Bekijk originele versie : Slaapmiddel voor de kinderen (Bruiloft)
Berberia83
09-09-2004, 09:34
het klinkt misschien hard maar ik wil geen kinderen op mijn bruiloft behalve mn broertje van 5.
Ik heb in de zomer meegemaakt dat ze de kinderen een drankje geven waardoor je gelijk in slaap valt. Kan ik het hier ook krijgen, voor het geval als iemand komt opdagen?
alhoceima
09-09-2004, 09:35
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat erg...een slaapmiddel!!!! nee niet doen, Allahiehfed wat er kan gebeuren, zoek liever een oppas ofzo...
UndercoverAngel
09-09-2004, 09:39
Ik zou dat absoluut niet bij kinderen kunnen toedienen.. Straks gebeurd er iets met een van de kinderen.. Dat zou ik absoluut niet op mijn geweten willen hebben.. Vraag aan de vrouwen of ze hun kinderen thuis kunnen laten of huur iemand in die de kinderen in de gaten houdt..
.:UcA:.
Berberia83
09-09-2004, 09:42
Dames ik ga het ZEKER niet doen. Mijn ouders maken mij af.
Maar kinderen bederven alles.
Tegenwoordig doen de moeders alsof ze doof zijn. Ze nemen hun kinderen gewoon mee.
Hoe bedoel je onbeschoft.
UndercoverAngel
09-09-2004, 10:05
Origineel gepost door Berberia83
Dames ik ga het ZEKER niet doen. Mijn ouders maken mij af.
Maar kinderen bederven alles.
Tegenwoordig doen de moeders alsof ze doof zijn. Ze nemen hun kinderen gewoon mee.
Hoe bedoel je onbeschoft.
Dan moet je een uitsmijter inhuren die de vrouwen die hun kinderen toch meenemen de toegang weigert. :D
Berberia83
09-09-2004, 10:07
Origineel gepost door UndercoverAngel
Dan moet je een uitsmijter inhuren die de vrouwen die hun kinderen toch meenemen de toegang weigert. :D
Dat is ook een optie! :D
PS He meid ga je ook binnenkort trouwen?
UndercoverAngel
09-09-2004, 10:14
Origineel gepost door Berberia83
Dat is ook een optie! :D
PS He meid ga je ook binnenkort trouwen?
Ik ga Insha Allah in November of December trouwen en jij? :)
Berberia83
09-09-2004, 10:15
Ik ga Insha Allah in November of December trouwen en jij? :)
december InshaAllah.
salaam, voor alle mensen die van plan zijn om zo een slaapmiddeltje te gebruiken hier volgt er een waarschuwing In marokko dit jaar van mensen die wij kennen 2 jonge kinderen aan deze slaapmiddeltje OVERLEDEN. dus denk na
ahlam007
10-09-2004, 12:01
Moge allah swt je vergeven
hoe durf je een kinderzieltje slaapmiddel gaan toedienen?zou jij het leuk vinden als iemand jouw kind groggy maakt?je praat met een leeg hart,meid,denk na voor je iets doet of zegt .
als iemand mijn kind ooit iets toedient,maak ik die persoon af.
mimi_tangaouia
10-09-2004, 13:05
slaapmiddel toe dienen is wel heel erg, ik heb gewoon op de uitnodiging gezet dat er geen kinderen gewenst waren en dat heb ik ook nog een keer vermeld toen ik de uitnodigingem rond bracht en gelukkig heeft niemand zijn kinderen mee genomen
als ze vragen waarom er geen kinderen welkom zijn, dan kan j bijv als smoes gebruiken dat het niet mag van de zaaleigenaar, het heeft bij mij wel gewerkt
succes
missy_magrebia
10-09-2004, 19:50
Nou ja zeg... Dat is echt erg.. Je bent echt gek als je zoiets doet...
heej salaam meid..
ik weet niet ofdat je het echt van plan bent maar kan het ej afraden heb de laatste tijden wel vaak over dit soort dingen gehoort.. en ook dat de kinderen niet meer wakker wouden worden...
niet iedereen kan tegen dat middeltje er zulllenkinderen zijn die er allergisch voor zijn ofzoow etc..
ook wil ik even zeggen dat je gelijkhebt sommige kinderen kunnen het feest bederven, en moeders vinden het vaak niet eens erg ,maar ik wil het juist graag met kinderen want vindt wel dat zij ook eens wat leuks moeten meemaken en de sfeer met kinderen is ook altijd leuk vind ik..
maar ieder zijn mening:D
alvast een gezegend huwelijk toegewenst meid
hahahahaha die is goed :)
The_MoCro_JoB
12-09-2004, 14:22
taaaZzzzZzZzz :kwaad: ik hoop dat je hele bruiloft mislukt als je dat de kids aandoet :auw:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.