Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Liedjes

LZN
22-12-2002, 19:15

hey mensen :o Kennen jullie leuke marokkaanse liedjes? Ik heb er net een paar gedownload van Trance-Nador die is wel leuk en wat van hawar a hawar en aatini l visa.... maar kennen jullie er nog meer? Alvast Bedankt! :zwaai:.

Liloesh
22-12-2002, 19:16
tuurlijk hou je van berbers??

AdamX
22-12-2002, 19:19
mijn heel leven is een liedje, alleen moet ik ze nog gaan zingen :) :zwaai:

Liloesh
22-12-2002, 19:30
Origineel gepost door miss_maroc1 ja wel, just give me some songs... maakt niet uit berbers of arabisch! najwa karam nawal el zougbi diana haddad mohamed fouad mohamed mounir eleane khalif rahgeb alama ihab tauwfik moustafa kamar laila chakir saber robaey najmat abdelkader ariaf ommar ayow amr diab assala cheb khaled cheb mami faudel hakim hani shaker hisham abbas maroc rap said mariwari(niet dat hij goed is) samira said tamer shereen tarek abdelhalim yussef islam dit heb ik zowat... :D

Liloesh
22-12-2002, 19:32

Origineel gepost door miss_maroc1 en wanneer ga je daarmee beginnen? Ben wel geinteresseerd in een levensliedje van een marokkaan wahaha want volgens mij zijn ze overal hetzelfde :rolleyes: das zeker

AdamX
22-12-2002, 20:00
luister dan naar rachid Nadori :) groetjes Rachid

nador_schatje
09-04-2006, 20:20
hey mensen, heeft iemand sites waar je marokaanse of nederlandse liedjes kunt downloaden maar het liefst marokaans berbers of arabish maak niet uit hoor van jullie xxx nador_schatje

m_a_g_01
19-10-2008, 01:01
wwwMarokkia,www.********* en www.Zoubia.nl daar kan je marokaanse muziek downloaden!!;)