Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontmaagde Marrokkanse Meisjes

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Nz_lr
22-12-2002, 19:36

Ik wil weten wat gaan de ontmaagde marrokanse meisjes later doen als de tijd rijpt wordt voor de huwelijk.? wat gaan ze voor hun ouders zeggen als ze elke man gaan weigeren om mee te trouwen.? Wat ga je doen als je gedwongen wordt getrouwd..? Marookkanse meisjes die nu aan sex doen, denken ze wel aan later en aan de consucuenties van hun daden.? Heb jij ooit gedacht dat jij ZINA hebt gedaan en in de hel onderste boven zult hangen en branden.? Waarom doen jullie dat nou in god's naam.? Zelfs meisjes die niet aan sex doen maar wel het ***** houden die zullen ook branden.

Nounousa
22-12-2002, 19:37
waajjoowwww.... Maar jah, de waarheid is hard, daarnaast bestaat er ook nog zoiets als vergiffenis!!

SweetRose
22-12-2002, 19:38
Ik hoef mij geen zorgen te maken...:D ps: ik denk dat die ontmaagde meisjes hier niet op ingaan hoor...:rolleyes:

Liloesh
Origineel gepost door Nz_lr Ik wil weten wat gaan de ontmaagde marrokanse meisjes later doen als de tijd rijpt wordt voor de huwelijk.? wat gaan ze voor hun ouders zeggen als ze elke man gaan weigeren om mee te trouwen.? Wat ga je doen als je gedwongen wordt getrouwd..? Marookkanse meisjes die nu aan sex doen, denken ze wel aan later en aan de consucuenties van hun daden.? Heb jij ooit gedacht dat jij ZINA hebt gedaan en in de hel onderste boven zult hangen en branden.? Waarom doen jullie dat nou in god's naam.? Zelfs meisjes die niet aan sex doen maar wel het ***** houden die zullen ook branden. ik geef je gelijk MAAR what about the boys?? vertel me dat eens...mogen jullie dan voor het huwelijk sex hebben??? neen hé..dacht ik al maar dat ontkennen jullie

Hindaatje

Net alsof er iemand hier geen maagd meer is dat aan jouw neus gaat hangen...wat denk je nou zelf????

Najib26
22-12-2002, 19:40
NZ, als je zegt dat ze een zonde hebben begaan, dan ben ik het met je eens. Maar ik vind het niet goed om te zeggen dat ze later zullen branden. Misschien komen ze een keer tot inkeer en hebben ze oprecht berouw. Allah zal ze dan inchallah vergeven.

Toufik19
22-12-2002, 19:40
Origineel gepost door Nz_lr Ik wil weten wat gaan de ontmaagde marrokanse meisjes later doen als de tijd rijpt wordt voor de huwelijk.? wat gaan ze voor hun ouders zeggen als ze elke man gaan weigeren om mee te trouwen.? Wat ga je doen als je gedwongen wordt getrouwd..? Marookkanse meisjes die nu aan sex doen, denken ze wel aan later en aan de consucuenties van hun daden.? Heb jij ooit gedacht dat jij ZINA hebt gedaan en in de hel onderste boven zult hangen en branden.? Waarom doen jullie dat nou in god's naam.? Zelfs meisjes die niet aan sex doen maar wel het ***** houden die zullen ook branden. waarom dit enkel richten naar de meisjes? richt het ook maar naar de jongens,want die zijn er even erg of erger aan toe.zina is haram voor BEIDEN. iedereen die zina heeft gepleegd (lees : OOK jongens) zal branden. Ik ben het hier stilaan kotsbeu over die hele maagd-shit.Alsof liefde tussen de benen zit.(maar ja,dit zijn marokkanen,dus er is een grote kans daarop)

SweetLady
22-12-2002, 19:41
Origineel gepost door suggerbabe ik geef je gelijk MAAR what about the boys?? vertel me dat eens...mogen jullie dan voor het huwelijk sex hebben??? neen hé..dacht ik al maar dat ontkennen jullie Ja precies !!!!! You go girl :zwaai:

Nz_lr
Ik ben zelf niet meer maagd en daar heb ik spijt van. was ik maar maagd gebleven voor mijn toekomstige vrouw. Er zijn zeker 99% van de jongens die niet meer maagd is, die zullen ook branden en ondersteboven hangen. De Koran is daar heel duidelijk over.

Liloesh
Origineel gepost door Toufik19 waarom dit enkel richten naar de meisjes? richt het ook maar naar de jongens,want die zijn er even erg of erger aan toe.zina is haram voor BEIDEN. iedereen die zina heeft gepleegd (lees : OOK jongens) zal branden. Ik ben het hier stilaan kotsbeu over die hele maagd-shit.Alsof liefde tussen de benen zit.(maar ja,dit zijn marokkanen,dus er is een grote kans daarop) nou dat had ik dus al eerder gezegd, als je wat ff terugleest.... :D

SweetLady
22-12-2002, 19:42
Origineel gepost door Toufik19 waarom dit enkel richten naar de meisjes? richt het ook maar naar de jongens,want die zijn er even erg of erger aan toe.zina is haram voor BEIDEN. iedereen die zina heeft gepleegd (lees : OOK jongens) zal branden. Ik ben het hier stilaan kotsbeu over die hele maagd-shit.Alsof liefde tussen de benen zit.(maar ja,dit zijn marokkanen,dus er is een grote kans daarop) Kon het niet beter zeggen :zwaai:

Liloesh
22-12-2002, 19:43
Origineel gepost door lailaelhanti Ja precies !!!!! You go girl :zwaai: i will!!!!!!!!!!!

SAMMYGIRL
22-12-2002, 19:44
Origineel gepost door Nz_lr Ik ben zelf niet meer maagd en daar heb ik spijt van. was ik maar maagd gebleven voor mijn toekomstige vrouw. Er zijn zeker 99% van de jongens die niet meer maagd is, die zullen ook branden en ondersteboven hangen. De Koran is daar heel duidelijk over. :kwaad: :kwaad: is het bericht van najib26 niet genoeg wat betreft dat branden en dat ophangen in de hel?

Toufik19
22-12-2002, 19:45
Origineel gepost door elmarocani dit slaat nergens op, altijd naar de jongens grijpen als er wat over de meiden wordt gezegd, daaamn lees de topic nogmaals meid, en je weet heel goed wat hij bedoelt. je weet dat het bij de jongens anders zit meid. elmarocani,maak het niet moeilijker dan het is. MEISJES EN JONGENS MOETEN MAAGD ZIJN VOOR HET HUWELIJK. wat is hier nu zo moeilijk aan te begrijpen?? lees jij de koran eens goed,dan weet je heel goed wat men bedoelt.

Liloesh
22-12-2002, 19:45

Origineel gepost door elmarocani dit slaat nergens op, altijd naar de jongens grijpen als er wat over de meiden wordt gezegd, daaamn lees de topic nogmaals meid, en je weet heel goed wat hij bedoelt. je weet dat het bij de jongens anders zit meid. waarom zou het dan bij de jongens dan anders zitten? vertel jij het maar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6