Bekijk originele versie : Schotse hooglanders moeten vrijende homo's weren
Watdenkjijdan
09-09-2004, 12:17
Schotse hooglanders moeten vrijende homo's weren
Uitgegeven: 9 september 2004 11:14
HAARLEMMERLIEDE - Schotse Hooglanders als middel tegen homo's die in het openbaar de liefde bedrijven. Het recreatiegebied Spaarnwoude wil de robuuste runderen met het woeste uiterlijk gaan inzetten voor dit doel.
Bestuurslid E. van Hoogdalem-Arkema van het recreatieschap heeft het idee geopperd. "Vooral in het Westhoffbos en het Noorderbos ondervinden bezoekers erg veel last van mensen die hier hun seks beleven. Ik heb niets tegen mensen die seks bedrijven, maar wel in het openbaar. Dat kan natuurlijk niet op plekken waar mensen hun hond uitlaten of met hun kleinkinderen wandelen."
Origineel gepost door homingdevice
Krijgen we weer overlast van Marokkanen die die schotse hooglanders voor geit aanzien en daarmee de liefde gaan bedrijven.
moet je een groter huis kopen kunnen er meer bij je moeder op visite.
Nou, maar voor een moslim zou het uitlaten van een hond toch nog erger moeten zijn dat twee mensen (mannen) die met elkaar liggen te vrijen.
Ik hoop dat ze die Schots Hooglanders ondervraagd hebben over de seksuele voorkeur van die dieren want anders gaan die beesten nog met elkaar staan vrijen.
En wie weet leren die dieren snel ...
Bij de Nieuwe Meer in Amsterdam zie ik ook vaak Renaults staan, of opgetoefte Golfjes. Daar zitten altijd dames met doek in, en zo'n jongen met zo'n opgeschoren hoofd. Met of zonder ring.
Scottie, laaglander.
Bij het onvrijwillig aanzien van 'wild-sodomisten' zullen die Schotse Hooglanders ongetwijffeld BOE roepen...:giechel:
Nou, reken maar, en ze komen snuffelen ...
Scottie.
Zal de dierenbescherming er niets van zeggen?
Nu ze worden ingezet als 'homo-verschrikkers'.
Kaaskopius
20-09-2004, 14:10
Onnozele oplossing. Er komen daar gezinnen om te wandelen, irritant schaamteloos en opdringerig gedrag van die wildpalers. Stel dat jij met je kind gaat wandelen en het ziet 2 mannen de liefde bedrijven (wat ze best thuis kunnen doen), nou en of je je daar aan stoort, ga jij het je kind maar uitleggen wat die 2 heren doen. Het is een recreatiegebied voor gezinnen geen darkroom met groen. Gewoon een zeer hoge boete hopla , denk dat dat de testosteron effectiever op acceptabel niveau brengt, je bent toch geen beest. Laat de hooglanders maar lekker grazen, zijn immers prachtige beesten, maar probeer die mensen wat fatsoen bij te brengen in plaats van ze te ontgeilen.
Origineel gepost door Corrie
Ja maar voor boette's moet er ook politie aanwezig zijn, ik denk dat 24/7 politiebewaking een stuk duurder is dan wat de bonnen opleveren...
Bovendien zullen die agenten zich dan gaan lopen vervelen, want er zijn niet de hele tijd homo's aan het vrijen. Voor je het weet gaan die agenten maar een potje zoenen, bij wijze van tijdverdrijf. :eek:
Kaaskopius
20-09-2004, 14:28
Origineel gepost door Corrie
Ja maar voor boette's moet er ook politie aanwezig zijn, ik denk dat 24/7 politiebewaking een stuk duurder is dan wat de bonnen opleveren...
De koeien lopen er altijd, en wat koeiengesnuif aan je kont laat je wel verhuizen als je aan het vrijen bent, daarbij trekken die koeien weer meer recreanten aan, een win/win situatie dus ;)
Het zou bij mij ook wat logistieke problemen bij de verdeling van het bloed geven, maar wat mij zo stoort is de 'doe maar' houding. Je mag ook niet op straat pissen ook al is er niet altijd politie. Mijn boodschap is 'gedraag je'. Zorg dat andere mensen geen last van je hebben, dan mag je wat mij betreft zo homo zijn als je wilt. We hebben trouwens al plekken voor hen, we noemen het gaybars en darkrooms waar ze kunnen doen wat ze willen. Dit is een recreatiegebied voor gezinnen en ze eigenen zich het toe, en dat vind ik ZEER opdringerig, zo van het kan mij niet schelen wat je vind. Nou is die houding hun goed recht als ze zich normaal gedragen, maar een beetje openlijk ****** waar kinderen het kunnen zien dat kan ik nou niet 'normaal' noemen. Daarom gewoon boete wanneer betrapt, en een hoge.
Origineel gepost door BertG
Geachte Watdenkjijdan,
Wat een nare bijkomstigheid is dit. Ik vrij graag met mijn echtgenote op desgenoemde plaatsen. Nu moeten wij ons territorium weer verplaatsen, iets wat ik geheel tegen ben gewerkt. Doch wij hebben geen keuze.
