijven tot het huwelijk, zelfs ik doe het :o amien voor je dua zuster

Me_again
09-12-2010, 12:35
Bedankt voor je reactie! :goedzo: houden zo ! Iedereen kan het

dominantebeest
09-12-2010, 15:20
Sorry meiden.. Maar ik begrijp niet waarom jullie je voor het huwelijk geven. Ik ben ook niet een van de heiligste, draag geen hoofddoek etc. Maar mijn eer is mijn trots en waarde. Hamdoelilah.. Is all i have, wat ik mijn mannetje te bieden heb. Hou je trots omhoog en je waarden.. denk aan je ouders, teleurstelling van je moeder en die arme man, je vader dus. Hij ziet jou als een vrouw thuis, en heeft vertrouwen erop dat je een echte vrouw bent, met respect voor iedere deel van haar lichaam. Allah eyhdie ma glak. Amien nou maar hopen dat er naar jou wel word geluisterd :moe:

melkpoedertje
09-12-2010, 18:21

Sorry meiden.. Maar ik begrijp niet waarom jullie je voor het huwelijk geven. Ik ben ook niet een van de heiligste, draag geen hoofddoek etc. Maar mijn eer is mijn trots en waarde. Hamdoelilah.. Is all i have, wat ik mijn mannetje te bieden heb. Hou je trots omhoog en je waarden.. denk aan je ouders, teleurstelling van je moeder en die arme man, je vader dus. Hij ziet jou als een vrouw thuis, en heeft vertrouwen erop dat je een echte vrouw bent, met respect voor iedere deel van haar lichaam. Allah eyhdie ma glak. Amien ik doe het dus echt niet voor een man:moe: maar voor allah en mijn ouders:D

sweetlady2010
09-12-2010, 20:29
Sorry meiden.. Maar ik begrijp niet waarom jullie je voor het huwelijk geven. Ik ben ook niet een van de heiligste, draag geen hoofddoek etc. Maar mijn eer is mijn trots en waarde. Hamdoelilah.. Is all i have, wat ik mijn mannetje te bieden heb. Hou je trots omhoog en je waarden.. denk aan je ouders, teleurstelling van je moeder en die arme man, je vader dus. Hij ziet jou als een vrouw thuis, en heeft vertrouwen erop dat je een echte vrouw bent, met respect voor iedere deel van haar lichaam. Allah eyhdie ma glak. Amien Wou je beweren dat jij geen enkel (sexueel) contact hebt gehad met een jongen/man?:rolleyes:

Halfmarokkaansj
09-12-2010, 20:32
Sorry meiden.. Maar ik begrijp niet waarom jullie je voor het huwelijk geven. Ik ben ook niet een van de heiligste, draag geen hoofddoek etc. Maar mijn eer is mijn trots en waarde. Hamdoelilah.. Is all i have, wat ik mijn mannetje te bieden heb. Hou je trots omhoog en je waarden.. denk aan je ouders, teleurstelling van je moeder en die arme man, je vader dus. Hij ziet jou als een vrouw thuis, en heeft vertrouwen erop dat je een echte vrouw bent, met respect voor iedere deel van haar lichaam. Allah eyhdie ma glak. Amien Tbrakallah!! jij hebt echt gesproken Dame!! Denk er precies het zelfde over! Ik draag ook geen hoofddoek, Altijd straks in pak!! Maar goed mensen oordelen helaas op uiterlijk!! Maagd blijven is iets speciaals dat je aan je toekomstige man moet geven. Anders kan je het geen huwlijksnacht meer noemen niks spannends aan..!!

adil2010
09-12-2010, 21:58
Weet je wat het is. Meestal denken alleen Lelijkerds ZOals JIJ. OF je bent lelijk, of je hebt geen bil... Welke meisjes dragen echte lange hijaabs hier in amsterdam? meestal zijn het van die afgeragte wijven met kapotte schoentjes. Iedereen die iets niet kan bereiken keurt het altijd af.

