Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sexy dames met korte rokjes in de stad en die zichzelf moslim noemen

Pagina's : [1] 2

guerciffi
09-09-2004, 14:58

Dat kan toch niet. Als ze naar school gaan komen ze van huis met hoofddoek en normale kleren. Als ze net om de hoek van hun huis zijn halen ze de lippenstift eruit en doen ze de hoofddoekjes uit om lekker naar school te gaan. En als je iets tegun hun zegt hierover dan hebben ze hun woordje al klaar. Mij vraag an jullie is. HOE ZIT DAT NOU. VERIENDEN ZE 10 JAAR CEL OF NEIT!!!!!!

Poppetje_1
09-09-2004, 15:31
Tsjah allah swt is vergevingsgezind.....en laten we maar hopen dat we dat ooit in gaan inzien en vergiffenis aan hem zullen vragen.

Kenitraboy21
09-09-2004, 15:32
Niet alleen 10 jaar,maar levenslang en dan verdienen ze de brandstapel en de guilliotine,marteling kortom ze mogen kiezen wat ze willen.

dreams
09-09-2004, 16:32
Origineel gepost door guerciffi Dat kan toch niet. Als ze naar school gaan komen ze van huis met hoofddoek en normale kleren. Als ze net om de hoek van hun huis zijn halen ze de lippenstift eruit en doen ze de hoofddoekjes uit om lekker naar school te gaan. En als je iets tegun hun zegt hierover dan hebben ze hun woordje al klaar. Mij vraag an jullie is. HOE ZIT DAT NOU. VERIENDEN ZE 10 JAAR CEL OF NEIT!!!!!! pff 10 jaar cel. Om eerlijk toe te geven ik lig er ni van wakker wat andere meiden ik vin het wel spijtig dat ze afdwalen van het geloof. ma ik zeg et tis ni mijn probleem ze doen waar zij zich goed bijvoelen

Missy_Cheima
09-09-2004, 17:10

Scheinheiligheid! Afschieten die handel. :rolleyes:

miss_cuisine
09-09-2004, 17:42
Origineel gepost door guerciffi Dat kan toch niet. Als ze naar school gaan komen ze van huis met hoofddoek en normale kleren. Als ze net om de hoek van hun huis zijn halen ze de lippenstift eruit en doen ze de hoofddoekjes uit om lekker naar school te gaan. En als je iets tegun hun zegt hierover dan hebben ze hun woordje al klaar. Mij vraag an jullie is. HOE ZIT DAT NOU. VERIENDEN ZE 10 JAAR CEL OF NEIT!!!!!! Ik zou maar je mond houden als ik jou was..want degene die over slechte meiden roddelt ZAL ZE BAREN :D :D of beter gezegt: alles wat je haat zul je later krijgen!! :D (leef en laat leven zegt mijn mamma altijd:P:P :zwaai: :zwaai:

LaLa_SoFiA
09-09-2004, 18:08
Ielw ik heb een hekel aan die meiden!

Echie
09-09-2004, 18:11
jaaa....dan zie je meiden met hoofddoek naar school komen, en dan snel snel snel, naar de toiletten om dan hun haar te doen en make-up op te doen....dan denk ik van: WTF, wat doe je? Das egt wazig hoor...:confused:

niedra
09-09-2004, 21:44
ja je kan wel zegge dat het je niks kan schelen maar anderen ( nederlanders) die zien dat moslima's korte rokjes dit dat en als jij een hoofddoek draagt dan zegge ze van maar wrom doen de andere moslima's het niet dan krijg je dat gezeik weer en geloof me das niet leuk om je telkens maar weer te moeten verantwoorden omdat ZIJ zich zo hoerig gedragen en met hoerig bedoel ik kort strak rokje strak shirtje lipstift en dan ze3ma met een hoofdoek HELL daar gaan ze allemaal naar toe die elkoefar

niedra
09-09-2004, 21:46
Origineel gepost door miss_cuisine Ik zou maar je mond houden als ik jou was..want degene die over slechte meiden roddelt ZAL ZE BAREN :D :D of beter gezegt: alles wat je haat zul je later krijgen!! :D (leef en laat leven zegt mijn mamma altijd:P:P :zwaai: :zwaai: dat slaat nergens op!!!!!!!!!!!!!

