Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 50 kilo in een halfjaar

Pagina's : [1] 2

shakirabouss
08-09-2004, 18:57

dit dieet stond in een fitness bla voor vrouwen een meid is er 50 kilo (!!!) in een halfjaar mee afgevallen smorgens; roggebroodje of cracker tussendoor ; roggrnbroodje of cracker smiddags; twee verse broodjes zonder beleg tussendoor; fruit avondeten; groenten en vlees (minder dan normaal) okay ik heb er een variant op met minder calorieen en waar je dus meer van af moet vallen; 2 dagen per week sapvasten..( tomaten sap vruchtensap etc..) en de rest; smorgens; broodje of cracker óf twee soorten fruit elk de helft met 150 ml magere yoghurt óf een glas herozuivel drink ontbijt. tussendoor; een stuk fruit en twwe crackers( je weet van de aldi) smiddags; één belegd broodje of twee onbelegde broodjes met thee en zoetstof. tussendoor; een stuk fruit savonds; wat groenten één aardappel en vlees óf nog strenger; goed stuk vlees en sla. okay en dan deed die vrouw ook wat training erbij, maar je weet dat je elke dag 30 min moet bewegen is veeel effectiever dan twee uurtjes sportschool per week( of je zou het ernaast moeten doen)

Ewasaaafi
13-09-2004, 20:46
ik wil 20 kilo bijkomen

lainae
13-09-2004, 20:51
Origineel gepost door Ewasaaafi ik wil 20 kilo bijkomen Hoe veel weeg je nu dan..( als ik vragen mag...:rolleyes:)

Ewasaaafi
14-09-2004, 11:27
ik ben een skeletta :maf:

DaNGeRouZLy
16-09-2004, 10:04

gefeliciteerd u bent 50 kilo afgevallen u totale gewicht bedraagt nu 2 kilo:hihi:

marjam123
16-09-2004, 10:13
Origineel gepost door DaNGeRouZLy gefeliciteerd u bent 50 kilo afgevallen u totale gewicht bedraagt nu 2 kilo:hihi: :giechel: gekkie..

mismaroc15
16-09-2004, 17:05
50 kilo in een half jaar :eek: :wow: :schrik2: sorry maar dat geloof ik niet :ego:

mismaroc15
16-09-2004, 17:08
Origineel gepost door Ewasaaafi ik ben een skeletta :maf: hahahahahahah :D ik oOk :( :o ;)

Tranquille
17-09-2004, 11:24
Als ik wil afvallen dan kom ik meestal gewoon bij in plaats van af te vallen, als ik niet wil afvallen dan eet ik gewoon wat ik wil maar dan val ik eigenlijk juist wel af. Ik haat dieten.

Lampjuh
17-09-2004, 22:39
Als ik 50 kg ga afvallen dan weeg ik nog maaar 6 kg :maf: kan ik me be3da makkelijk verstoppen bij noodgevallen

laylaatje
18-09-2004, 21:45
Ik denk wel dat het kan als je heel intensief aan houd en veel sport enso

laylaatje
18-09-2004, 21:49
Ik ben een tijdje geleden afgevallen van 63 kilo naar 49... en toen vond ik dat wel goed so.. want ben 1.56 maar ik doe er nu nix meer aan en eet best wel veel voor mij doen.. maar ik val nog steeds af ik weeg op dit moment nog maar 43.5 kilo en ik voel me nu egt een skeletje.. maar ik wil graag wat bijkomen maar het lukt niet.. heeft iemand wat tips.. want ik vind dit egt erg...

Ewasaaafi
18-09-2004, 21:54
dat dieet daarboven is echt zo3 man vind je het gek dat je 50 kilo afvalt

Ewasaaafi
18-09-2004, 21:56
Origineel gepost door shakirabouss dit dieet stond in een fitness bla voor vrouwen een meid is er 50 kilo (!!!) in een halfjaar mee afgevallen smorgens; roggebroodje of cracker tussendoor ; roggrnbroodje of cracker smiddags; twee verse broodjes zonder beleg tussendoor; fruit avondeten; groenten en vlees (minder dan normaal) okay ik heb er een variant op met minder calorieen en waar je dus meer van af moet vallen; 2 dagen per week sapvasten..( tomaten sap vruchtensap etc..) en de rest; smorgens; broodje of cracker óf twee soorten fruit elk de helft met 150 ml magere yoghurt óf een glas herozuivel drink ontbijt. tussendoor; een stuk fruit en twwe crackers( je weet van de aldi) smiddags; één belegd broodje of twee onbelegde broodjes met thee en zoetstof. tussendoor; een stuk fruit savonds; wat groenten één aardappel en vlees óf nog strenger; goed stuk vlees en sla. okay en dan deed die vrouw ook wat training erbij, maar je weet dat je elke dag 30 min moet bewegen is veeel effectiever dan twee uurtjes sportschool per week( of je zou het ernaast moeten doen) ook al zou ik 100 kilo wegen me moeder geeft me een zweepslag als ik zo weinig eet :eek:

shakirabouss
19-09-2004, 11:22

Origineel gepost door Lampjuh Als ik 50 kg ga afvallen dan weeg ik nog maaar 6 kg :maf: kan ik me be3da makkelijk verstoppen bij noodgevallen :D

Pagina's : [1] 2