Bekijk originele versie : Vriendschap van Binnen......:traan1:
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:11
Vriendschap Van binnen…………
Ik typ dit met veel pijn en verdriet, het is maar dat je het via de computer niet ziet!
Ik ben kapot, onze vriendschap was meer dan genot.. ik vraag bij god om ons op het goede pad te leiden.. wij hadden schijt aan... wat mensen tegen ons zeiden..
me hart is gescheurd, ik kan nog steeds niet geloven dat dit ons is gebeurd!
Ik treur om onze tijden, ik zit hier zwaar te lijden.. Jij was mijn mattie die me ziel kon bevrijden…
K zal me gevoel met woorden beschrijven, en ik laat weten hoe ik onder ons vriendschap zit te lijden..
het is moeilijk uit te leggen, ik weet nie hoe ik het je moet zeggen..
: ik ..ik... ik hou van jou, me leven dat was hoe ik jou beschouw.
ik kon je blind vertrouwen, als ik in nood zat kon ik jou op jou bouwen
het was te mooi om waar te zijn, je was me beste mattie en bij jou voelde ik me altijd fijn..
we deden alles samen.. het was altijd vreugde waar we ook waren..
Maar nu is alles verloren.. weet je nog Mattie we hadden gezworen dat niemand tussen ons zou komen. Jammer genoeg was dat een droom die wij beide nastreefden…
We hebben een groot verleden en nu leven wij in het heden.
Jou vriendschap zit van binnen, ik zal je altijd blijven beminnen. Weet je nog, die tijd dat we zieden niemand kan onze ware vriendschap overwinnen.. ik neem nu afstand van je, maar ik doe het met tegenzin!!!
Ik heb spijt, dat het zo is gelopen. Ik heb spijt, dat ik niet meer kan hopen dat het goed zal komen. Ik heb spijt, dat k er nu niet meer voor je ben, ik zit klem!!
Me gevoel slaat op hol, mijn ogen lopen al snel vol. Voordat ik het weet, vloeien ze over mijn wangen.. ons vriendschap gevoel zit gevangen.. in het duister, k hoor je gefluister in de verte.. dat je nog van mij houdt… ik voel een koude rilling over mijn rug……… ik “zucht”.. waarom moeten wij zoveel verdragen, dit gevoel zit nu al 1 jaar aan mij te knagen….
we zijn zelfs vervreemd van is elkaar, het leven zonder jou zwaar..
ik kan moeilijk mijn gevoelens zonder jou uitten,, denkend aan jou voel ik de verdriet omhoog kruipen…. we konden samen huilen en lachen... ze bezaten de WARE VRIENDSCHAP krachten…
ik hoop dat je me ooit zal begrijpen dat ik je nu moet verlaten Voor de WARE…
ik ben bang dat je me zal haten… ik hoop dat jij je geluk snel zal vinden en dat de tijd dan rijp is om je te binden…
Ik heb spijt dat we uit elkaar zijn gegroeid, we waren net 2 bloemen die waren uitgebloeid!
Nu gaat ieder zijn eigen weg…. De weg die voor ons is weggelegd!
Je moet weten meid, ik zal altijd van jou houden…
:traan2:.... k mis Haaarr.......
ahhhh komt goed inchallah meschien dat jullie pad weer x met elkaar
yamientjexx
09-09-2004, 16:14
Echt een mooie gedicht/verhaal en ik hoop dat jullie weer bij elkaar komen inchallah met de wil van Allah .
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:20
Origineel gepost door Psychologe
Wow.....wat mooi en emotioneel!!!!
Wat is er gebeurd of heb je het daar liever niet over?
Yawell.... Zij en ikke.... Kunnen niet meer samen zijn.. Tenzij ik mijn geluk en liefde aan de kant ga zetten......
Zij is/was Mijn ziel, mijn leven.... Maar het lijkt alsof ze mij voor iets anders heeft opgegeven....
Daarom Kies ik voor mijn geluk en liefde...
(k kan niet egt detail gaan):traan1:.........
Het is een lang verhaal, namelijk,....
en ik typte dit omdat ik het aan niemand kan uitten....
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:21
Origineel gepost door ReHReH
Dit zijn 2 vriendinnen, en 1 ervan gaat trouwen of zo toch? :confused:
1 :( ervan....... Heeft een serieuze relatie.. en Gaat insallah binnenkort verloven.....
:D
NietTeDissen
09-09-2004, 16:24
miss_nerd:(
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:27
Als je iets uit, dan wil je meestal begrepen of getroost worden. Dat kan niet als je het oppervlakkig houdt!!
Ik snap jou.....
Wij deden alles samen... slapen, eten winkelen....
Tot die dag dat, een belangrijk iemand (manneke dus) tegen mij zei.. je moet een keuze maken.. tussen haar of mij....
Hoe kon ik die keuze maken.. 19 jaren waren wij bij elkaar.. 19 jaren hebben wij dingen meegemaakt en dingen met elkaar gedeeld!
Opeens stond ik voor een keuze die voor mij.. onmogelijk was.. die voor mij te pijnlijk was..
Dat meisje..( mijn zieletje).... Zij Koos voor Boyzz... en nam mij mee naar plekken die k nooit van mijn leven had gezien als ik nie met haar was geweest.....
