Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is sperma slikken schadelijk?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Mina__
08-12-2010, 11:37

Goedemorgen allemaal, Ik heb 2 vragen waar ik heeel graag een antwoord op wil hebben.. Is sperma slikken schadelijk? Van de ene site lees ik van wel, en van de andere site weer NIET.. Welke meid heeft hier ervaring mee ? Comments van jongens zijn ook welkom.. En de 2e vraag is: Is deeptroath schadelijk?

na3eema
08-12-2010, 11:42
zulke dingen zijn niet schadelijk als je met één iemand altijd seks hebt. Zodra je verschillende mannen in bed hebt kan je liever deze dingen niet doen en altijd met condoom gewoon doen.

Youssefi
08-12-2010, 11:50
Goedemorgen allemaal, Ik heb 2 vragen waar ik heeel graag een antwoord op wil hebben.. Is sperma slikken schadelijk? Van de ene site lees ik van wel, en van de andere site weer NIET.. Welke meid heeft hier ervaring mee ? Comments van jongens zijn ook welkom.. En de 2e vraag is: Is deeptroath schadelijk? GFLTB :jammer: :(

Mina__
08-12-2010, 11:54
GFLTB :jammer: :( En nu nog voluit? ;)

dominantebeest
08-12-2010, 11:59

Goedemorgen allemaal, Ik heb 2 vragen waar ik heeel graag een antwoord op wil hebben.. Is sperma slikken schadelijk? Van de ene site lees ik van wel, en van de andere site weer NIET.. Welke meid heeft hier ervaring mee ? Comments van jongens zijn ook welkom.. En de 2e vraag is: Is deeptroath schadelijk? Wil je het proberen schat :o

Youssefi
08-12-2010, 12:03
En nu nog voluit? ;) GFLTB= GO FOR LOSER TO BE :goedzo:

Mina__
08-12-2010, 12:17
Wil je het proberen schat :o NEE, Bedankt!

na3eema
08-12-2010, 12:52
Wil je het proberen schat :o zie het als een topic die een geile meid heet geopend. Maar meer ook niet.

Begeerd
08-12-2010, 13:09
Goedemorgen allemaal, Ik heb 2 vragen waar ik heeel graag een antwoord op wil hebben.. Is sperma slikken schadelijk? Van de ene site lees ik van wel, en van de andere site weer NIET.. Welke meid heeft hier ervaring mee ? Comments van jongens zijn ook welkom.. En de 2e vraag is: Is deeptroath schadelijk? Uhm.. ik hoop niet dat het schadelijk is! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens gelezen heb dat het schadelijk is, dus ik neem aan van niet! Deeptroath is niet schadelijk! Kan wel vervelend aanvoelen kan ik me voorstellen..

fauz
08-12-2010, 13:39
geen idee, Maar wat weet ik nou? :haha: Ik had wel een keer gehoord op de radio dat iemand naar de ziekenhuis moest vanwege het slikken, En dat hoorde ik in een friettent :maf:

gataar23
08-12-2010, 19:43
vraag me af waarom je een pik diep in je keel zou willen hebben en dan ook nog zaad slikken, waar is je zelf respect?

_DiepOngelukkig
08-12-2010, 20:10
Ik wist niet dat je van sperma slikken grote borsten kreeg. Ik ga maar gauw beginnen met slikken dan.

Poes_
08-12-2010, 21:43
Héél schadelijk. Begin er niet, kan ernstige gevolgen hebben hoor.:eek: :jammer:

suzie90
08-12-2010, 23:13
Goedemorgen allemaal, Ik heb 2 vragen waar ik heeel graag een antwoord op wil hebben.. Is sperma slikken schadelijk? Van de ene site lees ik van wel, en van de andere site weer NIET.. Welke meid heeft hier ervaring mee ? Comments van jongens zijn ook welkom.. En de 2e vraag is: Is deeptroath schadelijk? sperma slikken is niet schadelijk, sperma wordt vlak voor de zaadlozing gevormd door de vermenging van 3 stoffen: het prostaatvocht, het zaadvocht en de zaadcellen. al deze stoffen zijn ongevaarlijk. als je partner gezond is tenminste. en deeptroath is ook niet schadelijk het voelt alleen niet fijn dat is alles.

Mina__
08-12-2010, 23:30

vraag me af waarom je een pik diep in je keel zou willen hebben en dan ook nog zaad slikken, waar is je zelf respect? Waaruit concludeer jij dat ik een pik diep in mijn keel zou willen hebben? Volgens mij ontbreekt er bij jou enig respect, doordat je iets zegt waar je niks van af weet.. Het is slechts een vraag wat ik stel.. Woorden en daden, zijn 2 verschillen.. Remember that !:aftel:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6