Bekijk originele versie : Zoek mooie bedankjes!!!
Ra7ma_fi_Eldien
09-09-2004, 13:33
Salaam Allaykoem warahmatoeAllahi wabarakatohoe..
Beste zusters,
Ik ben op zoek naar mooie MeshaAllah bedankjes waar ik een boodschap op neer kan zetten (aya of hadith) .. Dat Allah (swt ) of de profeet (Sws) ons heeft aangeraden om te trouwen... Gayr..
Ik heb een vriendin gehad die had snoepjes gedaan met daar boven zo een steek pen als vorm een Koran boekje...
Ik vond het zo mooi maar ik kon ze zelf niet vinden.
Weet iemand waar of wie ze verkoopt. Of waar ik ze kan halen Insha Allah. Of heeft iemand een voorbeeld daarvan om hier op internet te zetten of mij prive te kunnen mailen daar over..
Laat het mij weten Insha Allah Ik wacht geduldig af op jullie reaktie.
MOge Allah (swt) jullie daarvoor belonen Insha Allah
Wa Salaam Allaykoem
Oem Samira
Mysticalia
09-09-2004, 15:34
www.walidin.com, klik bij hadiths. er zal wel iets zijn die je bevalt inshAllah? ;)
Ra7ma_fi_Eldien
09-09-2004, 15:36
Origineel gepost door Mysticalia
www.walidin.com, klik bij hadiths. er zal wel iets zijn die je bevalt inshAllah? ;)
Hhahah Ogtie ik zocht bedankjes.. Jazaak Allah o gayrin voor je medewerking.. Maar ik zocht dat niet hadits ken ik genoeg. Maar zoek bedankjes weet jij wat misschien :(
Mysticalia
09-09-2004, 15:41
:o sorry :hihi:
ik las hier ergens dat babybruidje een idee had voor een bedankje. namelijk theeglaasjes met een lezing/hadith erin. simpel, goedkoop en mooi ;)
Verder heb ik echt geen ideetjes :verdriet:
tazaghiniagirl
09-09-2004, 15:42
......utrecht...... hajarpaleis.....kanaalstraat...:zwaai:...
soennia83
09-09-2004, 16:03
Origineel gepost door tazaghiniagirl
......utrecht...... hajarpaleis.....kanaalstraat...:zwaai:...
Ik heb daar alleen van die standaard bedankjes gezien...niets boeiends
Ra7ma_fi_Eldien
09-09-2004, 16:07
Origineel gepost door soennia83
Ik heb daar alleen van die standaard bedankjes gezien...niets boeiends
Ja klopt dat wilde ik subhanna Allah net ook zeggen...
soennia83
09-09-2004, 16:11
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien
Ja klopt dat wilde ik subhanna Allah net ook zeggen...
Ik weet niet of je connecties hebt in Marokko??
Je kan het ook daar laten maken en dan op laten sturen. Kost je misschien veel verzendkosten, maar het materiaal etc is daar veel goedkoper.
wasalaam
Ra7ma_fi_Eldien
09-09-2004, 16:21
Origineel gepost door soennia83
Ik weet niet of je connecties hebt in Marokko??
Je kan het ook daar laten maken en dan op laten sturen. Kost je misschien veel verzendkosten, maar het materiaal etc is daar veel goedkoper.
wasalaam
Ik heb in marokko rond gekeken.. En gevraagd daarna. Het kan misschien 6 maanden duren tot alles klaar zou zijn, En zo veel tijd heb ik niet ... Dus gayr insha Allah...
tatouzient
09-09-2004, 17:55
in brussel kun je ze normaal gezien ook vinde, dus misschien een kijkje gaan nemen op de rue de brabant?
Allahie qemel bigier lieverd!
Ra7ma_fi_Eldien
09-09-2004, 18:09
Origineel gepost door tatouzient
in brussel kun je ze normaal gezien ook vinde, dus misschien een kijkje gaan nemen op de rue de brabant?
Allahie qemel bigier lieverd!
Salaam allaykoem,
mesha Allah.. ogtie jazaak allah o gayrin ik ga binnenkort kijken... ameen op je dua schat
wa salaam :Iluvu:
yassie19
09-09-2004, 18:14
Hallo, nou heb je mij toch op een idee gebracht. Alleen heb ik de kennis daarvoor niet, denk ik. Je zegt zelf dat je hadith genoeg kent. Zou je mij misschien iets willen voorschrijven over die hadith waar je het over had...Van die hadith, waarop je wordt aangemoedigt om te trouwen.
Ra7ma_fi_Eldien
09-09-2004, 18:37
Salaam Allaykoem
Natuurlijk zuster graag zelfs:
De profeet sws zei:
Het leven (hier beneden) is genot en het grootste genot is een eerbare vrouw.
Verzameld door muslim overgeleverd door AbdAllah ibn Amr.
De Edele profeet (sws) zei:
Trouw de vrouw teder en vruchtbaar, want ik zal met jullie talrijker zijn dan de andere gemeenschappen ( verzameld door Abou dawoed Sahih al Jaami)
Abd Allah Ibn Masoed (rad) heeft overgeleverd dat de Boodschapper vn Allah (swt) gezegd heeft:
O Jonge mensen, diegene van jullie die in staat is te huwen ( en de uitgaven ervoor te doen) dat hij trouwt want dat is beter om de ogen neer te slaan en dat is kuiser voor het geslacht. Wie daar niet toe in staat is, dat hij vast. Dat zal voor hem een bescherming zijn
(Boechari en muslim)
tazaghiniagirl
09-09-2004, 19:11
in marokko heb je hele mooie...
yeah right..:maf:..
miss__1984
09-09-2004, 20:51
salaam wa3alaykom
wat ben ik blij met deze topic was er net ook op zoek naar:d
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.