Mijn mannek vond haar een slechte invloed op mij hebben en verbood mij om haar nog te zien of te spreken.....
snap je....
Wat zouden jullie doen?? k heb het nu 2 a 3 maanden volgehouden.. alleen ik besef dat zij egt gewoon,. niet weg te halen is uit mijn hart.. zij is .. mijn vriendin.. mijn moeder. mijn.. alles
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:50
Ik zou persoonlijk al afstand nemen van haar. Als zij verandert is in meisjes die ik verafschuw dan zou ik niet bij haar in de buurt willen zijn. Ik heb ook zo'n vriendin. Ik ken haar echt lang, maar zij is nu ook alleen met jongens bezig. Ik heb afstand van haar genomen, omdat dat mijn reputatie kan verslechteren en ik verafschuw zulke meiden. Ja ik had wel een close band met haar, maar heb dat met meerdere meiden. Kijk als zij jou enige "echte" vriendin was, dan kan ik het me wel voorstellen dat het moeilijk voor je is. Ik vind dat je jezelf niet de schuld moet geven. Zij is veranderd in zo'n persoon en dat is haar leven. Zij kiest daarvoor.....jij wilt kiest voor een kuisere leven. Jullie kunnen elkaar beiden beinvloeden, maar op wat voor manier...hangt van jullie persoonlijkheid af. Ik kan begrijpen dat jouw verloofde niet wilt dat je met haar omgaat. Misschien wilt hij een bevestiging over jouw gevoelens voor hem. Hij weet wat zij voor jou betekent en wilt weten of hij meer is voor jou. Maar ik denk eerder dat hij gewoon bang is je kwijt te raken aan een wereld die je liever niet wilt kennen!!! je moet gewoon andere vriendinnen maken en bij je verloofde blijven....
Thnx Voor je reactie Broo, Wallah doet me goed...
Maar het is sooo Moeilijk........
Soms lig ik op bed...dan rollen de tranen vanzelf....
Net toen ik dat typte... ( ik zit gewoon op mijn stageplek) rolde de tranen over mijn wangen... k heb het gewoon niet in de gaten....
Hij is mijn toekomst, en k hoor voor mijn eigen geluk te kiezen.. Maar ik spoor haar soo vaak aan, van wat jij doet is verkeerd... enne dan gaat ze denken en biedt ze haar excusses aan....
tevens heeft ze haar excusses aangeboden en toont berouw,...en praten we erover en begint ze te huilen.. dit raakt mij zwaar!!!!! ik kan er gewoon niet tegen als mijn zieletje huilt... Maar na het praten
doet ze het weer allemaal... :traan2:....
K ben ook bang dat zij binnenkort in de goot valt...
Habibinur
09-09-2004, 16:55
ik heb datzelfde momenteel maar dan met de vriendschap tussen mij en een jongen. Ik ben verloofd en moet afstand van hem doen. het doet pijn en het lijkt net of het niet wil wennen. Hij was ook mijn beste matti ik hou ook heel erg veel van hem maar ja mijn ouders accepteerde het niet en heb een andere keuze moeten maken waar ik soms spijt van hem. als hij en ik bijelkaar horen dan komen we bijelkaar maar nu moet ik hem ook laten en gun hem alle geluk van de wereld toe!
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:56
Ze is al gevallen!!!
Is zij jou vergeten?
Ze zoekt steeds contact,..... Maarree ik probeer haar zo veel mogelijk te ontwijken.. en elke x als ze me wilt zien.. heb ik een smoes..
en dat doet PIJN......
Miss_Nerd
09-09-2004, 16:58
Origineel gepost door Habibinur
ik heb datzelfde momenteel maar dan met de vriendschap tussen mij en een jongen. Ik ben verloofd en moet afstand van hem doen. het doet pijn en het lijkt net of het niet wil wennen. Hij was ook mijn beste matti ik hou ook heel erg veel van hem maar ja mijn ouders accepteerde het niet en heb een andere keuze moeten maken waar ik soms spijt van hem. als hij en ik bijelkaar horen dan komen we bijelkaar maar nu moet ik hem ook laten en gun hem alle geluk van de wereld toe!
Soms... kan je pas je geluk vinden..... als je wat verlaat.....
K wens je good lucckie meid...
INSALLAh komt alles goed..!!
Miss_Nerd
09-09-2004, 17:02
Je moet het tegen haar zeggen, misschien helpt haar reactie je.
Ze weet het ook.... alleen.. Ze wilt geen afstand doen... daarom zegt ze het spijt me etc... maar vervolgens blijft ze doorgaan.....
:traan1: Ze wil maar nie veranderen voor mij... enne zij eisde een tijdje geleden dat ik hem moest laten vallen voor hem.....
K snap haar niet!
Miss_Nerd
09-09-2004, 18:16
IK hou van ze Beide.....
Mijn manneke is belangrijker voor mij geworden.... Omdat zij mij zoo vaak heeft laten zitten voor andere.......!!!
Ik kies voor mijn toekomst en mijn geluk......
Thnx voor al je reacties meid.....!! doet me egt goed!(K)Insallah... zal allah jou behoeden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.