Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doet iemand Duale Opleiding

Pagina's : [1] 2

Nz_lr
22-12-2002, 20:11

Hallo allemaal. Zijn er hier mensen die een Duale opleiding doen, ik ben momenteel bezig met mijn Propedeuse en zit te denken of het niet beter is om volgend jaar te gaan leren en werken. Zelf doe ik Accountancy, heeft iemand daar ervaring mee?

NA3_NA3
22-12-2002, 20:58
JA, K SLAAP EN STUDEER

camjo
22-12-2002, 21:24
Origineel gepost door Nz_lr Hallo allemaal. Zijn er hier mensen die een Duale opleiding doen, ik ben momenteel bezig met mijn Propedeuse en zit te denken of het niet beter is om volgend jaar te gaan leren en werken. Zelf doe ik Accountancy, heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil graag aan thuisstudie doen.. Nz_lr..wat is Accountancy..is dat boekhouding..sorry ik kan niet zo goed om met moeilijke woorden

mercedias80
22-12-2002, 21:26
Origineel gepost door mereyem Wat is een duale opleiding als ik mag weten? Duaal houdt in dat je deeltijd studeert en daarnaast dus werkt. Bijv. je werkt 4 dagen in de week en studeert daarbij in de avonduren. Een voorwaarde om een duale opleiding te mogen volgen is dat je een baan zoekt in verwante richting. dus studeer je bijv. economie dan ga je bij een accountantkantoor werken!! Verder is het belangrijk dat je zeer gedisciplineerd bent anders gaat het je niet lukken. Want je moet 's avonds naar school en overdag werken, dat houdt dus meestal in dat je in de weekenden moet studeren!! groeten :zwaai: :zwaai:

NA3_NA3
22-12-2002, 21:27

Origineel gepost door Mohammed Justice Ik wil graag aan thuisstudie doen.. Nz_lr..wat is Accountancy..is dat boekhouding..sorry ik kan niet zo goed om met moeilijke woorden WOORDENBOEK OF WEET JE NIET WAT DAT IS?

Nz_lr
22-12-2002, 21:28
Mercedias 80 bedankt voor je uitleg....

camjo
22-12-2002, 21:32
Origineel gepost door NA3 NA3 WOORDENBOEK OF WEET JE NIET WAT DAT IS? Mag ik dat hier niet vragen :( ..en je hoeft tegen mij niet te schreeuwen hoor..

BENTGHATAR
22-12-2002, 21:33
Accountancy..... Is dat een leuke opleiding, of niet??

NA3_NA3
22-12-2002, 21:33
Origineel gepost door Mohammed Justice Mag ik dat hier niet vragen :( ..en je hoeft tegen mij niet te schreeuwen hoor.. TUURLIJK WEL EN IK schreeuw NIET

camjo
22-12-2002, 21:37
Origineel gepost door NA3 NA3 TUURLIJK WEL EN IK schreeuw NIET Je gebruikt hoofdletters..dat is meestal het teken van geschreeuw.. Ok..kun jij mij dan uitleggen wat het is..thanks

mercedias80
22-12-2002, 21:40
Origineel gepost door Nz_lr Mercedias 80 bedankt voor je uitleg.... Geen dank!! :giechel: :giechel: :giechel:

Nz_lr
22-12-2002, 21:41
Hi BENTGHATAR, Accountancy is een prachtige beroep, de opleiding is ook erg leuk. Als Accountant ben je bezig om de jaarrekeningen van bedrijfen samen te stellen. BelastingAangiftes behandelen, balansen en nog allerlei andere dingen doen. Ik ben onlangs bij Delitte & Touch uitgenodigd voor een rondleiding, ik heb ook veel informatie kunnen verzamelen. Als je je HBO haalt krijg je als start salaris +/-1900 euro en een auto. Als je voor Register Accountant kiest ben je dan meestal op pad van de ene bedrijf naar het andere.

BENTGHATAR
22-12-2002, 21:53
Origineel gepost door Nz_lr Hi BENTGHATAR, Accountancy is een prachtige beroep, de opleiding is ook erg leuk. Als Accountant ben je bezig om de jaarrekeningen van bedrijfen samen te stellen. BelastingAangiftes behandelen, balansen en nog allerlei andere dingen doen. Ik ben onlangs bij Delitte & Touch uitgenodigd voor een rondleiding, ik heb ook veel informatie kunnen verzamelen. Als je je HBO haalt krijg je als start salaris +/-1900 euro en een auto. Als je voor Register Accountant kiest ben je dan meestal op pad van de ene bedrijf naar het andere. Nee , lijkt me toch niks. Maar dat salaris, ziet er niet slecht uit...... :D Anyway thanks voor je uitleg

Military_Minded
22-12-2002, 21:55
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik wil graag aan thuisstudie doen.. Nz_lr..wat is Accountancy..is dat boekhouding..sorry ik kan niet zo goed om met moeilijke woorden het is inderdaad boekhouden

Military_Minded
22-12-2002, 21:57

Accountancy wordt pas leuk....wannneer je een AR titel hebt...dan begin je met netto meer dan 50.000 Euro per jaar

Pagina's : [1] 2