Bekijk originele versie : Rijbewijs?
AngeliNora
22-12-2002, 17:41
Wie heeft ze Rijbewijs??
Op welke leeftijd was dat.???
En was het de eerste keer???
Ik zelf moet afrijden over 3 weken.
AngeliNora
22-12-2002, 17:46
Zo heeft niemand ze rijbewijs?
Hoe oud zijn jullie eigelijk?
Onslaught
22-12-2002, 17:48
ja sorry ik ben een saiyan dus ik kan vliegen:D
dulce_lamia
22-12-2002, 17:48
Ik heb het afgelopen jaar pas gehaald, op mn 24e!!! Ikheb er een jaartje over gedaan met tussenpozen, en ik had het bij de 3e keer gehaald.
De 1e keer was ik doodziek de 2e keer had ik 1 klein miezerig foutje gemaakt, en ik moet zeggen dat het dan veeel erger aanvoelt om te zakken dan als je het totaal verknald hebt!
Meid ik wens je veel suc6 en denk aan deze: Je mag fouten maken, Het gaat erom hoe je ze ZELF oplost!!!
AngeliNora
22-12-2002, 17:49
Zo ik ben er echt bang voor.Ik lig er gewoon wakker van elke nacht,want ik ga ZEKER zakken. Dat voel ik nu al.
Maar gelukkig je hebt hem toch gehaald.Heb je ook een auto???
Wie heeft ze Rijbewijs?? ja
Op welke leeftijd was dat.??? 18de
En was het de eerste keer??? ja
als je zoooooooooo gespannen bent dat het mis gaat op je examen dan moet je naar de huisarts en vragen of propranolol zou kunnen helpen in jou situatie.
propranolol is een hartmedicijn die studenten met faalangst soms gebruiken voor tentamens.
AngeliNora
22-12-2002, 17:56
Oke thanx,ga ik zeker doen.WANT MOET HEM ZEKER IN 1 KEER HALEN
dulce_lamia
22-12-2002, 17:56
Origineel gepost door doc25
Wie heeft ze Rijbewijs?? ja
Op welke leeftijd was dat.??? 18de
En was het de eerste keer??? ja
als je zoooooooooo gespannen bent dat het mis gaat op je examen dan moet je naar de huisarts en vragen of propranolol zou kunnen helpen in jou situatie.
propranolol is een hartmedicijn die studenten met faalangst soms gebruiken voor tentamens.
Nou dat zou ik niet doen... Je moet gewoon je zelf blijven het komt heus wel goed hoor....
AngeliNora
22-12-2002, 17:59
Hmm ik weet niet,ik denk wel dat ik het doe.Want ik word snel in de war en zenuwachtig.Misschien helpt het wel.
Origineel gepost door dulce_lamia
Nou dat zou ik niet doen... Je moet gewoon je zelf blijven het komt heus wel goed hoor....
doctoera lamia, dat is hem juist ! je probeert jezelf te blijven maar het lukt niet. Je bent erg gespannen, je stem gaat trillen, je gaat zweten enz.
en waar heb je anders een huisarts voor ?
dulce_lamia
22-12-2002, 18:00
Origineel gepost door AngeliNora
Zo ik ben er echt bang voor.Ik lig er gewoon wakker van elke nacht,want ik ga ZEKER zakken. Dat voel ik nu al.
Maar gelukkig je hebt hem toch gehaald.Heb je ook een auto???
Ja ik heb nu mijn 2e auto. Ik ben eigenlijk pas echt gemotiveerd geraakt toen de treinen zo vaak vertraging hadden dat ik er zo doodmoe van werd....
Dat gevoel had ik de 1e keer ook, ik zou zeggen zie het als een proefexamen als het niet zo lekker gaat als het niet zo schandalig duur was...
nu raad ik je aan om met je pa ofzo te gaan rijden, hoe mer je rijd hoe zekerder je word.
Als je het rijbewijs hebt is het in het begin nog doodeng hoor, er was hier eens een toppic over wat je ergste blunder was... Nou dat was dus op de 1e dag dat ik mn auto op moest halen. Ik kon hem niet geparkeerd krijgen, moest uiteindelijk een 'vreemde' voorbijganger vragen mn auto te parkeren.... scandalous gewoon....
AngeliNora
22-12-2002, 18:02
HAHAHAHA... ja man parkeren is ook mijn zwakste en voor de rest vind ik wel dat ik goed kan rijden.ALLEEN TE HARD.
HAHAH ERGE BLUNDER HOOR. Ik denk dat ik die ook mee ga maken
camiliaa
22-12-2002, 18:08
hihihihihi jullie gaan mij slecht vinden........................heb mn rijbewijs gehaald 2 weken voor mn 20e verjaardag BEST PRESENT EVERRRRRRRRRRRRRRRRR ik was vet chicken, het was zomer en alsof die hitte niet genoeg zweetvlekken produceerde, moest die examen er ook bij komen wayooooooooo anywayzzzz heb mn theorie met 1 fout in 1 keer gehaald, baalde daarna dat het niet foutloos was (maar ja hamdoelilah) en mn praktijk in 1 keer en ik had onwijse lol met mn examinator. een nadeel: heb wel 33 lessen gehad maar ik heb em en was dubbel en dwars waard!!! ff wat tips voor je meid:
-blijf vooral jezelf, kijk ik ben een randdebiel eerste klas en ik heb me echt kapot gelachen met mn examinator :maf:
-ga vooral als je een foutje hebt gemaakt, niet stressen want 100% garantie je verklooit de rest ook
-heb een beetje LEF!!! gewoon doorrijden...vooral als iemand van links komt!!!! je wil niet weten wat ik heb uitgespookt: heb me op de snelweg tussen 2 gigantische vrachtwagens moeten wringen omdat mn examinator voor de fun bij het inhalen zei, volgende uitrit uitvoegen !!!! :hammer:
- en last but not least: NEEM VOORAL JE RIJ INSTRUCTEUR NIET MEE
want als je examinator een man is kan hij je wel eens matsen..heeft ie niet bij mij gedaan want ik heb foutloos gereden hihih (hendekoe t3inoeni koelloe tbarkelah)
lieverd veel succes in Rotterdam..ben blij dat ikafgereden heb in een gehucht....don't stress, powerrrrrrrrrr zo dacht ik en tjakkaaaaaaaaaaaaaa
:hoera: :hoera: :hoera:
:zwaai: :zwaai: kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
dulce_lamia
22-12-2002, 18:19
Origineel gepost door doc25
doctoera lamia, dat is hem juist ! je probeert jezelf te blijven maar het lukt niet. Je bent erg gespannen, je stem gaat trillen, je gaat zweten enz.
en waar heb je anders een huisarts voor ?
Ja dat is waar maar ik zou dat enkel in het uiterste geval doen, als ik het bijvoorbeeld al zonder heb geprobeerd. Iedereen is in zo een situatie zenuwachtig. Mischien word je wel hartstikke suf van die troep.... Je kunt van propanolol toch last krijgen van maag-darmklachten, vermoeidheid, slaapproblemen, verminderd reactie_ en concentratie-vermogen en hoofdpijn. Je weet dan toch ook niet hoe je bent? Heb gewoon mn bedenkingen bij dat soort dingen...
hahahahaha, doctoera lamia is in de boeken gedoken :D
maar al die bijwerkingen komen niet bij propranolol in kleine dosering. Maar je hebt gelijk, eerst zonder proberen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.