Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : listige vrouwen in de islam

Pagina's : [1] 2

femmedumaroc
08-09-2004, 18:27

ik moet voor morgen een werkstuk afhebben over listige vrouwen in de islam, ik weet wel heel erg laat mee begonnen maar wie kent er listige fatale vrouwen in de islam ik zou het erg op prijs stellen als er zo snel antwoord wordt gegeven en hoop echt dat iemand dat weet anders heb ik een onvoldoende

shakirabouss
08-09-2004, 21:42
sherezade

The_MoCro_JoB
09-09-2004, 19:03
ben je wel een beetje laat mee! eens een marokkaan altijd een marokkaan alles op het laatste moment! maar wat bedoel je nou precies met "in de islam"

Lella_Roosje
09-09-2004, 20:12
Ik denk dat het al te laat is, Mocro_Job, aangezien het ze gisteren in moest leveren.. :rolleyes: Ik hoop dat je het op tijd afhad, femme*******! :zwaai:

femmedumaroc
09-09-2004, 22:03

hahah jah the mocro job moet je toch gelijk geven maar het is helemaal goed gekomen heb gezegd dat mijn pc was gecrasht dus mag het volgende week inleveren en jah kan dus goed liegen ook, maar ik bedoelde dus zeg maar of er vrouwen in de islam waren vroeger die mannen verleiden enzo figuranten en dank je wel shakirabouss voor een voorbeeld enne ik ga ff wat info zoeken derover nu of tocg maar niet in iedergeval beslama

Lella_Roosje
10-09-2004, 17:24
Aicha Kandicha bijvoorbeeld.. :maf:

Lella_Roosje
10-09-2004, 17:25
Waarom heb je trouwens niet een positief aspect van de Islaam als onderwerp van je werkstuk gepakt..? (Als ik zo onbeleefd mag zijn om dit te vragen..)

femmedumaroc
10-09-2004, 18:27
nou omdat ik zelf niet mocht kiezen anders had ik dat namelijk wel gedaan, maar het is ook niet te vinden listige vrouwen in de islaam en dat m,aakt het dan weer het mooie van

Lella_Roosje
10-09-2004, 19:07
Heb je misschien al iets gevonden over Aicha Kandicha? Anders kan ik wel de info voor je nachecken als je wil.

femmedumaroc
10-09-2004, 20:47
hahah nou denk niet dat je aicha kandicha op internet zult vinden denk je ook niet

Lella_Roosje
11-09-2004, 19:20
Tegenwoordig kan je ook een bruid halen uit Marokko via Internet, dus... :rolleyes: Als ik wist dat die informatie niet op Internet staat, zou ik het niet zeggen. Ik weet heel goed waar ik de informatie over haar kan vinden, maar als je niet wilt, dan niet. Nog veel succes met je opdracht. :zwaai:

femmedumaroc
12-09-2004, 11:55
nou als jij er informatie over kunt vinden graag, maar ik ken aicha kandicha gewoon als een stom lelijk wijf, dat zeggen ze toch altijd van acha kandicha wist niet dat er nog meer achter zat

Lella_Roosje
12-09-2004, 16:41
Ik ben er mee bezig.. Op welke dag moet je het af hebben, deze week?

Lella_Roosje
12-09-2004, 16:46
http://www.amazigh .nl/aforum/index.php?topic=253.0#msg3867 (Dit moet je maar even kopieren en plakken, want anders pakt `ie het niet hier) Hier vind je wat informatie over wie Aicha Kandicha was en wat ze deed enzo.. Dit kan je dan samenvatten in je eigen woorden. Succes nog! :goedzo:

femmedumaroc
12-09-2004, 17:12

jah het moet deze week af woensdag geloof ik maar ik kan niet op die site komen die je me hebt gegeven als ik op die link druk dan komt er bestaat niet ofzo, en heb je misschien ook fotos en soekran dat je me wilt helpen

Pagina's : [1] 2