Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kinderen van zionisten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
08-09-2004, 23:56

Geachte forumpersoonlijkheden van marokko.nl Al een paar dagen ben ik afwezig geweest. Met mijn bloedmooie echtgenote ben ik lekker gaan fietsen. Heerlijk picknicken in de bossen en een fles champagne mee. Doch daar gaan we het niet over hebben. Zojuist was ik enkele berichten van walgelijke persoonlijkheden aan het lezen. Die bevonden zich op de topic mijn helden van forumpersoonlijkheid The_Pianist. Ondanks dat dit een oudere topic is wil ik hier toch op reageren. In deze topic kan men afbeeldingen bekijken van mensen die het honderd maal slechter hebben dan ons, verwende zwijnen. U kunt hier afbeeldingen zien van verhongerde Afrikaanse persoonlijkheden en andere persoonlijkheden zoals Palestijnen. Ook was er een dame, Morgaine die een afbeelding plaatste van Joodse kinderen. Dit is wat vele persoonlijkheden schreven naar aanleiding van Morgaines bericht. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=28827&perpage=15&display=&pagenumber=15 en deze http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=28827&perpage=15&display=&pagenumber=13 Vele persoonlijkheden zoals abdoel666,Ole_guapa en anderen hadden GEEN ENKEL MEDELIJDEN met deze vermoorde kinderen. Een van deze gestoorde persoonlijkheden had zelfs een goede dag na het zien van de afbeeldingen. Dit kan ik, Bert niet begrijpen. Ondanks dat ik een oudere heer ben heb ik als een kind gehuild na het zien van alle afbeeldingen. En ook om de Joodse kinderen. Mijn vraag naar u allen is als volgt: Wat vinden jullie van de joodse kinderen in Israel? Liggen jullie er wakker van als ze sterven? Hebben zij schuld aan de staat Israel of zijn zij onschuldig? Ik heb gehuild om die arme Palestijnse schatten, ik weet dat Israel een land is wat niet mocht bestaan. Doch, ik voel verdriet voor elk wezen wat klein en onschuldig is. Ik kan niet lachen als ik babyhandjes zie branden, ik kan niet blij zijn als ik hoor dat er kinderen doodgeschoten worden. Al zijn die kinderen joods, palestijns, chinees of nederlands, het verlies van een kinderleven is als een mes in mijn hart en degene die dit niet willen of kunnen begrijpen zullen hun deel wel krijgen INSHALLAH. Bert.

Naizah
09-09-2004, 00:03
Ik vind dit een zeer onbeschofte poll, als ik eerlijk mag zijn! Wat een idiote vraag zeg! Kinderen zijn kinderen...moslim, christen of joods.

Raihana
09-09-2004, 00:05
Origineel gepost door Bert Geachte forumpersoonlijkheden van marokko.nl Al een paar dagen ben ik afwezig geweest. Met mijn bloedmooie echtgenote ben ik lekker gaan fietsen. Heerlijk picknicken in de bossen en een fles champagne mee. Doch daar gaan we het niet over hebben. Zojuist was ik enkele berichten van walgelijke persoonlijkheden aan het lezen. Die bevonden zich op de topic mijn helden van forumpersoonlijkheid The_Pianist. Ondanks dat dit een oudere topic is wil ik hier toch op reageren. In deze topic kan men afbeeldingen bekijken van mensen die het honderd maal slechter hebben dan ons, verwende zwijnen. U kunt hier afbeeldingen zien van verhongerde Afrikaanse persoonlijkheden en andere persoonlijkheden zoals Palestijnen. Ook was er een dame, Morgaine die een afbeelding plaatste van Joodse kinderen. Dit is wat vele persoonlijkheden schreven naar aanleiding van Morgaines bericht. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=28827&perpage=15&display=&pagenumber=15 Vele persoonlijkheden zoals abdoel666,Ole_guapa en anderen hadden GEEN ENKEL MEDELIJDEN met deze vermoorde kinderen. Een van deze gestoorde persoonlijkheden had zelfs een goede dag na het zien van de afbeeldingen. Dit kan ik, Bert niet begrijpen. Ondanks dat ik een oudere heer ben heb ik als een kind gehuild na het zien van alle afbeeldingen. En ook om de Joodse kinderen. Mijn vraag naar u allen is als volgt: Wat vinden jullie van de joodse kinderen in Israel? Liggen jullie er wakker van als ze sterven? Hebben zij schuld aan de staat Israel of zijn zij onschuldig? Ik heb gehuild om die arme Palestijnse schatten, ik weet dat Israel een land is wat niet mocht bestaan . Doch, ik voel verdriet voor elk wezen wat klein en onschuldig is. Ik kan niet lachen als ik babyhandjes zie branden, ik kan niet blij zijn als ik hoor dat er kinderen doodgeschoten worden. Al zijn die kinderen joods, palestijns, chinees of nederlands, het verlies van een kinderleven is als een mes in mijn hart en degene die dit niet willen of kunnen begrijpen zullen hun deel wel krijgen INSHALLAH. Bert Een goeie punt maak je daar Bert.. ;) Nu on-topic: Kinderen vermoorden is laag en niet toegestaan in de Islam, gewoonweg walgelijk... Ps: Bert de roddel gaat dat jij Kohinoor bent, al moet ik zeggen dat ik denk dat jij iemand anders bent...maar vertel eens meer? :D