doremifasola
09-09-2004, 23:10
Origineel gepost door Miss_Saffa Salaam mou3hallkoum broeders en zuster... Wat jullie nu zeggen is verkeerd.... ten eerste julie mogen niet oordelen want wie zijn jullie... maar goed.... Sorry hooor maar jullie zijn hier om die meisjes juist te helpen en niet om over ze te praten of lachen of weet ik veel... als jullie zeggen wij zijn goeie moslims... maar een goeie moslim wat hij voor zich zelf wens wens hij ook voor zijn broeder das pas een moslim.... broeders en zuster als jullie zulke meiden of jongens zien doe dan du3a .... ga naar ze toe en maaak een praatje met ze over de islaam van lieve zuster allah verwacht wat anders van ons en niet hoe jij er bij loopt niet gelijk gaan schreuwen..... die mensen zijn onwetend.... of ze weten het wel en doen het niet..... maar echt als jij op iemand af stap en maakt een goed praatje met hem of haar dan kan je echt wel indruk maken op die gene en misschien allah oglam gaat die gene na denken over de woorden die jij hem hebt verteld.... mohiem doe rustig aan alemaal moge allah jullie belonen incha allah wasalaam mou3halkoum een zuster Precies! guerciffi, wie weet zijn die meiden in hun harten betere moslims dan jij en staan ze bij Allah (swt) een treetje hoger. Iedereen maakt fouten. I.pv. deze dames af te kraken kun je een NORMAAL gesprek met ze aangaan om ze aan te spreken op datgene dat ze doen. Je moet het dan niet hebben over hoe jij denkt dat zij zich horen te gedragen, maar over wat Allah (swt) van ze verwacht. Wat jij nu doet is kwaadsprekerij.

XxIlHeMXx
10-09-2004, 01:53
Origineel gepost door doremifasola Precies! guerciffi, wie weet zijn die meiden in hun harten betere moslims dan jij en staan ze bij Allah (swt) een treetje hoger. Iedereen maakt fouten. I.pv. deze dames af te kraken kun je een NORMAAL gesprek met ze aangaan om ze aan te spreken op datgene dat ze doen. Je moet het dan niet hebben over hoe jij denkt dat zij zich horen te gedragen, maar over wat Allah (swt) van ze verwacht. Wat jij nu doet is kwaadsprekerij. juistem je heb helemaal gelijk ;) wie zijn wij om te oordelen dat mag maar 1 iemand en dat is Allah(swt)

me_ilhem20
10-09-2004, 10:57
Origineel gepost door guerciffi Dat kan toch niet. Als ze naar school gaan komen ze van huis met hoofddoek en normale kleren. Als ze net om de hoek van hun huis zijn halen ze de lippenstift eruit en doen ze de hoofddoekjes uit om lekker naar school te gaan. En als je iets tegun hun zegt hierover dan hebben ze hun woordje al klaar. Mij vraag an jullie is. HOE ZIT DAT NOU. VERIENDEN ZE 10 JAAR CEL OF NEIT!!!!!! Dat bestaat bijna tot niet meer meiden die hun hoofdoek afzetten en een make over ondergaan. Alhamdulilah ken ik vele meiden die oprecht voor hen hidjaab hebben gekozen en steeds meer dames beseffen de waarde van een hidjaab. En voor de meiden die nog halfbloot rondlopen moge allah hen helpen en zich wenden tot hem en insha allah berouw tonen amien. Het is leven is te kort denk na zou ik zeggen.

kabila_girl
10-09-2004, 12:08
Origineel gepost door niedra met hoerig bedoel ik kort strak rokje strak shirtje lipstift en dan ze3ma met een hoofdoek HELL daar gaan ze allemaal naar toe die elkoefar Wat jij nu zegt is echt verkeerd :o Ten eerste weet jij niet hoe die meiden in elkaar zitten. Ik begrijp dat mensen meteen een ander beeld van ze krijgen als ze er zo bijlopen maar dat is hun eigen zaak en hun eigen beslissing maar 1 ding moet je niet vergeten..Het zit in je hart en wat jij zegt..HELL DAAR GAAN ZE ALLEMAAL NAAR TOE..wie ben jij om zoiets te zeggen :confused: alleen allah swt oordeelt en niemand anders :kwaad: maar dat wou ik ff kwijt..Beslemaaa :zwaai:

Mysticalia
10-09-2004, 12:57

Origineel gepost door kabila_girl Wat jij nu zegt is echt verkeerd :o Ten eerste weet jij niet hoe die meiden in elkaar zitten. Ik begrijp dat mensen meteen een ander beeld van ze krijgen als ze er zo bijlopen maar dat is hun eigen zaak en hun eigen beslissing maar 1 ding moet je niet vergeten..Het zit in je hart en wat jij zegt..HELL DAAR GAAN ZE ALLEMAAL NAAR TOE..wie ben jij om zoiets te zeggen :confused: alleen allah swt oordeelt en niemand anders :kwaad: maar dat wou ik ff kwijt..Beslemaaa :zwaai: inderdaad kabila girl. We weten niet wat er in hun harten schuilt noch wat Allah swt nog heeft voorzien. Stel dat ze berouw tonen voor hun daden (inshallah doen ze dat) ? Stel dat Allah swt hen vergeeft? Wie zijn wij om te oordelen? Wie zijn wij te beslissen waar iemand gaat hel of paradijs? :confused: Ik dacht niet dat we over die macht beschikken... Enige dat je kan doen, is doe3a verrichten voor diegen die verdwaald zijn en wiens ogen door doenya verblind zijn. Dat is veel beter dan te gaan vervloeken. De Profeet zei: “Het is niet passend voor een gelovige om een vervloeker te zijn.” Overgeleverd door: Moslim

Pagina's : [1] 2