kenza_schatje
09-12-2010, 22:17
Sorry meiden.. Maar ik begrijp niet waarom jullie je voor het huwelijk geven. Ik ben ook niet een van de heiligste, draag geen hoofddoek etc. Maar mijn eer is mijn trots en waarde. Hamdoelilah.. Is all i have, wat ik mijn mannetje te bieden heb. Hou je trots omhoog en je waarden.. denk aan je ouders, teleurstelling van je moeder en die arme man, je vader dus. Hij ziet jou als een vrouw thuis, en heeft vertrouwen erop dat je een echte vrouw bent, met respect voor iedere deel van haar lichaam. Allah eyhdie ma glak. Amien Is dat wat je je mannetje te bieden hebt? Wat je hem te bieden moet hebben, is een goede karakter en een goed persoon zijn. Blijf maar maagd voor jezelf en omdat Allah(swt) het wil Met zo een instelling zal je het nog wel wat jaartjes uithouden:goedzo:

kenza_schatje
09-12-2010, 22:19
Tbrakallah!! jij hebt echt gesproken Dame!! Denk er precies het zelfde over! Ik draag ook geen hoofddoek, Altijd straks in pak!! Maar goed mensen oordelen helaas op uiterlijk!! Maagd blijven is iets speciaals dat je aan je toekomstige man moet geven. Anders kan je het geen huwlijksnacht meer noemen niks spannends aan..!! Maagd blijven zodat een huwelijksnacht spannend zal zijn :lol: wat een hypcrisie allemaal tegenwoordig

adil2010
09-12-2010, 23:12
Mooi praten dat kunnen wij marokkanen allemaal..maar We kunnen ook zwaaaaaaaaaaar liegen. Elke wijf heeft weleens een lala in dr mond gehad of in dr hand of zelfs in dr poenie. ALs jij maagd bent , dan ben ik het ook ok afgesproken?

Aminatje1984
10-12-2010, 02:40
Salam, Tegenwoordig draait alles rond Sex. En de jongeren zijn daar tegenwoodig veel mee bezig. De Media speelt hierin een belangrijke rol. Er word constant geroepen waar wacht je op!!! Een meisje zonder vriendje of een jongen zonder vriendin zijn seuten. Maar aan de andere kant word er kei hard over mekaar geroddeld!!! Voor degene die tegenwoordig nog hun waardigheid hebben behouden MashaAllah!!!! Moge Allah swt de moslims jongeren behoeden. Amien

Halfmarokkaansj
10-12-2010, 19:33
Maagd blijven zodat een huwelijksnacht spannend zal zijn :lol: wat een hypcrisie allemaal tegenwoordig Haha krom verwoord maar je snapt me hihi!! :hihi:

gekkemeid111
13-12-2010, 19:32
Weet je wat het is. Meestal denken alleen Lelijkerds ZOals JIJ. OF je bent lelijk, of je hebt geen bil... Welke meisjes dragen echte lange hijaabs hier in amsterdam? meestal zijn het van die afgeragte wijven met kapotte schoentjes. Iedereen die iets niet kan bereiken keurt het altijd af. whauahahahahahaha you have spoken... niemand wilt je ****** als je er niet uitziet... en nee je ziet er niet goed uit je een strakke spijkerbroek.. als je je klere uitdoet dan pas weet je of je er goed uitziet... sex is gwn lekkkkerrrrrrrrr.. mannen ****** kapot.. en k mag niet.. yeah right .. dikke vinger.. als k wil trouw k morge.. maar...... ik wil niet... lekker leve ouwe... toedelss

sweetlady2010
15-12-2010, 13:41

whauahahahahahaha you have spoken... niemand wilt je ****** als je er niet uitziet... en nee je ziet er niet goed uit je een strakke spijkerbroek.. als je je klere uitdoet dan pas weet je of je er goed uitziet... sex is gwn lekkkkerrrrrrrrr.. mannen ****** kapot.. en k mag niet.. yeah right .. dikke vinger.. als k wil trouw k morge.. maar...... ik wil niet... lekker leve ouwe... toedelss Hahahahaha:p Hou je de schade wel beperkt meid....:hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4