Cicatrice
09-09-2004, 00:12
al waren het kinderen van neo nazi's, communisten of de KKK kinderen zijn kinderen :kwaad:

appie666
09-09-2004, 00:29

Kinderen zijn onschuldig omdat ze geen situatie kunnen analyseren.

Pista
09-09-2004, 08:01
Origineel gepost door MaROCCia_Z Kinderen.... behoren niet vermoord te worden... van welke komaf ze dan ook zijn.... !!!! Maar om even mijn verstand (van woede) te laten spreken... Zolang er Palestijnse kindjes en irakezen kinderen onschuldig sterven... zullen de Joodse kinderen me niets doen! Hier spreek je jezelf aardig tegen, niet opgemerkt? Irakese kinderen, is dat niet de schuld van de Amerikanen, Engelsen en alle andere troepen die in Irak verblijven, vallen de kinderen van deze mensen dan ook onder die kinderen die 'jou niets doen'

Pista
09-09-2004, 08:21
Origineel gepost door MaROCCia_Z verklaar dat tegenspreken van je eens! nou ik zal het nog een keer voor je herhalen in duidelijkere termen... het is waarschijnlijk nog erg vroeg voor je... Zolang iraakse en PALESTIJNSE kinderen worden vermoord door o.a. AMERIKA EN DE JODEN!.... , Doet de dood van kinderen van wat voor volk dan ook... O.a. de amerikanen en de engelse, chinesen.. Spanjaarden...russen.. enz enz enz mij NIETS! Hier je openings zin. Kinderen.... behoren niet vermoord te worden... van welke komaf ze dan ook zijn.... !!!!

Pista
09-09-2004, 08:31
Origineel gepost door MaROCCia_Z Dat is mijn openingszin... maar als je goed verder hebt gelezen... staat er ook iets anders bij!!!! maar als ik mijn verstand van woede laat spreken.. kom ik tot een andere conclusie... !! Zij moordden onze kinderen... dan die van hen ook!!! Kohinoor... ik zal nooit moeder worden :( Dan had je je eerste zin er beter afgelaten. Het is en blijft een contradictie. Btw, verstand en woede zijn niet compatibel. En maar best dat jij nooit moeder word.

Pista
09-09-2004, 08:46
Origineel gepost door KohiNoor MaROCCia,,sorry, het was niet mijn bedoelling je te kwetsen :( Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik je laatste regel jammer vind. Maar je openingszin is inderdaad mooi! En ik weet wel wat je bedoeld, als ik boos ben, zou ik dat ook op iedereen zijn. Ik weet niet of je geen kinderen kunt krijgen en het gaat me niets aan, maar mocht het zo zijn dan wens ik je veel sbar toe.. xx kohi PISTA,, KOM OP ZEG!!! :kwaad: Doe ff normaal?? Ik heb nog geen bril nodig Koh, maar hoe je het ook draait of keert. Eerst zeggen dat kidneren niet mogen gedood worden om dan maar snel woede als excuus te nemen om aan te geven dat de dood van joodse kinderen je niets doet. Hypocriet tot en met. Wat ze eigenlijk wil zeggen is dat joodse kinderen gerust gedood mogen worden KOH,, KOM OP ZEG!!! :kwaad: Doe ff normaal??

Grover
09-09-2004, 10:38
Origineel gepost door Naizah Ik vind dit een zeer onbeschofte poll, als ik eerlijk mag zijn! Wat een idiote vraag zeg! Kinderen zijn kinderen...moslim, christen of joods. lekkere lollllllly :hihi: oesp sorry :o

Grover
09-09-2004, 10:40
Origineel gepost door MaROCCia_Z als de palestijnse kinderen de joden niets doen... waarom zouden de joodse kinderen ons dan iets doen! Als zij stoppen met moorden... mag er van mij geen enkel joods kindje dood... maar blijven ze moorden dan ga ik niet treuren om een joods kind minder! call me Hypocriet.. I dont give a F*! beetje krom maar dat weet jij ook heel goed.

Praetorian
09-09-2004, 10:41
Origineel gepost door MaROCCia_Z als de palestijnse kinderen de joden niets doen... waarom zouden de joodse kinderen ons dan iets doen! Als zij stoppen met moorden... mag er van mij geen enkel joods kindje dood... maar blijven ze moorden dan ga ik niet treuren om een joods kind minder! call me Hypocriet.. I dont give a F*! Het moorden gebeurt door die achterlijke zelfmoordenaars in opdracht van die hamas idioten Als die daar nu eens mee ophouden....dan hoeft Israel niet meer te reageren..... Kan dat hek ook weer weg...... Ach....wat klets ik nou.....Stelling hamas: "Israel moet vernietigd worden" ....das waar ook...was ik ff vergeten...... Weet je wat ik nog nooit gezien heb?.....een joodse fanaticus die zichzelf opblies in een palestijns kamp..... Wel zie ik Joodse tanks terroristen opsporen en vernietigen....tja als die helden zich verstoppen in ziekenhuizen en schoolgebouwen, vrouwen en kinderen als schild gebruiken.... Tot op heden houdt het Israelische leger nog rekening met de Palestijnse bevolking tijdens een vuurgevecht.... Weet je dat topic van de week nog, dat rabijnen een voorstel ingedient hebben om geen rekening meer te houden met de Palestijnse bevolking tijdens een vuurgevecht, omdat dat teveel levens eist aan Isaraelische zijde....?? M.a.w. het Israelische leger houdt tenminste nog rekening met de Palestijnse bevolking tijdens een vuurgevecht......petje af hoor... één of ander forumlid heeft dat bericht niet goed gelezen en dacht even de Joden zwart te maken en er een topic van gemaakt....toen hij/zij erachter kwam dat het bericht niet goed gelezen was door hemzelf....werd het topic plotseling van de site verwijderd..... Ook dat "zomerkamp voor jongeren" van hamas was van de week een lachertje....wat een sukkels zeg....plaatsen ze er een foto bij van gewonde "jongere" in legerkleding....`s avonds op tv kon je duidelijk zien dat het een trainingskamp was.... Of wanneer die lui een bom in elkaar aan het flansen zijn en dat ding gaat te vroeg af.....dat heeft het Israelische leger ook gedaan...hahaha..nog ff... Nee...de Joden....die liegen alles bij elkaar.......klets toch niet.... Maar om een kort verhaal lang te maken.... Kinderen behoren niet de dupe te worden ongeacht om wat voor reden dan ook en elk dood kind is er aan elke zijde één teveel....

Grover
09-09-2004, 10:48
Origineel gepost door Praetorian blabla zelfmoordenaars zijn helden zolang hun land bezet wordt en ze met de intentie vechten om vrijheden te werven voor hun volk.

Praetorian
09-09-2004, 10:53
Origineel gepost door MaROCCia_Z Daar kan ik niet omheen! Maar de regel Hen kinderen niet.. die van ons wel... gaat bij mij gewoon niet op! Onze kinderen... dan maar die van hen ook@ Nou, het is duidelijk dat je zelf geen kinderen hebt.....ik heb zelf 2 zoontjes....en ieder kind wat ik zie lijden.....betreffende ALLE conflicten heir op aarde.....want er gebeurt méér dan dat gedoe in het MO...dat doet me pijn in mijn hart...... Zo ook dat angstige jongetje wat door die moslim gekken gefilmd is op die school in Rusland.....tjonge jonge zeg....wat een helden zijn dat......ik hoop niet dat ze zullen branden in de hel.....dat weet ik gewoon..... Och ....natuurlijk....de Russen hebben ook de tjetjeense kinderen vermoordt, dus blazen zij ook maar ff een school op....ja duidelijk....al die kinderen daar....dat laat jij dus ook geen traan om?

Grover
09-09-2004, 10:55

weet je wat schandalig is die zionisten die hun kinderen express meenemen uit de VS en in de frontlinie zetten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6