Bekijk originele versie : Why???
ik weet wel dan ouders lastig kunnen zijn omdat je je zin niet krijgt, maar waarom halen ze altijd die Qur-aan aan?? bij alles dat ze zeggen vermelden ze "WANT HET STAAT IN DE KORAN". why??? waarom zegge ze gewoon niet omdat het zo in onze cultuur is? waarom de Qur-aan? kunnen ze dat niet zonder de Qur-aan???
een voorbeeld hierbij is de hoofddoek: als je vraagt waarom je een hoofddoek moet dragen dat zeggen ze dat het in de Qur-aan staat. En dat is zo, MAAR de Qur-aan staat dat je ze niet mag dwingen om een hoofddoek te dragen. maar respecteert men deze regel?? natuurlijk niet..why?
Onslaught
22-12-2002, 16:26
vraag aan najin26 of iemand ander zo wijs ben ik neit meid, maar ik weet wel wat rechtvaardig is dus:D
Origineel gepost door Onslaught
vraag aan najin26 of iemand ander zo wijs ben ik neit meid, maar ik weet wel wat rechtvaardig is dus:D
ja weet je je dat dan? :D
Origineel gepost door Kadir
Lees maar s zelf de Koran, dan kan jij ze ook tegenspreken, als je dat zou willen. Of je zou ook volgens de Koran gaan leven. Jouw keuze.
ik lees de koran maar begrijp er niets van...
onze cultuur is marokko in marokko wonen ook Joden!! Wil je je aaN die cultuur aan passen ! Het gaat om Moslim meissie ze hopen dat je luistert als zij de Islam er bij betrekken.
Doen mijn ouders ook hor en als k iets niet geloof of wil doen en zij vertellen mij het staat in de koran geloof k hen . En doe k dat dan ook (meestal)
En je ouders zijn wel verplicht jou hier ( de hoofddoek) op aan te spreken.
DEUGNIET
22-12-2002, 16:31
Origineel gepost door suggerbabe
ik weet wel dan ouders lastig kunnen zijn omdat je je zin niet krijgt, maar waarom halen ze altijd die Qur-aan aan?? bij alles dat ze zeggen vermelden ze "WANT HET STAAT IN DE KORAN". why??? waarom zegge ze gewoon niet omdat het zo in onze cultuur is? waarom de Qur-aan? kunnen ze dat niet zonder de Qur-aan???
een voorbeeld hierbij is de hoofddoek: als je vraagt waarom je een hoofddoek moet dragen dat zeggen ze dat het in de Qur-aan staat. En dat is zo, MAAR de Qur-aan staat dat je ze niet mag dwingen om een hoofddoek te dragen. maar respecteert men deze regel?? natuurlijk niet..why?
je ouders willen het beste voor je hebben. met je.
Origineel gepost door moiself
onze cultuur is marokko in marokko wonen ook Joden!! Wil je je aaN die cultuur aan passen ! Het gaat om Moslim meissie ze hopen dat je luistert als zij de Islam er bij betrekken.
Doen mijn ouders ook hor en als k iets niet geloof of wil doen en zij vertellen mij het staat in de koran geloof k hen . En doe k dat dan ook (meestal)
En je ouders zijn wel verplicht jou hier ( de hoofddoek) op aan te spreken.
aan te spreken wel maar dwingen niet, and you know that
Origineel gepost door DEUGNIET
je ouders willen het beste voor je hebben. met je.
ja kan ik best begrijpen, kan tog ook wel zonder de Qur-aan. niet dat ik niets aan de Qur-aan heb hoor
saida__7485
22-12-2002, 16:33
als je dan les gaat volgen dan kun je het wel begrijpen en waarom ze de koran erbij halen is omdat ze willen dat je je geloof respecteerd. draag je zelf een hoofdoek? en je ouders kunnen je niet dwingen blijf koppig maar respecteer je ouders suggerbabe
Origineel gepost door saida__7485
als je dan les gaat volgen dan kun je het wel begrijpen en waarom ze de koran erbij halen is omdat ze willen dat je je geloof respecteerd. draag je zelf een hoofdoek? en je ouders kunnen je niet dwingen blijf koppig maar respecteer je ouders suggerbabe
ik draag zelf een hoofddoek, en ik respecteer zeker het geloof.
Waarom praten mensen opeens engels? :confused:
Je ouders willen ten eerste het beste voor je. En als jij wat meer in de koran zou lezen, dan zou je het met blijheid dragen en je ouders ervoor dankbaar zijn dat ze het tegen jou zeggen.
Maar om je erover te informeren moet jij zelf weten. Wij zijn moslims en ons levenswijze staat in de koran en zo moeten wij ons gedragen en ons eraan passen ISLAM IS HET MOOITE WAT ER IS. Maar je moet het zelf allemaal weten, mijn zusje draagt ook sinds kort een hoofdoek, wij hebben haar niet gedwongen wij hebben haar erover verteld en daardoor heeft ze het met trots op haar hoofd gedaan, ze is het zelf ook niet gewend, maaar ze doet haar uiterste best om aan de islam te passen. HET BESTE MEID :zwaai:
Origineel gepost door Bob_Mocrolay
hahahah ewa spreek maar tegen dan weet je wel de gevolgen....met een zweep pak rammel krijg je, het zijn jou ouders verdomme en respecteer hun wat ze zeggen mezjan tbarkallah...agge onder hun dak leeft hebt ge niets te zeggen anders kunt ge u koffer maar inpakken....
bye bye
en als ik dan mijn koffers pak?
Origineel gepost door Bob_Mocrolay
kom ik je wel afhalen :D
bye bye
alé tog niemand..... :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.