Bekijk originele versie : Doden door aanslag op Australische ambassade
Doden door aanslag op Australische ambassade
Uitgegeven: 9 september 2004 07:18
Laatst gewijzigd: 9 september 2004 10:20
MELBOURNE/JAKARTA - Door een aanslag op de Australische ambassade in de Indonesische hoofdstad Jakarta hebben donderdag minstens acht mensen het leven verloren. Vele tientallen mensen raakten gewond. Dat meldden medici in ziekenhuizen in Jakarta. Ook de Australische premier Howard verklaarde dat er mogelijkerwijs acht doden vielen door wat lijkt op een aanslag met een autobom.
"Het aantal doden kan mogelijk acht zijn. We zijn er in dit stadium nog niet zeker van, maar tot nu toe wijst alles er op dat het om een autobom gaat", zei de premier op een persconferentie. De Indonesische autoriteiten bevestigden niet veel later dat het om een bomaanslag ging.
Onder de doden zouden zich geen Australische medewerkers van de ambassade bevinden, verklaarde de regeringsleider. "Al het Australische personeel heeft zich gemeld. Enkelen liepen lichte verwondingen op.
Het lot van enkele lokale medewerkers is nog niet bekend", zei Howard van de Australische ambassadeur te hebben vernomen. Onder de slachtoffers zouden zich vooral beveiligingsbeambten en voorbijgangers bevinden.
Howard sprak donderdag van een zeer zware bom die vlak voor het ambassadegebouw tot ontploffing werd gebracht. "Er is een krater van 3 meter diep geslagen 4 meter voor de poort."
Het hek heeft het gehouden maar de poort is verwoest, verklaarde Howard. De Australische minister van Buitenlandse Zaken Downer reist donderdag nog naar Jakarta om poolshoogte te gaan nemen.
Tot nu toe 8 doden waarschijnlijk nog meer, maar heel sinisties die waren uit indonesia zelf. Dat ze daar nog onderscheid in maken. Maakt toch niet uit of het "buitenlanders" waren of eigen bevolking.
Triest zeer triest.
batata112
10-09-2004, 08:52
Origineel gepost door AlZawahiri
het zijn maar die Australische honden, die en enkeltje hel hebben gekregen van de Moedjahideens. Ik hoop dat het er meer zullen zijn, Inca Allah.
M'n dag is weer goed begonnen.
agie je gebruikt Allah Zijn naam hebt het ove rmujahideen maar dan zie ik opeens je sig. raar
die mongolen slopen hun eigen land . amerika hoeft ze niet eens te bombarderen.
AAAbracadaver
10-09-2004, 09:41
het zijn maar die Australische honden, die en enkeltje hel hebben gekregen van de Moedjahideens. Ik hoop dat het er meer zullen zijn, Inca Allah.
Misschien moet je nog eens lezen sukkeltje, het is enkel de eigen bevolking die het voor z'n kiezen heeft gekregen.
Maar ja als er maar doden vallen dan ben jij blijkbaar blij, lafaard.....
ye leeghoofd :hihi:
Moet jij zo nodig zeggen, lelijkerd. :giechel:
:giechel:
batata112
10-09-2004, 09:49
ik begrijp niet waar je het over hebt! :confused:
beter een vogel in de hand dan tien in je..... itaqilah.
en nu lees ik weer je reactie met h oer en meer van deze woorden die niet van de islam afkomen en sterk worden veroordeeld. dit is geen dawah dit is "hawad"
batata112
10-09-2004, 10:02
Origineel gepost door batata112
beter een vogel in de hand dan tien in je..... itaqilah.
en nu lees ik weer je reactie met h oer en meer van deze woorden die niet van de islam afkomen en sterk worden veroordeeld. dit is geen dawah dit is "hawad"
Sorry broeder, Ik probeer in het vervolg zulke uitspraken te vermijden, maar zij vragen erom.
ne3em agie een moslim meot sabr hebben. jij ik en elke moslim zijn advertenties. wij zijn levende reclame voor de dien. wij moeten onszelf wegcijferen en denken aan de dawah tegenover de ongelovigen of zelfs de gelovigen
AAAbracadaver
10-09-2004, 11:20
Je vader is een lafaard en je moeder is een ****, en jij bent een hoerekind.
Als je ruzie met me zoekt kan ik je mededelen dat je die bij deze hebt gevonden.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.