Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik me afvroeg

Pagina's : [1] 2

Ghizlanetje
08-09-2004, 22:22

HeeeeeeeeeeeeYY hallo mensen, Ik zat vandaag op het toilet (hasek) en het viel me op dat toiletpapier-houder altijd aan de rechterkant hangt (echtoveral waar ik kom) Nu vroeg ik me, als je nou links bent en hij hangt aan de rchterkant is het dan niet lastig trekken??! En dan nog iets wie is rechtshandig en wie links

Ghizlanetje
03-10-2004, 17:09
NOU???????? reacties plss

HaKiM_HaKeeM
03-10-2004, 17:18
:haha::lol: ahhahahahahah sorry ik weet echt niet wat ik moet zeggen hierop hahaha :zwaai: Hakim:maf:

sweetjaoued
03-10-2004, 17:20
waaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha heb je geen betere topic ofzo hahahaahah deze vraag is gewoon dom

BentFes
03-10-2004, 17:34

Woorden schieten te kort. :moe:

Moeskiela
03-10-2004, 18:44
:o Ik ben rechtshandig, ik heb er ook nooit bij stil gestaan....hmmm Ik wil je hierbij dan ook bedanken, dat je ons herinnerd aan de kleine dingen in het leven, die wij als vanzelfsprekend zien... Samen met jou wacht ik dan ook geduldig op antwoord...

Tranquille
03-10-2004, 18:48
Seg gij zijt wel aangekomen éh :o (als gij da zijt op u avatar)

LadyLo
03-10-2004, 18:57
ik ben rechts en trek met mijn rechterhand alleen, en mijn zus die is links, maar zij trekt met haar linkerhand en houd de rol met haar rechterhand vast. Ben je nu gelukkig????

ambition
03-10-2004, 20:10
HeeeeeeeeeeeeYY hallo mensen, Ik zat vandaag op het toilet (hasek) en het viel me op dat toiletpapier-houder altijd aan de rechterkant hangt (echtoveral waar ik kom) Nu vroeg ik me, als je nou links bent en hij hangt aan de rchterkant is het dan niet lastig trekken??! En dan nog iets wie is rechtshandig en wie links 3azak Allah, het is gek dat je erover begint, want bij zijn ze allemaal links geplaatst. Maar dat is beter alhamdoelilah, want je mag je niet reinigen op het toilet met je rechterhand. wa Salam

jounes1
03-10-2004, 20:13
:goedzo: hahahaa hoe kom je erop???? hahhaaa.. echt grappig

nemouss
03-10-2004, 20:20
ik ben rechts en trek met mijn rechterhand alleen, en mijn zus die is links, maar zij trekt met haar linkerhand en houd de rol met haar rechterhand vast. Ben je nu gelukkig???? Dat jullie dames kunnen trekken zeg,ik weet niet wat ik allemaal hier lees.Zijn jullie omgebouwd ofzo,dit is drama zeg !!!!!!!!!! :lol:

oO0HoNeY0Oo
03-10-2004, 20:34
3azak Allah, het is gek dat je erover begint, want bij zijn ze allemaal links geplaatst. Maar dat is beter alhamdoelilah, want je mag je niet reinigen op het toilet met je rechterhand. wa Salam inderdaad...bij mij zijn ze ook allemaal links geplaatst :eek:

DaNGeRouZLy
03-10-2004, 20:56
ye topic:haha: ik ben rechtshandig en bij ons hangt hij links:ego: :zwaai:

Ghizlanetje
03-10-2004, 23:24
waarom kunnen sommige mensen niet gewoon antwoorden... is het nou echt zo'n rare vraag :rolleyes:

ik_oke_is
03-10-2004, 23:29

HeeeeeeeeeeeeYY hallo mensen, Ik zat vandaag op het toilet (hasek) en het viel me op dat toiletpapier-houder altijd aan de rechterkant hangt (echtoveral waar ik kom) Nu vroeg ik me, als je nou links bent en hij hangt aan de rchterkant is het dan niet lastig trekken??! En dan nog iets wie is rechtshandig en wie links wel daar weet ik een oplossing voor :hihi: ben je benieuwd ? vast wel :maf: mohiem, dus jij zit normaal op een wc ; dat moet je dus NIET meer doen je moet in de andere richting kijken als je op de wc zit begrijp je me een beetje ? dus zoals je stoer op een stoel zit zehmaa zo met je armen op achterkant leunt zo moet JIJ ook op die wc zitten probleem opgelost :maf2: volgende kwestie :ego:

Pagina's : [1] 2