Bert
Hebbie geen volkstuin dan?
onderduiker
20-09-2004, 14:35
Origineel gepost door Kaaskopius
Onnozele oplossing. Er komen daar gezinnen om te wandelen, irritant schaamteloos en opdringerig gedrag van die wildpalers. Stel dat jij met je kind gaat wandelen en het ziet 2 mannen de liefde bedrijven (wat ze best thuis kunnen doen), nou en of je je daar aan stoort, ga jij het je kind maar uitleggen wat die 2 heren doen. Het is een recreatiegebied voor gezinnen geen darkroom met groen. Gewoon een zeer hoge boete hopla , denk dat dat de testosteron effectiever op acceptabel niveau brengt, je bent toch geen beest. Laat de hooglanders maar lekker grazen, zijn immers prachtige beesten, maar probeer die mensen wat fatsoen bij te brengen in plaats van ze te ontgeilen.
:goedzo:
onderduiker
20-09-2004, 14:37
Origineel gepost door Kaaskopius
Het zou bij mij ook wat logistieke problemen bij de verdeling van het bloed geven, maar wat mij zo stoort is de 'doe maar' houding. Je mag ook niet op straat pissen ook al is er niet altijd politie. Mijn boodschap is 'gedraag je'. Zorg dat andere mensen geen last van je hebben, dan mag je wat mij betreft zo homo zijn als je wilt. We hebben trouwens al plekken voor hen, we noemen het gaybars en darkrooms waar ze kunnen doen wat ze willen. Dit is een recreatiegebied voor gezinnen en ze eigenen zich het toe, en dat vind ik ZEER opdringerig, zo van het kan mij niet schelen wat je vind. Nou is die houding hun goed recht als ze zich normaal gedragen, maar een beetje openlijk ****** waar kinderen het kunnen zien dat kan ik nou niet 'normaal' noemen. Daarom gewoon boete wanneer betrapt, en een hoge.
en weer :goedzo:
Nou, wacht even met dat hetero-eerst geroep; wij, homo's hebben de geneugten en voordelen van vele parken eerder ontdekt dan die binnennaaiers die vervolgens die parken komen verontrusten met blerende kinderen, weggegooide luiers of recreanten die hun geit op het door de gemeente betaalde ijzeren rek komen roosteren.
Waarom moeten homo's altijd 's nachts naar zo'n park? Kunnen die hetero's, die zo dol blijken te zijn op koeien, een eigenschap die we alleen bij boeren en moslims zochten niet gewoon 's nachts hun kinderen uitlaten?
Verder is het aan je kinderen uitleggen wat twee mannen doen als ze elkaar beminnen minstens zo eenvoudig als je kind uitleggen wat pappie en mammie doen.
En wat zeggen die ouders dan tegen die koters als die Hooglanders zin in elkaar hebben?
Niet zo moeilijk doen, liefde is liefde.
Scottie.
onderduiker
20-09-2004, 14:45
prostitutie heeft ook een gedoogplek, waarom onderschijt maken
als homo's het zo nodig moeten doen in de buitenlucht moeten ze maar een gedoogplek aanvragen bij de gemeente.
Kaaskopius
20-09-2004, 14:50
Origineel gepost door Scottie
Nou, wacht even met dat hetero-eerst geroep; wij, homo's hebben de geneugten en voordelen van vele parken eerder ontdekt dan die binnennaaiers die vervolgens die parken komen verontrusten met blerende kinderen, weggegooide luiers of recreanten die hun geit op het door de gemeente betaalde ijzeren rek komen roosteren.
Waarom moeten homo's altijd 's nachts naar zo'n park? Kunnen die hetero's, die zo dol blijken te zijn op koeien, een eigenschap die we alleen bij boeren en moslims zochten niet gewoon 's nachts hun kinderen uitlaten?
Verder is het aan je kinderen uitleggen wat twee mannen doen als ze elkaar beminnen minstens zo eenvoudig als je kind uitleggen wat pappie en mammie doen.
En wat zeggen die ouders dan tegen die koters als die Hooglanders zin in elkaar hebben?
Niet zo moeilijk doen, liefde is liefde.
Scottie.
Die parken zijn er voor gezinnen met blerende kinderen, daar voor zijn ze aangelegt. Als je vind dat je behaaglijke Idylle word verstoord dan ga je toch elders? Ik steek toch ook geen joint op in een restaurant. Als jij graag buiten met je partner gaat vrijen dan is dat jouw goed recht, maar het is ook het morele recht van anderen om hun eigen mening hier over te hebben, en of ze wel of niet hun kinderen met dit idee willen opvoeden is aan hun.
Waarom moeten homo's altijd 's nachts naar zo'n park?
Waarom wil je zo graag naar het park? Is dat erkenning zoeken voor je geaardheid of een hang naar exhibitionisme?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.