Bekijk volle/desktop versie : besnijdenis



06-12-2010, 16:29
salaam allemaal,

Ik had een vraagje..Mijn zoontje is nu 2 maanden, maar ik wil graag als die rond de 3 maanden is, hem besnijden. Maar ik weet niet hoe dit allemaal in zijn werking gaat etc, kan iemand mij er informatie over geven aub? Van A tot Z..?

Ik hoop dat er iemand is, die zo vriendelijk is om mij te helpen.

gr

06-12-2010, 17:24


salaam

je kan een afspraak maken bij besnijdeniscentrum wat dicht bij jou in de buurt is...je kan beter hem besnijden hoe kleiner hij is ..ik heb het bij me zoon gedaan toen hij 2maanden was en hij had er geen last van...je moet volgens mij wel 225 euro betalen,maar die nota wat je krijgt moet je opsturen naar je zorgverzekering en dan krijg je het geld weer terug...je moet minstens een 1uur van tevoren voor de ingreep hem een paracetamol zetpil geven voor de pijn..maar als je een afspraak maakt krijg je informatie thuis gestuurd en als staat erin
hier heb een website waar allemaal besnijdenscentrum te vinden zijn:http://besnijdeniscentrum.nl/

06-12-2010, 17:31
ik weet niet waar je woont.
maar besnijdeniscentrum algitaan in rotterdam of utrecht verricht besnijdenissen bij kinderen vanaf 6 maanden.
daar moet je ook op het moment van de besnijdenis betalen hangt er van af of je buisje of hechtingen doet voor je kind, je betaalt vanaf 225 euro.
maar je moet navragen bij jou eigen verzekeraar of het vergoed wordt of niet.
sommige verzekeraars vergoeden het niet meer.
wat je ook nog nodig hebt is: verwijskaart van de huisarts ( dat is verplicht )
je moet melden of je kind gezond is en dergelijke.
hoe ik dit weet is omdat ik bij algitaan gewerkt heb ( baliemedewerkster )

06-12-2010, 20:00
dank jullie wel dames voor het reageren..ik weet nu ebe3da waar ik moet beginnen..thanx