Bekijk originele versie : als je een hoofdoek draagt draag hem dan goed of draag hem niet!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
saida__7485
22-12-2002, 16:46
ik zat laatst op het station in rotterdam en zag een meisje instappen met een hoofdoek en wat had ze aan...........?
een strakke spijkerbroek waarbij haar dikke **** eruit stak en een piersing in haar lip. ALS JE EEN HOOFDOEK DRAAGT DRAAG HEM DAN GOED!!!!! :p :D
Beter n klein beetje dan helemaal niets. Beter n kleine verbinding met de Islaam dan geen verbinding.
AnywaYz, deze topic hoort niet op dit gedeelte vd forum.
U heeft zich schuldig gemaakt aan overtreding van wet 23435534 van het Yasmina-wetboek der strafrecht; Forumvervuiling.
je hebt helemaal gelijk
bij mijn op school zijn er ook een paar meiden
die een hoofdoek dragen die roken of starke kleding dragen waar je hun buik uitziet springen..
nasira:D
delila16
22-12-2002, 18:57
je hebt helemaal gelijk meid,
zulke meiden verwaarlozen de betekenis van een hoofddoek
sugerbabe_18
22-12-2002, 19:42
Mensen mensen...
blijf wie je bent en als je hiyab draagt doe het dan goed of doe het helemaal niet
Hiyab eerst van binnen dan pas van buiten (althans zo denk ik er over)
miss_arif
22-12-2002, 20:04
liever iets dan helemaal niks, ze zijn er tenminste mee bezig.En wie zeg dat ze dit doen omdat ze het zelf willen? Misschien moeten ze gewoon van thuis,maar toch liever dit , dan helemaal niks. Dat gaat beetje per beetje, je kunt toch op 1 dag de supermoslim worden?? Dit is opbouwen,natuurlijk is dit ni bij iedereen zo het geval,maar zover ik weet bij de meeste meisjes .
Sallaam mensen,
Ik sluit helemaal aan bij Saida.
Meiden die zo respectloos met de hoofddoek cq Hijaab omgaan vind ik een stelletje hypocrieten. En om dan te zeggen'beter zo dan helemaal niet dragen' is je reinste onzin.
Als je de Hijaab draagt moet dat ook aansluiten op de rest.
Waar ik me ook aan erger zijn meiden die zogenaamd besluiten om de hijaab te dragen en na een paar dagen wegsmijten alsof het een versleten spijkerbroek is waar ze op uitgekeken zijn.
Denk twwe keer na voordat je de stap neemt om een Hijaab te dragen, men moet er voor de volle 100% achter staan en het doel van de hijaab in je achterhoofd. Dus als een westerling aan je vraagt waarom je een hoofddoek draagt dat je niet met mond vol tanden staat, maar dat je het kan beargumenteren.
Uiteraard is het een grote stap om een Hijaab te dragen en ik kan me voorstellen dat men tijd nodig heeft om eraan te wennen, het is naar mijns inziens ook beter als je het langzaam aan opbouwt. Bijv. eerst thuis dragen en dan boodschappen mee doen etc.
Aan de andere kant heb ik heel veeeeeeeeel RESPECT voor de Moslima's die serieus en met hart en ziel de Hijaab dragen ;)
Gegroet :zwaai:
sugerbabe_18
22-12-2002, 21:15
Ik ben ook hartstikke trots op de meisies die het met hart/ziel dragen :verliefd:
:goedzo: ;) :Iluvu: :rolleyes: :D :p :goedzo:
Origineel gepost door saida__7485
[een strakke spijkerbroek waarbij haar dikke **** eruit stak en een piersing in haar lip. ALS JE EEN HOOFDOEK DRAAGT DRAAG HEM DAN GOED!!!!! :p :D [/B]
Zeg je nou Piersing in haar lip... :confused:
Maak je een grap :D
Bemoeien jullie eens een keer met je eigen leven en maak je niet zo druk om andermans leven... Wat kan jou het nou schelen hoe ze hem draagt...
nadia
Origineel gepost door nadia01
Bemoeien jullie eens een keer met je eigen leven en maak je niet zo druk om andermans leven... Wat kan jou het nou schelen hoe ze hem draagt...
nadia
Meisje Saida heeft gelijk, of je draagt hem goed ,of je draagt hem niet :rolleyes: ..
Als ik dat meisje persoonlijk zou kennen. Zou ik het recht in haar gezegd zeggen :kwaad: ...Geloof me..Ik houd daar niet van..Ze is zehme het ´goede voorbeeld´...
En trouwen dit is een discussie site,,het is logich dat je ergens je mening over geeft...
en discussie houdt niet in dat jij je mag bemoeien met andermans zaken....
delila16
22-12-2002, 23:38
Origineel gepost door nadia01
en discussie houdt niet in dat jij je mag bemoeien met andermans zaken....
wel dat je je mening mag gevn
als je iets niet kunt hebben
gewoon tot tien tellen
en het venster minimaliseren
:rolleyes:
delila16
22-12-2002, 23:40
Origineel gepost door Lovingmaroc
Rome is toch ookniet in een dag gebouwd !!! of wel soms??
:idee:
bud i do get the point
:engel:
ahum, ik wilde even nog wat opmerken
ze bouwden eerst de stene in Rome pas daarna de versiering
Want de versiering kan er niet zijn als de stenen er niet staan
hiihihih :D
did I get the point either?
en buy the way.... wie zegt dat jullie haar als goede voorbeeld moeten zien?
Stel dat ik op die manier die hoofddoek om zou doen.. en iemand zou tegen mij moeilijk doen dan zou ik diegene recht in zijn gezicht uitlachen....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.