Bekijk originele versie : Heeey iemand help me isch belangrijkk
helloooo...
even een vraagje he..ik heb uitgeschreven op school...al voor de vakantie :rolleyes: in mei ofzo maar ik krijg nog steeds studiefinancering...toen zag ik net dat ik die formulier niet eens heb ingevuld en de OV heb ik ook nog...wat moet ik nu doen wie weet waar ik de ov af kan zeggen....en voor studiefinancering moet ik op school zijn toch.... :confused: echt te erg en moet ik dit daarna terug betalen zeker...maar de school is nog niet begonnen...hoe werkt dit ...helppp plzzz.....
Lella_Roosje
09-09-2004, 14:09
Profiteer gewoon nu je nog kan... :stout:
Ik zal het aan mn zus vragen, die weet daar veel van af ;)
Lella_Roosje
09-09-2004, 14:16
That`s my girl!!! :goedzo:
Lella_Roosje
09-09-2004, 14:22
:(
Zeg gewoon dat je het kwijt bent.. Betaal je ook 68 Euro, heb je wel jaar lang gratis vervoer... :rolleyes:
kijk je moet de ib-groep bellen ik heb het nummer niet bij me maar dat kan je makkelijk vinden vraag dan aan de medewerkster daar wat je moet doen want zij zijn verantwoordelijk daar voor niet de school
p.s: blijf van dat geld af want dat moet je zeker terugbetalen
Lella_Roosje
09-09-2004, 15:59
Als je zegt dat je je OV kwijt bent, moet je ook zoiets van 68 Euro betalen.. Maar je kan dan wel een (school)jaar lang gratis van het openbaar vervoer gebruik maken...
Maar ik wacht op antwoord van mn zus.. ;)
Missynajat
09-09-2004, 15:59
Nee Lella_roosje..dan kom je 68 euro te betalen per maand!!! Je loopt gewoon een regiokantoor binnen van de ib en anders mail je ze. Ik geloof dat als je voor januari stopt dat je niets hoeft terug te betalen. Maar gezien jij niet aan het collegejaar bent begonnen is dat natuurlijk ander koek en ei.
Missynajat
09-09-2004, 16:00
roosje niet mensen op the dark side van de ov kaart brengen!!! temsjoent-ino
Lella_Roosje
09-09-2004, 16:01
Ow okey.. :o
Lella_Roosje
09-09-2004, 16:03
Origineel gepost door Missynajat
roosje niet mensen op the dark side van de ov kaart brengen!!! temsjoent-ino
Dat zeg jij... Degene die me aanmoedigt om andermans OV te gebruiken.. :rolleyes:
Missynajat
09-09-2004, 16:09
Denya Henya
blablagra
09-09-2004, 16:16
Je kunt op internet de wijziging doorgeven en je ov kun je inleveren op het postkantoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.