Bekijk originele versie : Hartproblemen denk ik
Ik heb nu al 5 jaar dat ik last heb van steken in mijn linker borst ( ik denk aan mijn hart). ik was de huisarts gaan raadplegen toen, maar ze verwezen me naar het ziekenhuis, omdat ze iets raar hoorde. Ik was nog jong, maar nam het niet serieus en ben niet verder er op in gegaan. maar gister had ik dus erge last ervan en ik vroeg me af wat het kan zijn:s het zijn steken als ik door me neus en via de mond adem, en dan wordt het alsmaar erger en erger. ik krijg af ent oe gewoon geen adem meer. WAT ZAL DAT KUNNEN ZIJN?????? heeft iemand er ook last van.
lach_parel
05-12-2010, 00:06
Ik denk dat je gewoon steken hebt, heb ik ook weleens soort krampen bij het inademen.
op z'n berbers zeggen we thazem toath (open deur)
gewoon in de gaten houden, mocht het lang duren dan neem je gewoon contact op met de huisarts.
s_westgirl
05-12-2010, 15:41
het zou ook iets met je longen te maken kunnen hebben omdat je
klachten hebt bij het ademhalen
soennia83
06-12-2010, 16:14
Ik denk dat je beter een arts kan raadplegen dan iemand hierzo.
Heb je ook hartkloppingen?
Als je bijna zeker weet dat het met je hart te maken heeft dan moet je nog eens naar je huisarts en er op blijven hameren dat je een ECG (hartfilmpje) wilt laten maken en evt. andere onderzoeken. Beterschap en succes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.