Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een internetvriendje...?

RaZer
22-12-2002, 17:53

Ik zie vaak internet koppels hier.. zo van jij bent de enige en zo en ga maar door met die bla bla.. wat is dat en wat zijn de voordelen ervan en wat zijn de nadelen ervan.. Wat vinden je ouders ervan?? En ga maar door.. :rolleyes: En owjaaaaaa kom niet zo van owww ben je eenzaam nou ik wil je vriendje wel zijn.. ;) of jaloers onzin dat is niet meer grappig...

DEUGNIET
22-12-2002, 17:54
Origineel gepost door RaZer Ik zie vaak internet koppels hier.. zo van jij bent de enige en zo en ga maar door met die bla bla.. wat is dat en wat zijn de voordelen ervan en wat zijn de nadelen ervan.. Wat vinden je ouders ervan?? En ga maar door.. :rolleyes: En owjaaaaaa kom niet zo van owww ben je eenzaam nou ik wil je vriendje wel zijn.. ;) of jaloers onzin dat is niet meer grappig... bestaan die dan?? dat is wel raar. het is mij niet opgevallen??

emsoem
22-12-2002, 17:55
ja weet ik veel.... =emsoem=

RaZer
22-12-2002, 17:55
Ik zie alles :rolleyes:

DEUGNIET
22-12-2002, 17:58

Origineel gepost door RaZer Ik zie alles :rolleyes: lijkt een baan als moderator niets voor jou?? :D

RaZer
22-12-2002, 17:59
Origineel gepost door DEUGNIET lijkt een baan als moderator niets voor jou?? :D als ik Moderator zou zijn zou ik 90% bannen en alle prive mails bekijken en als ik zie dat ze roddelen over iemand dan Bannen!! Bammm :auw:

emsoem
22-12-2002, 18:00
maar gij ziet geen pmtje's (gelukkig) :D =emsoem=

DEUGNIET
22-12-2002, 18:04
Origineel gepost door RaZer als ik Moderator zou zijn zou ik 90% bannen en alle prive mails bekijken en als ik zie dat ze roddelen over iemand dan Bannen!! Bammm :auw: dat is een goed begin. ik denk toch dat er regels gelden voor moderators en een van de belangrijkste is dat je andermans privemails niet mag lezen. aangezien jij marokkaan bent. heb je schijt aan die regels. :D

Chaimaa
22-12-2002, 18:04
Origineel gepost door RaZer als ik Moderator zou zijn zou ik 90% bannen en alle prive mails bekijken en als ik zie dat ze roddelen over iemand dan Bannen!! Bammm :auw: dat zou je wel willen he...

RaZer
22-12-2002, 18:05
Origineel gepost door Chaimaa dat zou je wel willen he... Juist niet anders zou ik hier teveel ruzie hebben met mensen :rolleyes:

emsoem
22-12-2002, 18:06
wejooooow chaimaa wat jij met adil m hebt gedaan ahahhahaha :goedzo: wollah illa ahaha =emsoem=

Chaimaa
22-12-2002, 18:07
Origineel gepost door emsoem wejooooow chaimaa wat jij met adil m hebt gedaan ahahhahaha :goedzo: wollah illa ahaha =emsoem= :hihi: ey sweety heb je die link van die topic nog voor me :D

RaZer
22-12-2002, 18:08
Origineel gepost door DEUGNIET dat is een goed begin. ik denk toch dat er regels gelden voor moderators en een van de belangrijkste is dat je andermans privemails niet mag lezen. aangezien jij marokkaan bent. heb je schijt aan die regels. :D Nee met die prive mails ga je mensen teveel leren kennen hier.. Dat is niet bedoeling. Soms ben ik het eens met iemand en volgende keer ben ik niet eens en dan zeggen ze meteen huhhhh ben je chagerijnig ofzo.. dan denk ik.. he omdat ik een keer het met je eens ben, ben ik niet meteen je beste vriend... ja toch... Dus mensen wat is een internetvriend.. want je ziet geen discussies tussen die mensen.. gaat dat voor het eerlijk tegen die persoon zijn ?

Chaimaa
22-12-2002, 18:12
Origineel gepost door RaZer Juist niet anders zou ik hier teveel ruzie hebben met mensen :rolleyes: :D mooi zo

DEUGNIET
22-12-2002, 18:14

Origineel gepost door RaZer Nee met die prive mails ga je mensen teveel leren kennen hier.. Dat is niet bedoeling. Soms ben ik het eens met iemand en volgende keer ben ik niet eens en dan zeggen ze meteen huhhhh ben je chagerijnig ofzo.. dat denk.. he omdat ik een keer het eens met je ben ben ik niet meteen je beste vriend... ja toch... Dus mensen wat is een internetvriend.. want je ziet geen discussies tussen die mensen.. gaat dat voor het eerlijk tegen die persoon zijn ? :goedzo: dat probeer ik elke dag aan hun duidelijk te maken. maar er is geen hond die ernaar kraait. zoals ik al eerder een topic over heb geopend. persoonlijk is persoonlijk en zakelijk hoort zakelijk te zijn. geen vriendjespolitiek. iedereen heeft een eigen mening. en die internetvriendje. daar weet ik niets van?? ik lees het hier wel.