Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Adapters voor maxi cosi op een stokke!

mimtiwa
04-12-2010, 16:29

Hey salam dames, Ik had een vraagje over de adapters van de maxi cosi,past op elke stokke een adapter?dus ook de nieuwe stokke V3?? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen,want ik moet nog de adapters:rolleyes:

mimtiwa
04-12-2010, 17:07
Uppieee,niemand die me helpen kan

Jewels07
06-12-2010, 00:43
Ik verwacht eigenlijk wel dat de nieuwste dat kan aangezien het met de voorganger van de V3 wel kan. De echt oudere versies weet ik niet zeker of ze dat allemaal kunnen, maar goed, de V3 kan ik niet voorstellen dat het niet zou kunnen. Anders vraag je het voor de zekerheid even na in een babyzaak?

mimtiwa
06-12-2010, 00:56
Ik verwacht eigenlijk wel dat de nieuwste dat kan aangezien het met de voorganger van de V3 wel kan. De echt oudere versies weet ik niet zeker of ze dat allemaal kunnen, maar goed, de V3 kan ik niet voorstellen dat het niet zou kunnen. Anders vraag je het voor de zekerheid even na in een babyzaak? Soekran voor je reactie,alleen heb ik dus mijn maxi cosi op geprobeert maar moet dus echt de adapters voor hebben anders lukt het niet:( Ik ga denk k morgen ofzo langs om te kijken hoe en wat..