Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help?

Marokkaansze1
05-12-2010, 20:51

Hallo, Ik zit een beetje ergens mee en ik hoop hier geholpen te worden, moehiem als eerste wil ik mededelen dat ik niet de eigenaar ben van dit account,Marokkaansze1 is gewoon een goede vriendin van mij. Maar dus het zit zo; Ik heb een tijdje een relatie met een jongen rond 4 maanden nu. Hij weet dat ik graag maagd wil blijven tot het huwelijk,daar hadden we een discussie over vanaf het begin al. En dat vond hij goed. Maar hij vroeg ook in het begin van: zou je geen andere dingen willen? Hij bedoelde geen sex maar alles wat er omheen ligt. Mijn antwoord was daarop, nee en al helemaal niet in het begin van een relatie. Goed dat vond hij niet erg,zei hij tenminste. maar nu vraagt hij het weer,en het lijkt netof hy denkt dat ik van gedachten ga veranderen. Maar ik ben niet van gedachten veranderd,en ik wil ook niet veranderen. en ik weet niet hoe ik het hem duidelijk kan maken zodat hy er gewoon niet meer om vraagt. Want ik vind het gewoon niet fijn. Wie kan mij shi tips geven? Of wie heeft er ervaring mee gehad? :o

Lisss
05-12-2010, 21:05
als jij dat al vaak hebt aangegeven dat je het niet wilt... waarom herhaalt hij het steeds?

Poes_
05-12-2010, 21:11
Jij hebt voor jouw zelf een grens getrokken w.b. sexualiteit, dat hoort hij te respecteren. Doet hij dat niet dan is het verspilde moeite. Leg het hem nogmaals uit en vertel hem daarbij dat je niet op andere gedachten te brengen bent en maak hem goed duidelijk dat je dat niet meer wenst te horen. Als er van jouw kant uit meer zou mogen gebeuren dan hoort hij dat wel. Als hij veel om je geeft dan geeft hij je de ruimte zelf te bepalen wat je wel en niet wilt doen en respecteert dat. Zoniet enkeltje grof vuil zou ik zeggen. Succes meis.

minaadil
05-12-2010, 22:00
als hij elke keer daarop terug komt terwijl jij dat heel duidelijk hebt gemaakt ,dan is hij aleen op sex uit en meisje als hij jou echt wil dan zou hij het begrijpen.

Sheherazade_
05-12-2010, 22:23

Hij neemt je dan niet serieus :)

poppetjj
05-12-2010, 22:25
zeker niet van gedachtes veranderen, later zal jij degene zijn die weer spijt gaat krijgen.

Rechtstreeks-
06-12-2010, 15:51
Hij hoort jou normen en waarden te accepteren, je hebt het al duidelijk gegeven wat jou grens is. Eigenlijk moet hij gewoon stoppen met vragen of je het wil. :vrede:

changedMan888
06-12-2010, 15:58
dumpen die handel..een jongen die seks wilt en een meisje dat maagd wil blijven gaan gewoon ni samen!

casa_girl2003
06-12-2010, 17:16
Hallo, Ik zit een beetje ergens mee en ik hoop hier geholpen te worden, moehiem als eerste wil ik mededelen dat ik niet de eigenaar ben van dit account,Marokkaansze1 is gewoon een goede vriendin van mij. Maar dus het zit zo; Ik heb een tijdje een relatie met een jongen rond 4 maanden nu. Hij weet dat ik graag maagd wil blijven tot het huwelijk,daar hadden we een discussie over vanaf het begin al. En dat vond hij goed. Maar hij vroeg ook in het begin van: zou je geen andere dingen willen? Hij bedoelde geen sex maar alles wat er omheen ligt. Mijn antwoord was daarop, nee en al helemaal niet in het begin van een relatie. Goed dat vond hij niet erg,zei hij tenminste. maar nu vraagt hij het weer,en het lijkt netof hy denkt dat ik van gedachten ga veranderen. Maar ik ben niet van gedachten veranderd,en ik wil ook niet veranderen. en ik weet niet hoe ik het hem duidelijk kan maken zodat hy er gewoon niet meer om vraagt. Want ik vind het gewoon niet fijn. Wie kan mij shi tips geven? Of wie heeft er ervaring mee gehad? :o Dumpen die handel, zo is het ooit begonnen met een vriendin van mij, het was note bene haar eerste vriendje, vanaf het begin af aan had ze nee ! gezegd wilde niet eens zoenen, en nu heeft ze een kind...en hij is getrouwD maar niet met haar, niet doen, grenzen zijn grenzen, en geloof me je krijgt er spijt van, ik had em meteen een schop gegeven, wah ja wadi wah:jammer:

loveorlike
06-12-2010, 21:33
blijkbaar herhaalt hij dat steeds, en gaat het hem dus om die dinge die hij wilt doen. dumpen die handel

Sonnawabitch
06-12-2010, 22:24
Als je niet wilt néuken of aangeraakt wilt worden, dan moet je geen relatie nemen!

ijskl0ntje
07-12-2010, 00:30
serieus jullie meiden daten echt gwn met afval

distant
07-12-2010, 01:42
Ik heb een tijdje een relatie met een jongen rond 4 maanden nu. Hij weet dat ik graag maagd wil blijven tot het huwelijk,daar hadden we een discussie over vanaf het begin al. En dat vond hij goed. Maar hij vroeg ook in het begin van: zou je geen andere dingen willen? Hij bedoelde geen sex maar alles wat er omheen ligt. Mijn antwoord was daarop, nee en al helemaal niet in het begin van een relatie. 4 maanden relatie en nu al hebben ze het over sex. Om het erger te maken dan het is wil die jongen nu al sex met je...en dat na al 4 maanden. Wat een 'respect' heeft hij voor jou toch. De dingen die hij wilt (buiten vaginale ontmaagding) horen ook tot sex, dus laten we niet schijnheilig doen. Verder ben jij ook niet echt slim. Je hebt relatie met een jongen die jou niet respecteert, maar misschien verdien jij wel zo een jongen.

Zemmita
07-12-2010, 09:05
dame GA WEG BIJ HEM hij vraagt je aan t begin al dat soort dingen dat betekend dat hij alleen daar op uit is en zeg alsjeblieft niet nee hij niet. JAWEL HIJ OOK!! dus vergeet hem en ga weg bij hem voor hij je een keer lekker geil maakt en jij dingne gaat doen die je niet zou doen als je botergeil zou zijn geweest. vergeet hem alsjeblieft voor we het weten krijgen we hier nog een topic met ik ben ontmaagd! meid ik heb je gewaarschuwd.

Sonnawabitch
07-12-2010, 09:08

Overdrijf nog meer. :haha: